Mulla taitaa olla ongelma :/

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aurinkokunta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Aurinkokunta

Aktiivinen jäsen
01.11.2006
11 030
1
36
Kouvolan peräkylä
:ashamed:
Aika kamalaa huomata, että se vika taitaakin olla minussa, eikä niinkään miehessä, miten mie asian oon itselleni yleensä selittänyt.

Siis lähes aina kun meillä ois edes mahdollisuus mennä jonnekin, niin mie alan stressata.
"Entäs jos sitä" , "Entäs jos tätä" , "Jos lapsenvahti peruu" , "jos" , "jos" ja "jos".
Tätä mie sit vatkutan ja suren jo etukäteen niin että mies hermostuu... "Kyllä se siitä selviää, ei se auta sitä stressata yhtään nyt!" ja sit mulla palaa käämit. :ashamed:
Silloin mie tietty syytän miestä, että sen vika, kun ei anna mun stressata... vaikka ikeesti tuo mun jatkuva "varaudun kaiken varalta kaikkeen mahdolliseen" on ihan varmasti tosi ärsyttävää.

Näinpä ollen mies sit tänäänkin hermostui minuun, kyseisen stressaamiseni takia, ja sanoi musta kyllä mulle aika ilkeesti.
Ja nyt mie oon sit loukkaantuneena tiuskaissut, että "Ok, en lähtiskään sun kanssa minnekkään, en ois edes halunnut lähteä!" ja nyt mua nolottaa.
Kaduttaa vähän sekin, että mie siinä kiukuspäissäni myös ilmoitin lapsenvahdille, että mie en sit tarvii tänne ketään, kun en kertakaikkiaan edes lähde minnekkään.

Voihan video! :headwall: Miten tälläisestä stressaamisesta pääsee eroon?
Harjoittelu ei tässä auttane, kun näitä tälläisiä kertoja tulee ani harvoin, että edes voitais tuolleen yhdessä lähteä.

sie kiukkuut ihan niinku mie .. samalla tavalla..

:D meillä tuon kiukun tajuaminen ja miehen *hyvittely* ja olevinaan miehen opastuksesta stressittömään olemukseen seurasi se, että mie hetkenmielijohteesta olin samaa mieltä vauva kuumeesta miehen kans ja *naps*, nytten sitten odotellaan pikku kuutosta..

ja mie mitään ole oppinut olemaan stressaamatta..* entäs jos tää syntyy kotona..tai käyneekö miten..mitenkäs sitten huonet jaetaan meidän aj lapsien kesken..mitä tuo meidän teinikin sanoo..*

ja kaikkea muuta ja auta armias jos mies uskaltaa kommentoida muuten kuin tuomalla kaupasta suklaata ja kukkia.. :laugh: totesikin että miulla taitaa olla patologinen PMS oireyhtymä mikä ei hellitä edes raskauden aikana.. :hug: anna miehelles hali ja tehkää vaikka piknikki viltille olkkariin kun teidän lapset nukkuu..aika ihana yhteinen hetki olla hiljaa pimeessä..tai no miulle kelpais :D

Alkuperäinen kirjoittaja heh:
anna miehelles hali ja tehkää vaikka piknikki viltille olkkariin kun teidän lapset nukkuu..aika ihana yhteinen hetki olla hiljaa pimeessä..tai no miulle kelpais :D

Mies nukkuu jo... hällä on aamulla taas töihinlähtö.
Mutta kai mun on kohta se herätettävä sen verran, että mie saan jonkunlaisen, ainakin ns. välirauhan aikaan.

Yhteistyössä