Mulla on VAHVA tunne että oon raskaana...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mimona
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mimona

Vieras
huomenna pitäisi menkkojen alkaa, mutta oireilen niin etten usko niiden alkavan. Ihanaa!!!:)
En vaan halua vielä testata, koska en halua nähdä haamuja, en halua pettyä, enkä toisaalta vielä halua tietää.
On ihana olla ja ihmetellä, ollakko vai eikö olla.

Mutta on tämä kamalaakin, kun samantein, sen onnellisuuden alta tulee esiin huoli. Raskaudesta, siis jos olen. Onko vauva terve? Kuinka raskaus sujuu? mItä jos menee kesken? Jos synnytys on vaikeampi kuin edellisellä kerralla tai yhtä vaikea? Jos on koliikkia? Jos en jaksakaan...Jos?Jos? ja mitä JOS?

Kaamea tunnemylläkkä pään sisällä...*elämä on yhtä huolta*

Niinhän minäkin niiiin oireilin ja olin varma, että olin raskaana. Testi näytti negaa ja menkat alkoi päivän myöhässä. Itselleen saa myös niitä oireita, kun oikein paljon sitä haluaa. Mut toivotaan, että oireesi on todellisia :)

Oireilen lähinnä rinnoista. Nänneihin tullut reunoille enemmän "nystyjä" ja verisuonet näkyy tosi pinnassa! Myös rinnat kasvaneet huomattavasti ja painavat.
Valkovuoto ollut runsaampaa, selkeästi, Kun normaalisti aika ovulaatioista kuukautisiin on rutikuivaa meikäläisellä.
Ja väsyttäää.

Mutta tosin, mielikin voi tehdä tepposen-kepposen. Mutta toivon todella että loka-marrasvauva olis aluillaan.:)

Yhteistyössä