Mulla sellainen ihme kysymys uskovaisille?......

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Venakko Milanna

Vieras
Mutta olenko mä pahaa ihminen jos teen sellainen työ mitä mä teen eli strippaus, missä myös valehdellaan ja näytettään itseä? Mä en ole itse uskovainen tai siis niin uskovainen että käyn kirkossa, mut uskon että jotain varmasti on ja oma mielipide, ettei mun tarvi kirkkoon käydä jos mä uskon että jumala on kuitenkin....no joo huonosti selitin, mut mieleen vaan kaikenlaista tulee

[QUOTE="inna";22406287]miten strippaus ja valehtelu kuuluu toisiinsa? entisenä tanssitaiteilijana minä en ainakaan työni puolesta joutunut valehtelemaan!?[/QUOTE]

no asiakkaille pitää olla kuin näyttelijä ja valehdella jonkin verran

no vaikka jos niin meitiä niin joka paikassa valehdellaan että asiakkaat pysyy, myös puhelin myyijät ja muut myyjät, mainoksetkin on täyttää kakka aina

Mä en ymmärtänyt tota kohtaa missä kerrot että asiakkaille olet kuin näyttelijä.. hiljaahan sä oot siinä kun tanssit, ja musiikki pauhaa.. vai annatko sä (pilllua) muitakin palveluita asiakkaillesi? eli et siis ole pelkkä strippari vaan myös maksullinen nainen.

Kaikki ihmiset tekevät syntiä, jopa uskovaiset, se on ihmisen perusluonnossa niin syvällä ettei siitä tässä elämässä pääse irti. Syntiä on monenlaista.
Tärkeintä onkin uskoa että Jeesus on kuollut kaikkien syntiesi puolesta ja täten sovittanut ne, menneet, olevat ja tulevat. Uskossa tulee samalla se halu päästä synneistään eroon ja pyrkimys myös niin tehdä. Kenestäkään ihmisestä ei silti tässä maailmassa tule täydellistä ja pyhää.

Eiköhän sunkin asiakkaat tiedä sen,että sun työnkuva on antaa mielikuva asiakkaalle tietyistä asioista vaikka eivät paikkaansa pidäkään.Sä olet viihdyttäjä ja asiakkaat kyllä tietää sen.Mitä tulee jumalaan,sanoisin,että kyllä sieltä anteeksianto löytyy.Kaikki me joskus tehdään ns. pahoja asioita kuten valehdellaan.Se tuskin on jumalan mielestä muuta kuin inhimmillistä kun kuitenkaan mitään todella pahaa ei tapahdu.Sä et työssäsi tee aviorikosta kuitenkaan. ;)

[QUOTE="sanna";22406335]Mä en ymmärtänyt tota kohtaa missä kerrot että asiakkaille olet kuin näyttelijä.. hiljaahan sä oot siinä kun tanssit, ja musiikki pauhaa.. vai annatko sä (pilllua) muitakin palveluita asiakkaillesi? eli et siis ole pelkkä strippari vaan myös maksullinen nainen.[/QUOTE]

:headwall:voi juma....

asiakkaiden kaa myös pitää jutella ja toki jonkin verran valehdella että he olisivat ostaneet juottavat, karkkit ja muuta

Jokainen meistä tekee syntiä, en koe olevani parempi kuin kukaan muu enkä koe että kukaan olisi huonompi kuin joku muu. Toki uskon, että kun ihminen elää Jeesuksessa Kristuksessa, hän ei halua tehdä asioita, jotka vaivaavat omaatuntoa ja pyrkii elämään mahdollisimman synnittömästi sekä pyytää anteeksi syntejään. Eli jos uskoon tutustuttuasi ja ohjausta rukoiltuasi koet omantunnon tuskaa strippaamisesta, se luultavasti on syntiä ja täytyy lopettaa. Minun asiani ei ole sinua tai ketään muutakaan tuomita, tuomion tekee ihan joku muu. Tottakai voin rukoilla ohjausta hapuilevalle uskovalle, jotta hän löytäisi puhtaan omantunnon.

:headwall:voi juma....

asiakkaiden kaa myös pitää jutella ja toki jonkin verran valehdella että he olisivat ostaneet juottavat, karkkit ja muuta

ööö what!?!? sä oot töissä?! tuskin sä sillon juot alkoholia ja jos työpäiväsi päätteeksi jäät asiakkaiden kanssa juomaan, olet todella erehtynyt siitä mitä stripparin työhön oikeasti kuuluu..

ja karkkia!?? karkkiako ne tuo sulle?! suffelia napaan ja silleen!?!?

Joskus vaan mieleen tulee, että miten pahaa ihminen mä sitten on jos mulla sellainen alaa:D, en tiedä miks yhtäkkiä tuu välillä mieleen. Ehkä myös kun monet asiakkaat rakastu ja monta kerran kuulin miten he ovat hulluja minusta ettei voi elää päiväkään ettei näe mua ja sitten mä mietin että ei hitto mitä mä nille miehille oikein teen:D

Et sä sen pahempi ole, kuin minäkään.

Jos sä et ole uskovainen, niin sun ei tarvitse elää, kuin uskovainen eläisi. Jos joku uskovainen tekisi tuota työtä, mä aika paljon ihmettelisin, koska mun mielestä se ei olis uskovaiselle sopivaa. Mutta sitten toisaalta uskossa ei ole kyse säännöistä, vaan suhteesta Jumalaan. Jos se suhde on kunnossa, niin sitä kautta ihminen kyllä itse ymmärtää, mitkä asiat ovat hyväksi ja mitkä ei, koska Pyhä henki näyttää niitä asioita sitä mukaa, kun ihminen kykenee ottamaan vastaan.

Ei me uskovat olla mitään parempia ihmisiä, vaan me vaan ollaan armahdettuja. Mikään ulkoinen asia ei ikinä ole niin tärkeä, kuin se suhde Jumalaan, koska kaikki lähtee sieltä.

[QUOTE="unnajunna";22406384]ööö what!?!? sä oot töissä?! tuskin sä sillon juot alkoholia ja jos työpäiväsi päätteeksi jäät asiakkaiden kanssa juomaan, olet todella erehtynyt siitä mitä stripparin työhön oikeasti kuuluu..

ja karkkia!?? karkkiako ne tuo sulle?! suffelia napaan ja silleen!?!?[/QUOTE]

Työkuvioon kuulu ympäri fucking maailma että asiakkaat ostaa strippibaareissa juottava, karkit ja muuta mikä on tarjoilla mistä meille tulee provikkaa, ei mikään strippari elää pelkästään tippeillä, haloo

No vielä semmoinen asia, että kyllä täytyy tehdä töitä saadaakseen elantonsa. Helppoa rahaa ei olekkaan Milanna.
Sä olet selvästi tullut vaiheeseen, jossa punnitaan onko sinusta alanammatilaiseksi vai ei.

[QUOTE="unnajunna";22406384]ööö what!?!? sä oot töissä?! tuskin sä sillon juot alkoholia ja jos työpäiväsi päätteeksi jäät asiakkaiden kanssa juomaan, olet todella erehtynyt siitä mitä stripparin työhön oikeasti kuuluu..

ja karkkia!?? karkkiako ne tuo sulle?! suffelia napaan ja silleen!?!?[/QUOTE]

Milannahan ei vain tanssi vaan myös istuu asiakkaiden kanssa pöydässä ja houkuttelee heidät ostamaan (kallista) juotavaa,jota sitten lipittää heidän kanssaan.

Ja mä en muutenkaan arvioi kavereiden elämää, että kuka on hyvä ja huono ihminen, kun ei se asia silleen mulle kuulu. Pitää pitää huoli ihan omista asioista, siitä, miten itse itse elää ja tehdä se niin, että pystyy itteensä kattomaan peilistä.

Et sä sen pahempi ole, kuin minäkään.

Jos sä et ole uskovainen, niin sun ei tarvitse elää, kuin uskovainen eläisi. Jos joku uskovainen tekisi tuota työtä, mä aika paljon ihmettelisin, koska mun mielestä se ei olis uskovaiselle sopivaa. Mutta sitten toisaalta uskossa ei ole kyse säännöistä, vaan suhteesta Jumalaan. Jos se suhde on kunnossa, niin sitä kautta ihminen kyllä itse ymmärtää, mitkä asiat ovat hyväksi ja mitkä ei, koska Pyhä henki näyttää niitä asioita sitä mukaa, kun ihminen kykenee ottamaan vastaan.

Ei me uskovat olla mitään parempia ihmisiä, vaan me vaan ollaan armahdettuja. Mikään ulkoinen asia ei ikinä ole niin tärkeä, kuin se suhde Jumalaan, koska kaikki lähtee sieltä.
No mä jumalaan uskon, mutta ei se ole mulla ihan joka päivää mielessä tai siis en käy kirkoissa tai muuta teen mitä tekee oikeat uskovaiset. Mulla vaan oma usko, tiedän että se on, mutta en pystyy elää niin jos vaan uskon niin jumalaan että pelkään tehdä jotain väärin, vaikka en tykkää värinkin tehdä mitään ettei pahaa oloa olisi

Noh, itse miellän ko. ammatin sellaiseksi joka loukkaa eniten sinua itseä, eli teet ns. syntiä omaa kehoasi vastaan. Halvennat itsesi ja olet vain objektina miehille. Uskon että myös Jumala suree sitä ettei ihmiset arvosta itseään, ja näyttävät itsestänsä/kehostansa osia jotka kuuluvan vain omalle aviopuolisolle näytettäväksi.
Ajattelen että stripparit-, maksulliset-, puhelin tytöt, ovat sisäisesti rikkinäisiä ihmisiä. Miten joku voi kunnioittaa itseään harjoitettuaan jotain tuon kaltaista?

Yhteistyössä