Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;25493928:Että vain seksuaalisesti kieroontuneet yksilöt äänestävät Haavistoa.
Itse äänestän Väyrystä
Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;25493928:Että vain seksuaalisesti kieroontuneet yksilöt äänestävät Haavistoa.
Itse äänestän Väyrystä
Alkuperäinen kirjoittaja täällä toinen fiksu!;25494281:No sehän se parantaa asioita entisestään? Ontuuko tämä logiikka nyt jotenkin?
Julkinen seksuaalinen moraalittomuus on varteen otettava tekija joillekuille.Mun äänestyspäätöksiin ei ainakaan vaikuta kenenkään seksuaalisuus. Outoa, jos se joillakin vaikuttaa.
#1 Algoma, #2 Majuri, #3 Risto Ryti.Alkuperäinen kirjoittaja äiti 45 v;25494425:Arvatkaapa ketä minä äänestän?
Majurin puheessa vois ihan hyvin olla itua.
Mua enemmankin ajatteluttaa milla tavalla se vaikuttaa Suomen seksuaaliseen moraaliin tai sen puutteesen, jos hanesta tulis pressa.
Ja entas muut maat? Kuinka ne suhtautuu Suomeen.
Onhan niita tosin muitakin valtioita joissa on seksuaalisesti kieroituneita johtajia
Tutkimusten mukaan äänestät haavistoa, hän kun on keski-ikäisten naisten suosikki...Alkuperäinen kirjoittaja äiti 45 v;25494425:Arvatkaapa ketä minä äänestän?
Alkuperäinen kirjoittaja Isä;25494439:Tutkimusten mukaan äänestät haavistoa, hän kun on keski-ikäisten naisten suosikki...
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 45 v;25494425:Arvatkaapa ketä minä äänestän?
Tuo oli ennen mun aikaa, oon hiukan llian nuori muistamaan sen,Samanlaista perusteetonta hysteriaa oli varmasti myös vuonna 1906, kun naisille päätettiin antaa äänioikeus. Onneksi järki ja moraalinen valistuneisuus voittivat.