Mä uskon näin

Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;25493928:
Että vain seksuaalisesti kieroontuneet yksilöt äänestävät Haavistoa.

Itse äänestän Väyrystä

Sinähän olet itse seksuaalisesti kieroutunut yksilö. Vai pösilö olisi kai oikeampi ilmaisu.

Lopettakaa nyt saatana se seksuaalisuudesta jauhaminen!!!!!!!
Se ei liity mitenkään politiikkaan tai presidentin virkaan!!! IDIOOTIT!

Just tuollaisia juntteja on koko Suomi täys ja sen ansiosta saadaan joku juntti pressaksi, joten jätän suosiolla äänestämättä, paljonpa yhden fiksun ääni siellä urpojen joukossa auttaisi...

[QUOTE="Heluna123";25494107]Lopettakaa nyt saatana se seksuaalisuudesta jauhaminen!!!!!!!
Se ei liity mitenkään politiikkaan tai presidentin virkaan!!! IDIOOTIT!

Just tuollaisia juntteja on koko Suomi täys ja sen ansiosta saadaan joku juntti pressaksi, joten jätän suosiolla äänestämättä, paljonpa yhden fiksun ääni siellä urpojen joukossa auttaisi...[/QUOTE]

No sehän se parantaa asioita entisestään? Ontuuko tämä logiikka nyt jotenkin?

Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;25493928:
Että vain seksuaalisesti kieroontuneet yksilöt äänestävät Haavistoa.

Itse äänestän Väyrystä

Okei. Mä taas uskon näin, että ihmisillä, jotka pakonomaisesti jauhavat toisten ihmisten seksuaalisuudesta, täytyy olla todella vaikea suhde seksiin.
Otan osaa.

Majurin puheessa vois ihan hyvin olla itua.
Mua enemmankin ajatteluttaa milla tavalla se vaikuttaa Suomen seksuaaliseen moraaliin tai sen puutteesen, jos hanesta tulis pressa.
Ja entas muut maat? Kuinka ne suhtautuu Suomeen.
Onhan niita tosin muitakin valtioita joissa on seksuaalisesti kieroituneita johtajia

Alkuperäinen kirjoittaja täällä toinen fiksu!;25494281:
No sehän se parantaa asioita entisestään? Ontuuko tämä logiikka nyt jotenkin?

Ei onnu. Vaikka ihan jokainen fiksu suomalainen äänestäisi fiksua ehdokasta, niitä urpoja äänestäjiä on pari miljoonaa enemmän joten olisi täysi mahdottomuus saada hyvä pressa. :)

Majurin puheessa vois ihan hyvin olla itua.
Mua enemmankin ajatteluttaa milla tavalla se vaikuttaa Suomen seksuaaliseen moraaliin tai sen puutteesen, jos hanesta tulis pressa.
Ja entas muut maat? Kuinka ne suhtautuu Suomeen.
Onhan niita tosin muitakin valtioita joissa on seksuaalisesti kieroituneita johtajia

Samanlaista perusteetonta hysteriaa oli varmasti myös vuonna 1906, kun naisille päätettiin antaa äänioikeus. Onneksi järki ja moraalinen valistuneisuus voittivat.

Yhteistyössä