P
Plus
Vieras
Mun mies tekee pukuhommia, noin kahdeksasta neljään. Sillä on oma huone ja se on lähes joka ilta kotona perheensä kanssa. Palkka on hyvä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ai, en oo tajunnutkaan että meidänkin perheellä on sitten ihan hyvin asiat. Mies tienaa hitusen vähemmän kuin ap:n mies, mutta tekee lyhyttä työpäivää ja on onneksi paljon kotona auttamassa lasten hoidossa. Esim. aamulla auttaa kaikki aamutoimet lasten kanssa ennen kuin lähtee töihin ja kotona ollessaan ei tee mitään työasioita. On DI insinööri ja ilmeisesti osannut hinnoitella palvelunsa oikein.
Alkuperäinen kirjoittaja Plus:Mun mies tekee pukuhommia, noin kahdeksasta neljään. Sillä on oma huone ja se on lähes joka ilta kotona perheensä kanssa. Palkka on hyvä.
Alkuperäinen kirjoittaja pöö:Kiva palkka ja hienoa, että olet valmis uhraamaan yhteistä vapaa-aikaanne miehen työn hyväksi. Itse en vaan voisi IKINÄ olla elätettävänä. En elä nytkään miehen rahoilla, vaikka saankin vain kotihoidontukea.
Alkuperäinen kirjoittaja sfs:hmmm mä en edes viitti sanoa täällä miehen palkkaa kun siitä nousis meteliä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja sfs:hmmm mä en edes viitti sanoa täällä miehen palkkaa kun siitä nousis meteliä![]()
Kerro vaanmitäs pienistä meteleistä
Mä en viitti livessä huudella tai kertoa kelleen mutta nyt oli pakko täällää huuella ku olin niin iloinen
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja oio:No nousko tuo palkka sit paljon siihen nähden, mitä se ennen oli, kun noin ilostuttaa?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kamala:Hah, olipa tulenkatkuisia viestejä. Joitakin tuntuu sylettävän miehen hyvät tulot.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja oio:No nousko tuo palkka sit paljon siihen nähden, mitä se ennen oli, kun noin ilostuttaa?![]()
on se viime kuukaudet ollu tuota luokkaa mutta ilostutti vaanEi toki aina ole noin hyvä, myyntityöstä kun on kyse
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja :):Hienoa
saanko kysyä millaista työtä käytännössä tekee? Mun mies yrittää epätoivoisesti etsiä uutta alaa mille kouluttautua, haluaisi hyvän palkan kun nyt ei sitä ole.
Hän myy isohkoja tuotteita ja hälle kuuluu vastuu muista myyjistä etelä-suomessa. Tuo ala on yleensä aika hyvä palkkaista, tosin riippuu mitä myy ja miten. Vaatii kotijoukoiltaki aika paljon... aika monesti venyy iltaa työpäivät, toisaalta taas aamut monesti vapaita. Ja koulutuksesta, mun miehellä ei ole lainkaan koulutusta tuolle alalle... työ on vain opettanu ja ura ollut nousussa koko ajan... työ opettaa.
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja aires:Mun miehelläni on ylempi korkeakoulututkinto, ja tyyppi tosiaankin tienaa vaatimattomat 2560?. Kuolen kateuteen.
edit:// Miehesi palkka ei kuitenkaan mitenkään vituta, onneksi olkoon hurjasti. =)
Alkuperäinen kirjoittaja ??:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja :):Hienoa
saanko kysyä millaista työtä käytännössä tekee? Mun mies yrittää epätoivoisesti etsiä uutta alaa mille kouluttautua, haluaisi hyvän palkan kun nyt ei sitä ole.
Hän myy isohkoja tuotteita ja hälle kuuluu vastuu muista myyjistä etelä-suomessa. Tuo ala on yleensä aika hyvä palkkaista, tosin riippuu mitä myy ja miten. Vaatii kotijoukoiltaki aika paljon... aika monesti venyy iltaa työpäivät, toisaalta taas aamut monesti vapaita. Ja koulutuksesta, mun miehellä ei ole lainkaan koulutusta tuolle alalle... työ on vain opettanu ja ura ollut nousussa koko ajan... työ opettaa.
![]()
myykö se KIRBYJÄ!
Alkuperäinen kirjoittaja aika on tärkeempi ku raha:Mun mie on vielä parempi. Ei tienaa, mutta on paljon kotona ja tekee suurimman osan kotitöistä :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Toki koulutusta kannatan mutta aina se koulutus ei oo tie hyvään palkkaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Minni:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Toki koulutusta kannatan mutta aina se koulutus ei oo tie hyvään palkkaan.
Ja joillekin se koulutus ja ehkä unelmaduuni tai itselle tärkeä tehtävä on tärkeämpää kun se palkka. Näin se menee.
Alkuperäinen kirjoittaja :):Siis mikä ketju.
Mun mies tienaa näin ja näin paljon. Mun mies onkin kotona kaikki illat. Mutta mun mies on kotona aamut, illat ja yöt, mutta tienaa 7000 netto. Mun mies osaakin kaikki kotityöt + tienaa 9000 kuukaudessa.
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Minni:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Toki koulutusta kannatan mutta aina se koulutus ei oo tie hyvään palkkaan.
Ja joillekin se koulutus ja ehkä unelmaduuni tai itselle tärkeä tehtävä on tärkeämpää kun se palkka. Näin se menee.
näimpä! Ja munki mies tekee unelmaduuniaan missä voi kehittää itteään ja työtä koko ajan![]()