mulle tarjottiin eilen pientä summaa rahaa ja mietin nyt että miksi ei...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja fjonga
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tulee ihan mieleen pelokas pikkutyttö joka koittaa olla iso ja rehvakas hakemalla huomioo keinolla millä hyvänsä ja kuten niin tyypillistä,saadakseen sitä huomioo on valmis hakemaan sitä negatiivisella tavalla.
Jossain vaiheessa sitä fjongakin osaa ajatella asioita muullakin kuin alapäällään,tulee elämänkokemusta ja järkeä.Siinä vaiheessa hävettää.
Lapset saavat kyllä sellaisen kasvatusmallin äitinsä huoraamisesta etteivät äitiään kunnioita.Kiva kun koulussa kaverit kiusaa siitä että äitis antaa pillua rahasta.Miten sen asian lapsien kanssa keskustelee kysyn vaan.
Ei tiedä itkiskö vai nauraisko,säälittävää.

Miä en taas ymmärrä teitä.. On venäläisiä huoria, on suomalaisia huoria, on kiinalaisia huoria.. Jos joku ajattelee että suurin osa venäläisistä naisista on huoria niin sillon sen ihmisen luultavasti kannattaisi tarkistaa omaa asennettaan parempaan suuntaan. Jos fjonga tällästä pohtii niin eihän se hänestä huoraa tee.. Monikin teistä on varmaan kuvitellut vaikka minkälaisia villejä juttuja joskus päässään, fjonga vaan rohkeena tyttönä sen kirjoitti tänne =) fjongalle :heart:

Mun mielestä tässä ketjussa mitään kulttuurieroa huomaa. Kaksplussan mammatkin kun ovat sitä mieltä, että maksun ottaminen seksistä ( = huoraaminen) on suotavaa ja "coolia"...joka toinen olisi puheittensa perusteella valmis tekemään samaa. Kuitenkaan monikaan ei ollut jossain toisessa ketjussa valmis ottamaan kumppanikseen miestä, joka on joskus seksistä maksanut, on kuulemma naisen esineellistämistä. Tämän ketjun valossa; mitäs pahaa siinä sitten olisi ollut?

Se puolestaan on jo järjen riemuvoitto ruveta vertaamaan ns. normaalia seksiä maksettuun seksiin ("kaikki seksihän maksaa"). Joka asialle löytyy aina hyviä tekosyitä, kun oikein alkaa kaivelemaan. Jokainen kuitenkin tajunnee, että kyseessä ihan eri asia. Ja vielä jollekin, joka väitti esimerkiksi Nokialla työssäkäyntiä huoraamiseksi; googlaapaas vaikkka, mitä huoraaminen tarkoittaa....:headwall: Nää teidän rinnastukset menevät jo ihan naurettavuuksiin.

Jos joku (ap) tosissaan haluaa huorata, niin huoratkoon, mutta puhukaa silloin asiasta sen oikealla nimellä, älkääkä yrittäkö verhota sitä mihinkään ontuviin vertauksiin.

Alkuperäinen kirjoittaja Perskutarallaa:
En jaksa alkaa selaa koko ketjua, mut mikä on tää "pieni summa" sitten?

noh, sellainen jolla saisi ihan oikeankin maksullisen naisen puoleksi tunniksi. tarkkaa summaa en halua kertoa koska siihen liittyy nyt vähän muitakin yksityiskohtia... :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Panppe:
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:
Alkuperäinen kirjoittaja sophie:
huomenna se aprilli päivä vasta on.. :whistle: :saint:

Niin on ja mun miehen ja hänen kaksoissiskon synttärit :D

Oho, onko niillä ihan samana päivänä synttärit? :whistle: :saint: :laugh: :laugh: :laugh:

Pakko kommetoida tähän, että itse olen kaksonen ja siskoni on syntynyt eri päivänä kuin minä. Minä 5 vailla puolenyön ja sisko pari minuuttia puolenyön jälkeen.
On kuulema sellasiakin jotka on ihan eri vuonna syntyny. Siis vuoden vaihteen aikana.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tulee ihan mieleen pelokas pikkutyttö joka koittaa olla iso ja rehvakas hakemalla huomioo keinolla millä hyvänsä ja kuten niin tyypillistä,saadakseen sitä huomioo on valmis hakemaan sitä negatiivisella tavalla.
Jossain vaiheessa sitä fjongakin osaa ajatella asioita muullakin kuin alapäällään,tulee elämänkokemusta ja järkeä.Siinä vaiheessa hävettää.
Lapset saavat kyllä sellaisen kasvatusmallin äitinsä huoraamisesta etteivät äitiään kunnioita.Kiva kun koulussa kaverit kiusaa siitä että äitis antaa pillua rahasta.Miten sen asian lapsien kanssa keskustelee kysyn vaan.
Ei tiedä itkiskö vai nauraisko,säälittävää.

Juurikin näin. Fjonga tuntuu jääneen jonnekin yläasteen ja ammattikoulun välimaastoon. Pakko esittää kevlimpää kuin onkaan eikä tajua aikuistua eikä halua aikuisuuteen liittyviä normeja. Koulun takapihalla oli hienoa vetää röökiä ja "uhmata" opettajia.

Metalliskenen pissaliisa. Eipä kummempi tapaus.

Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
Alkuperäinen kirjoittaja Perskutarallaa:
En jaksa alkaa selaa koko ketjua, mut mikä on tää "pieni summa" sitten?

noh, sellainen jolla saisi ihan oikeankin maksullisen naisen puoleksi tunniksi. tarkkaa summaa en halua kertoa koska siihen liittyy nyt vähän muitakin yksityiskohtia... :whistle:

Nyt on pakko kyllä tähän kommentoida että kyllä sinäkin olet ihan oikea maksullinen nainen jos tähän suostut...

Alkuperäinen kirjoittaja Rusty:
Jos saa ulkopuolinen sanoa mielipiteensä, niin älä hyvä ihminen ota maksua seksistä!

perusteluja?

Sä et saa sitä enää tekemättömäks kun tuut järkiis. Huoraaminen on huoraamista vaikka sitä kuinka kääntelis ja vääntelis. Ihan totta puhuen en pysty ton paremmin perustelemaan, mutta koska sun ei ole pakko, älä tee sitä.

En jaksanu ihan kaikkea ketjusta lukea, mutta mun puolesta jokainen saa tehdä niinku haluaa ja tuossa on kyse haluamisesta eikä kenenkään pakottamisesta mihinkään.

Asia mitä mä miettisin sun tilanteessa ihan todella on se, että jos se juttu tosiaan leviää et sä annat maksusta niin sä voit joutua jopa vaaratilanteisiin sen johdosta.

Mieti siis, että joku 50+ mies kaljavatsoineen tulee sua likistelemään ja sanoo et saat 500e ku mennään vähän hotelliin tai vastaavaa ja sä kieltäydyt. Voi käydä hassusti ku tarpeeks sekopää äijä sattuu kohdalle...

Alkuperäinen kirjoittaja piprane ema:
En jaksanu ihan kaikkea ketjusta lukea, mutta mun puolesta jokainen saa tehdä niinku haluaa ja tuossa on kyse haluamisesta eikä kenenkään pakottamisesta mihinkään.

Asia mitä mä miettisin sun tilanteessa ihan todella on se, että jos se juttu tosiaan leviää et sä annat maksusta niin sä voit joutua jopa vaaratilanteisiin sen johdosta.

Mieti siis, että joku 50+ mies kaljavatsoineen tulee sua likistelemään ja sanoo et saat 500e ku mennään vähän hotelliin tai vastaavaa ja sä kieltäydyt. Voi käydä hassusti ku tarpeeks sekopää äijä sattuu kohdalle...

Hienot mietelmät :flower: kiitos tästäkin kommentista!

Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Jos muutenkin harkitsit, niin miksei siitä rahaa voisi ottaa? Tai mä ainakin ottaisin.

joo ei olis mitään ongelmaa ilman rahaakaan. eikö se oo ihan sama et ne antaa sen summan suoraan mulle kiertelemättä ja teen niillä mitä haluan ku se et ne tarjoaisi mulle baarissa drinkkejä koko illan ja sit lähettäs. sekin on huoraamista mun mielestä jos antaa tarjota koko illan ja sitten vielä lähtee tarjoajan mukaan panemaan. kiertoilmaisua ehkä mutta paljon säälittävämpää kuin rehellinen suora puhe.

Aamen. Ja jos kerran ottaa rahaa, niin tuskin se sitä tarkoittaa, että seuraavana päivänä oot myymässä itteäs Alkon kulmalla.

Jos saa ulkopuolinen sanoa mielipiteensä, niin älä hyvä ihminen ota maksua seksistä!

perusteluja?

Sä et saa sitä enää tekemättömäks kun tuut järkiis. Huoraaminen on huoraamista vaikka sitä kuinka kääntelis ja vääntelis. Ihan totta puhuen en pysty ton paremmin perustelemaan, mutta koska sun ei ole pakko, älä tee sitä.

mitäänhän en ole vielä päättänyt ja kaikki järkevät ja hyvin perustellut mielipiteet ovat tervetulleita sekä vastaan että puolesta ;)

Kun sä fjonga olet noin kokeilun haluinen niin lähtisiks kimppaan toiseks naiseks leikkeihin yhden miehen kanssa? :D Mun mies on kyl sanonut et hän ei maksais ikän seksistä et ellei hän ilmatteeks saa niin hän on ilman.