Mulla on ruokatunnilla treffit perheellisen miehen kanssa

• Viestiketjun aloittaja ihastunut
  • Ensimmäinen viesti
täs
[QUOTE="alma";25480886]Onko oma miehesi? Harmi, että seksielämänne on noin olematonta, mutta toi "lounastreffi"- leikki voi kyllä hyvinkin piristää sitä. Kannattaa ainakin kokeilla.[/QUOTE]

jos tapailee lounastreffien merkeissä omaa miestään niin seksielämä on olematonta? Minusta kai asia on päinvastoin.

[QUOTE="Asiantuntija";25480795]Siellä taas joku naistenhakkaaja esittää jollekkin enkelille parempaa ihmistä kuin onkaan. Odota vaan kohan hän tulee mustasukkaiseksi sinustakin ja saa sinut remmin toiseenpäähän kytkettyä.[/QUOTE]

Mistä päättelet että juuri tämä mies on naistenhakkaaja? Koska kiinnostuu muistakin naisista kuin omasta vaimosta vai ovatko kaikki miehet hakkaaja-narsisteja? :)

"vieras"
Tuo olisi täydellistä jos miehen vaimo hyväksyisi tilanteen. Sellaisiakin kun on olemassa. Mies tekee väärin jos näin ei ole, mutta ei pettäminen ole pelkästään miehinen ominaisuus.

"kimu"
Tän aloituksen tarkoitus oli tietenkin vain ärsyttää palstan mammoja (ja hyvinhän se toimi). Mutta jos ajatellaan, että aloitus on ihan totta ja faktaa, niin miksi ihmeessä sitä pitää leuhkia "että on saanut iskettyä ihan ukkomiehen". Onks tää joku nokituskilpailu, että (jotkut) sinkut pönkittää itsetuntoaan "nappaamalla" toisen naisen miehen? Mun (ent.) kaverillani oli tällainen vaihe, että oli ihan pakkotarve iskeä kaikkia varattuja miehiä. Ja sitten ihan tosissaan selitti, kuinka näillä miehillä on niin hirveet vaimot kotona, mut HÄN ITSE on nyt niin mahtavan upea ja seksikäs.Ja kovin tarve sitä oli juuri selittää minulle, joka silloin olin naimisissa. Hauska olisi tietää, mitä mieltä hän on nyt muutaman oman avioliittovuotensa jälkeen...

[QUOTE="Ahaa";25482263]Vaimo on varmaan ymmärtäväinen, koska on ihan kynnysmatto valmiiksi. Ehkä se on niinkuin ammattivalittaja, ei pärjäisi yksin.[/QUOTE]

Ok, eli ymmärtäväisiä vaimoja ei ole olemassa ja kaikki pettäjät hakkaa. Palstatodellisuutta puhtaimmillaan :)

[QUOTE="Ahaa";25482406]Onhan niitä. On kaksi vaihtoehta eli joki nainen on kynnysmatto ta sitten hänellä ei ole miestään kohtaan mitään tunteita. Miksi sinulla on niin suuri tarve nyt puolustella pettäjää? Oletko sellainen itse?[/QUOTE]

Kolmas vaihtoehto voisi olla hyvä itsetunto. Mutta en puolustele, näytti vain hauskalta että miehestä saatiin jopa hakkaajan.

Kolmas vaihtoehto voisi olla hyvä itsetunto. Mutta en puolustele, näytti vain hauskalta että miehestä saatiin jopa hakkaajan.
Voihan sekin olla mahdollista. Mutta ei itsetunto ja vähätunteisuus ole toisiaan poissulkevia asioita. Tiedän omasta kokemuksesta, koska pikkuhiljaa vuosien mittaan välinpitämättömyyteni miehen mahdollisista (en tiedä että mitään olisi ollut) kasvoi. Sitä ajattelee olevansa kiltti ja avomielinen, kunnes löytää itsensä pakasteesta, kohdasta "kalapakasteet."

"Ahaa"
Voihan sekin olla mahdollista. Mutta ei itsetunto ja vähätunteisuus ole toisiaan poissulkevia asioita. Tiedän omasta kokemuksesta, koska pikkuhiljaa vuosien mittaan välinpitämättömyyteni miehen mahdollisista (en tiedä että mitään olisi ollut) kasvoi. Sitä ajattelee olevansa kiltti ja avomielinen, kunnes löytää itsensä pakasteesta, kohdasta "kalapakasteet."
Onko sinulla siis kokemus avoimesta suhteesta vai mitä tarkoitat? Kuinka lopulta kävi, erositteko?

[QUOTE="Ahaa";25482900]Onko sinulla siis kokemus avoimesta suhteesta vai mitä tarkoitat? Kuinka lopulta kävi, erositteko?[/QUOTE]

Ei siis ollut avoin suhde, mutta ajatusmaailmani meni askel askeleelta siihen, ettei miehen pettäminen haittaisi. Hän oli tästä tietoinenkin ainakin jonkin verran. Ero on tällä hetkellä vaiheessa, muttei aivan täysin lukkoonlyöty.

"kiimainen"
Lounastreffit meni hyvin, saatiin vähän naurettuakin syönnin lomassa. :)
Huomenna ois tarkotus nähdä taas, jos onnistuu.
Kiva, että oli kivaa :) Se tuli tänne mun luo teijän tapaamisen jälkeen. Hyvä, että on kylläinen niin jaksaa hyvin n*ssia :) Ju nou :) Vähän tässä pidetään taukoa, kohta taas jatketaan :) On kyllä kova panomies, jos tiedät! :) Hyvä, niin siitä riittää meille kaikille :)

Yhteistyössä