Mulla on vaalikriisi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lunatic
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ymmärrän sua. Itsekin olen aluksi ollut Arhinmäen kannattaja ja vasemmistoa äänestänyt ikäni. Siksipä valintani on toisella kierroksella on Haavisto, joka edustaa inhimillisempiä arvoja kuin kokoomuksen Niinistö.

[QUOTE="vieras";25500465]Äänestin ekalla kierroksella samaa kuin säkin. Tokalla kierroksella on pakko valita Haavisto. Arvot kuitenkin lähempänä omiani kuin Niinistön, ja se on asia, joka on mulle Pekan homoutta isompi asia.[/QUOTE]

Ei mua Pekan homous häiritse. Mutta jotenkin se on niin lälly.

Pakko kai silti sitä on äänestää ihan arvojen vuoksi.

mikä kriisi toi on?

Sillon olis kriisi, jos toisella kieroksella olis Soini ja Niinistö, ei kertakaikkiaan voisi päättää kumpaa äänestäisi ja voisi jäädä äänestämättä (onneksi ei ole näin) :snotty:

[QUOTE="vieras";25500534]Oke. Jotenkin muistelin sun kirjoittaneen täällä, ettei Haavisto voisi olla pressana homoutensa takia. Voi tosin olla että muistan väärin, tai ettei sillä ollut mitään tekemistä sen kanssa, ketä voisit äänestää.[/QUOTE]

Joo ei sillä sen kanssa mitään tekemistä ole, kirjotin vaan ettei homous ole mikään positiivinen asia maailmanpolitiikassa.
(Suomessa taitaa olla)

Pakko kai se Haavistoa sitten on äänestää, mutta kun sen persoona ei vetoa minuun yhtään, toisin kuin Sale.

Näähän on ennenkaikkea henkilövaalit, Presidentti luopuu puolueenjäsenyydestä ottessaan työnsä vastaan.

Haavisto on ihan jees, mut mua hirvittää hiukan sen puolison tempaukset, jotenkin en haluaisi ainoana Suomi uutisena maailmalla lukea puolison putkareissuista yms - juu ihmiset muuttuu mutta kun se on tässä kampanjan aikanakin bilettänyt niin miksi se sen lopettaisi myöhemminkään.

[QUOTE="huh";25500543]Et kai sä saakutti oikeasti edes harkitse äänestäväsi porvaria, jolla on TÄYSIN päinvastaiset arvot ja mielipiteet kuin Vasemmistoliitolla. :O[/QUOTE]

No en, kunhan sekoilen tässä. Haavistoa tulen äänestämään!

suurin osa palstalaisista äänestäisi Haavistoa vaikka muu maailma ei, kertooko se jotain. :D

Ei tässä muuten puolueita äänestetä, ei Haavisto saa töitä tekemättömille töitä tehneiden rahoja kuitenkaan. Eikä Niinistö niitä vie.

Yhteistyössä