S
surullinen
Vieras
Tai jotain... En tiedä miksi koko elämä tuntuu niin onnettomalta tällä hetkellä. Meillä on miehen kanssa kaksi ihanaa lasta ja mies ilmotti toisen synnyttyä ettei halua enempää. Oon 26-vuotias ja en vaan millään pääse tän vauvakuumeen yli. Mä oon niin yrittänyt ja yrittänyt mutta kun tää menee koko ajan pahemmaksi. Mies on edelleen sitä mieltä ettei aio tehdä enää lisää lapsia ja mun mies on sellanen et seisoo sanojensa takana. Tuntuu niin pahalta. Mä rakastan sitä hirveesti mutta kun pelkään että jos luovun omasta unelmastani sen vuoksi niin huomaan joskus olevani yli neljäkymmentä ja mies on lähtenyt toisen matkaan ja mä jään murehtimaan unelmista joita mulla oli enkä niitä koskaan toteuttanut.
Onko kellään muulla tällasta kriisiä päällä? On niin paha ja ahdistunut olo että katselin jo asuntoja mihin muuttaa lasten kanssa kun tuntuu etten voi elää näin. Pääseekö tästä helvetin vauvakuumeesta ikinä eroon!?
Onko kellään muulla tällasta kriisiä päällä? On niin paha ja ahdistunut olo että katselin jo asuntoja mihin muuttaa lasten kanssa kun tuntuu etten voi elää näin. Pääseekö tästä helvetin vauvakuumeesta ikinä eroon!?