Mulla on toinen nenä tukossa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Peppi85
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
:laugh:

tosta muuten tuliki mieleen,että oon yli 5vuotta ollu äitinä,nyt on kolme lasta ja tänään ensimmäisen kerran joku muksuista vetäs nenäänsä jotain! |O
keskimmäinen,semmosen pienen pienen helmen ja nyt on iso suru toisella kun helmi meni hukkaan :(

Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:
:laugh:

tosta muuten tuliki mieleen,että oon yli 5vuotta ollu äitinä,nyt on kolme lasta ja tänään ensimmäisen kerran joku muksuista vetäs nenäänsä jotain! |O
keskimmäinen,semmosen pienen pienen helmen ja nyt on iso suru toisella kun helmi meni hukkaan :(

:laugh: :ashamed: Voi ei :D

Mä oon ollu vasta ihan vähän reilu 2v. äitinä ja meillä toi on jo tapahtunut, nimittäin esikoinen vetäsi jo jonkun verran imeskellyn fluoritabletin nenäänsä :laugh: :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja Räpätäti:
Ja mullapas on molemmat nenät tukossa!! |O Ja lapsillaki. :kieh: Ja toisella pienemmistä myös korvatulehdus.. Pistäs paremmaks?

Mä voin kertoa meidän reilu 1,5 viikkoa kestävästä oksennustaudista, joka on kyllä mennyt nyt pikkuhiljaa ohi? :whistle: :D

Alkuperäinen kirjoittaja Peppi85:
Alkuperäinen kirjoittaja Räpätäti:
Ja mullapas on molemmat nenät tukossa!! |O Ja lapsillaki. :kieh: Ja toisella pienemmistä myös korvatulehdus.. Pistäs paremmaks?

Mä voin kertoa meidän reilu 1,5 viikkoa kestävästä oksennustaudista, joka on kyllä mennyt nyt pikkuhiljaa ohi? :whistle: :D

Ok, voitit! :D Me on *kop kop* selvitty toistaiseksi vatsatauditta. Mulle kyllä riittää ihan hyvin tää aamupahoinvointikin (rv12+) et ei niin väliks!

Yhteistyössä