teija
pitääkö mun sitten mennä oksennusämpärin kanssa tk:n istumaan.Pahimmillaan tulee molemmista päistä samaan aikaan
Meillä siinä lapussa ei kyllä lukenut saiko puhelimessa vai paikanpäällä lapun. aika kauhea olet jos vaadit, että työtekijä rahaa kuumeisen ja oksentelevan lapsen about 4 tunniksi päivystykseen lapun takia!!!!Alkuperäinen kirjoittaja Toinen yrittäjä:Minä en työnatajana hyväksyisi sairastodistusta, jos ei ole käynyt henk.kohtaisesti lääkärissä. Enkä hyväksy ikinä minkään terkkarin/sairaanhoitajan kirjoittamaa lappua.
Kuulostat ihanalle pomolle, mistä moinen epäluottamus työntekijöitä kohtaan?Alkuperäinen kirjoittaja Toinen yrittäjä:Minä en työnatajana hyväksyisi sairastodistusta, jos ei ole käynyt henk.kohtaisesti lääkärissä. Enkä hyväksy ikinä minkään terkkarin/sairaanhoitajan kirjoittamaa lappua.
Epäluotettavien työntekijöiden vuoksi.Alkuperäinen kirjoittaja TuhmaHauva-:Kuulostat ihanalle pomolle, mistä moinen epäluottamus työntekijöitä kohtaan?Alkuperäinen kirjoittaja Toinen yrittäjä:Minä en työnatajana hyväksyisi sairastodistusta, jos ei ole käynyt henk.kohtaisesti lääkärissä. Enkä hyväksy ikinä minkään terkkarin/sairaanhoitajan kirjoittamaa lappua.
Eihän sitä todistusta ole pakko tuoda. Palkka ei juokse, jos ei vaivaudu tuomaan minulle lappua ja työsuhde puretaan 7 päivän poissaolon jälkeen.Alkuperäinen kirjoittaja gasta:Meillä siinä lapussa ei kyllä lukenut saiko puhelimessa vai paikanpäällä lapun. aika kauhea olet jos vaadit, että työtekijä rahaa kuumeisen ja oksentelevan lapsen about 4 tunniksi päivystykseen lapun takia!!!!Alkuperäinen kirjoittaja Toinen yrittäjä:Minä en työnatajana hyväksyisi sairastodistusta, jos ei ole käynyt henk.kohtaisesti lääkärissä. Enkä hyväksy ikinä minkään terkkarin/sairaanhoitajan kirjoittamaa lappua.
Sitten se on tosiaan palkatonta.Alkuperäinen kirjoittaja Maine Coon:Mä en kyllä oksennus ja ripaskataudissa lähtis tk:n, ei pystyis.Silloin kun tollanen tauti on päällä, niin menee niin huonoon kuntoon ettei meinaa pystyssä pysyä.Jos työnantaja ei sitä ymmärtäis, niin sais sitten olla ymmärtämättä.Olkoon sitten vaikka palkatonta.
Aivan, jotkut aina aiheuttavat tuon epäilyn. Niin paljon käytetään hyväksi turhaan oikeutta kun lapsi muka kipeä tai sit itsellä just oksutautiAlkuperäinen kirjoittaja Toinen yrittäjä:Epäluotettavien työntekijöiden vuoksi.Alkuperäinen kirjoittaja TuhmaHauva-:Kuulostat ihanalle pomolle, mistä moinen epäluottamus työntekijöitä kohtaan?Alkuperäinen kirjoittaja Toinen yrittäjä:Minä en työnatajana hyväksyisi sairastodistusta, jos ei ole käynyt henk.kohtaisesti lääkärissä. Enkä hyväksy ikinä minkään terkkarin/sairaanhoitajan kirjoittamaa lappua.
olkoon *kirjoittaa toisen yrittäjän vaimo*Alkuperäinen kirjoittaja yrittäjän vaimo:Sitten se on tosiaan palkatonta.Alkuperäinen kirjoittaja Maine Coon:Mä en kyllä oksennus ja ripaskataudissa lähtis tk:n, ei pystyis.Silloin kun tollanen tauti on päällä, niin menee niin huonoon kuntoon ettei meinaa pystyssä pysyä.Jos työnantaja ei sitä ymmärtäis, niin sais sitten olla ymmärtämättä.Olkoon sitten vaikka palkatonta.
Kuulostat unelmatyönantajalta. NOT.Alkuperäinen kirjoittaja Toinen yrittäjä:Minä en työnatajana hyväksyisi sairastodistusta, jos ei ole käynyt henk.kohtaisesti lääkärissä. Enkä hyväksy ikinä minkään terkkarin/sairaanhoitajan kirjoittamaa lappua.
Ei oksenna koko aikaa ei.Itsellä kun tulee molemmista päistä, niin aina menee koko yö siihen ja seuraavana aamuna ei jalat tahdo kantaa.Sitä seuraavana yleensä jo olen tolpillani.Alkuperäinen kirjoittaja yrittäjähenkinen:Aivan, jotkut aina aiheuttavat tuon epäilyn. Niin paljon käytetään hyväksi turhaan oikeutta kun lapsi muka kipeä tai sit itsellä just oksutautiAlkuperäinen kirjoittaja Toinen yrittäjä:Epäluotettavien työntekijöiden vuoksi.Alkuperäinen kirjoittaja TuhmaHauva-:Kuulostat ihanalle pomolle, mistä moinen epäluottamus työntekijöitä kohtaan?Alkuperäinen kirjoittaja Toinen yrittäjä:Minä en työnatajana hyväksyisi sairastodistusta, jos ei ole käynyt henk.kohtaisesti lääkärissä. Enkä hyväksy ikinä minkään terkkarin/sairaanhoitajan kirjoittamaa lappua.
Ei kukaan koko aikaa oksenna kun ei laita suuhunsa mitään.
Onneksi ko. asiat eivät ole "yrittäjän vaimojen" päätettävissä :hug:Alkuperäinen kirjoittaja yrittäjän vaimo:Sitten se on tosiaan palkatonta.Alkuperäinen kirjoittaja Maine Coon:Mä en kyllä oksennus ja ripaskataudissa lähtis tk:n, ei pystyis.Silloin kun tollanen tauti on päällä, niin menee niin huonoon kuntoon ettei meinaa pystyssä pysyä.Jos työnantaja ei sitä ymmärtäis, niin sais sitten olla ymmärtämättä.Olkoon sitten vaikka palkatonta.
Kiitos. NOT.Alkuperäinen kirjoittaja apua:Kuulostat unelmatyönantajalta. NOT.Alkuperäinen kirjoittaja Toinen yrittäjä:Minä en työnatajana hyväksyisi sairastodistusta, jos ei ole käynyt henk.kohtaisesti lääkärissä. Enkä hyväksy ikinä minkään terkkarin/sairaanhoitajan kirjoittamaa lappua.
Ei yrittäjien vaimot tuota päätäkään, vaan ihan lainsäädäntö antaa tuohon mahdollisuuden.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Onneksi ko. asiat eivät ole "yrittäjän vaimojen" päätettävissä :hug:Alkuperäinen kirjoittaja yrittäjän vaimo:Sitten se on tosiaan palkatonta.Alkuperäinen kirjoittaja Maine Coon:Mä en kyllä oksennus ja ripaskataudissa lähtis tk:n, ei pystyis.Silloin kun tollanen tauti on päällä, niin menee niin huonoon kuntoon ettei meinaa pystyssä pysyä.Jos työnantaja ei sitä ymmärtäis, niin sais sitten olla ymmärtämättä.Olkoon sitten vaikka palkatonta.
Ja by the way aika monta "yrittäjää" täällä palstailee
No sen takia voi ottaa esim vakuutuksen eikä tarvitse 4 tuntia jonottaaAlkuperäinen kirjoittaja gasta:Meillä siinä lapussa ei kyllä lukenut saiko puhelimessa vai paikanpäällä lapun. aika kauhea olet jos vaadit, että työtekijä rahaa kuumeisen ja oksentelevan lapsen about 4 tunniksi päivystykseen lapun takia!!!!Alkuperäinen kirjoittaja Toinen yrittäjä:Minä en työnatajana hyväksyisi sairastodistusta, jos ei ole käynyt henk.kohtaisesti lääkärissä. Enkä hyväksy ikinä minkään terkkarin/sairaanhoitajan kirjoittamaa lappua.
Mikä siinä on, että terkkarin lappu ei riitä? Johan tuolla systeemillä kuormitetaan julkista terveydenhoitoakin turhilla käynneillä. Esimerkiksi mahatauti paranee parissa päivässä itsekseen kotona lepäillen. Vai onko sulla niin huonoja työntekijöitä, että huijaavat? Noh, itsepähän olet ne valinnut.Alkuperäinen kirjoittaja Toinen yrittäjä:Kiitos. NOT.Alkuperäinen kirjoittaja apua:Kuulostat unelmatyönantajalta. NOT.Alkuperäinen kirjoittaja Toinen yrittäjä:Minä en työnatajana hyväksyisi sairastodistusta, jos ei ole käynyt henk.kohtaisesti lääkärissä. Enkä hyväksy ikinä minkään terkkarin/sairaanhoitajan kirjoittamaa lappua.
Alappa "apua" itse yrittäjäksi, katsotaan sitten miten sinä toimit.
Terkkarit ja sh:t kirjoittelee turhia sairasloma lappuja? Se on varmaan TOOsi suuri ongelma. Voi hyvä ihminen. Lääkäri kirjoittaa ne ihan yhtä helpolla. Yksityinen jopa suorastaan tarjoaa niitä. Huvittava asenne sinulla.Alkuperäinen kirjoittaja Toinen yrittäjä:Epäluotettavien työntekijöiden vuoksi.Alkuperäinen kirjoittaja TuhmaHauva-:Kuulostat ihanalle pomolle, mistä moinen epäluottamus työntekijöitä kohtaan?Alkuperäinen kirjoittaja Toinen yrittäjä:Minä en työnatajana hyväksyisi sairastodistusta, jos ei ole käynyt henk.kohtaisesti lääkärissä. Enkä hyväksy ikinä minkään terkkarin/sairaanhoitajan kirjoittamaa lappua.