V
vvv
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja mä:ja mun mies on vahvempi kuin teijän miehet...![]()
ja mun miehellä on isompi muna kuin teidän miehillä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja mä:ja mun mies on vahvempi kuin teijän miehet...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vvv:Alkuperäinen kirjoittaja mä:ja mun mies on vahvempi kuin teijän miehet...![]()
ja mun miehellä on isompi muna kuin teidän miehillä.
Alkuperäinen kirjoittaja pöö:Kiva palkka ja hienoa, että olet valmis uhraamaan yhteistä vapaa-aikaanne miehen työn hyväksi. Itse en vaan voisi IKINÄ olla elätettävänä. En elä nytkään miehen rahoilla, vaikka saankin vain kotihoidontukea.
Alkuperäinen kirjoittaja ...:Hah! Se parhaiten nauraa kenellä on vahvin lääkitys!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Anna:Alkuperäinen kirjoittaja pöö:Kiva palkka ja hienoa, että olet valmis uhraamaan yhteistä vapaa-aikaanne miehen työn hyväksi. Itse en vaan voisi IKINÄ olla elätettävänä. En elä nytkään miehen rahoilla, vaikka saankin vain kotihoidontukea.
Oliko sun vanhemmilla omat rahat? Kotoa yleensä tulee noi käsitykset.
Mun vanhempien liitto on edelleen pystyssä ja onnellinen ja heillä on aina ollut yhteiset rahat. Isä tienasi enemmän, joten maksoi lähes kaiken. Ei ongelmia, edelleen tasa-arvo parisuhteessa. Tasa-arvohan ei perustu rahaan henkisesti terveissä liitoissa.
Mulla ei ole mitään ongelmia olla miehen elätettävänä, sillä hoidan lapsiamme, eli teen työtä.
Alkuperäinen kirjoittaja Anna:Alkuperäinen kirjoittaja pöö:Kiva palkka ja hienoa, että olet valmis uhraamaan yhteistä vapaa-aikaanne miehen työn hyväksi. Itse en vaan voisi IKINÄ olla elätettävänä. En elä nytkään miehen rahoilla, vaikka saankin vain kotihoidontukea.
Mun vanhempien liitto on edelleen pystyssä ja onnellinen ja heillä on aina ollut yhteiset rahat. Isä tienasi enemmän, joten maksoi lähes kaiken. Ei ongelmia, edelleen tasa-arvo parisuhteessa. Tasa-arvohan ei perustu rahaan henkisesti terveissä liitoissa.
Mulla ei ole mitään ongelmia olla miehen elätettävänä, sillä hoidan lapsiamme, eli teen työtä.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja ...:Hah! Se parhaiten nauraa kenellä on vahvin lääkitys!![]()
haha, sulla näyttäs olevanMinä en onneksi tarvi lääkitystä =)
Alkuperäinen kirjoittaja ...:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja ...:Hah! Se parhaiten nauraa kenellä on vahvin lääkitys!![]()
haha, sulla näyttäs olevanMinä en onneksi tarvi lääkitystä =)
Siksi sua ei nauratakaan... :/
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Anna:Alkuperäinen kirjoittaja pöö:Kiva palkka ja hienoa, että olet valmis uhraamaan yhteistä vapaa-aikaanne miehen työn hyväksi. Itse en vaan voisi IKINÄ olla elätettävänä. En elä nytkään miehen rahoilla, vaikka saankin vain kotihoidontukea.
Annalle täys peesi!! Juuri noinhan se menee![]()
Alkuperäinen kirjoittaja asd:Meneekö säästöön vai onko jokin hankinta mielessä?Se on ihan kiva, kun joskus tulee muhkeampi palkka...
Alkuperäinen kirjoittaja ...:Ja mun mies tienaa sen 1600-1800 kuussa ja hyvin ylpeä olen =) Ei sillä paljon kerskuta, mutta mulla on sentään mies rinnalla vaikka pitkää päivää tekeekin tuon palkan eteen!
Alkuperäinen kirjoittaja Anna:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Anna:Alkuperäinen kirjoittaja pöö:Kiva palkka ja hienoa, että olet valmis uhraamaan yhteistä vapaa-aikaanne miehen työn hyväksi. Itse en vaan voisi IKINÄ olla elätettävänä. En elä nytkään miehen rahoilla, vaikka saankin vain kotihoidontukea.
Annalle täys peesi!! Juuri noinhan se menee![]()
Kiitos. =)
Meillä on kummallakin tahto, että olen kotona lasten kanssa, joten en edes koe olevani kenenkään elätettävä, sillä tämä on meidän yhteinen perhe, jossa teen paljon työtä. Lapsista yksi vielä erityisvaativa. Mieheni saa keskittyä uraan kun ei tarvitse päivähoitoasioita miettiä. Ei kotonaoleminen todellakaan ole pelkkää herkkua, moni työ kodin ulkopuolella on rennompi, mutta valintakysymyksiä. Lapsia kun suotiin, toki haluamme heidät hoitaa itse. Mukavaahan se on että siihen on mahdollisuus. Harmittaa vain ihmisten kateus, mutta sitä nyt on ollut aina. Kateellisimpia ovat ne ihmiset, jotka eivät ole koskaan nähneet vaivaa elämänsä eteen.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja kiva:munkin mies sai hiljattain palkankorotuksen, nyt 3100 e![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ss:Nettopalkka toi siis? eli bruttona tuplasti enemmän?