Mulla on ruokatunnilla treffit perheellisen miehen kanssa

• Viestiketjun aloittaja ihastunut
  • Ensimmäinen viesti
kottari
Mua aina niin huvitaa ihmiset,ketkä LEUHKII että on saanut iskettyä ukkomiehen.SIIS kertokaa mitä hemmetin hienoa on siinä,että on saanut iskettyä ällöttävän mätämuna pettäjän?? :D

"vieras"
minunkin mies syö joka päivä jossain päin ruokatunnilla. Sillä on sellaset paskaset työhaalarit päällä ja parta rehottaa. Kenties hänen kanssaan olet menossa syömään?

sinua ehkä huiputetaan...
Säälittää nää naiset jotka ei saa kuin varattuja miehiä, ne kun ottaa kenet vaan joka pitää suunsa kiinni :(. Ja monet näistä miehistä on sinkkuja, valehtelee vain olevansa varattuja. Jostain syystä varatuilla on enemmän vientiä. Usein se "vaimo" on vain toinen hoito jolle valehdellaan samoin. Tiedän tämän koska työssäni törmään usein näihin tyyppeihin.

vaimotar
[QUOTE="vieras";25480615]minunkin mies syö joka päivä jossain päin ruokatunnilla. Sillä on sellaset paskaset työhaalarit päällä ja parta rehottaa. Kenties hänen kanssaan olet menossa syömään?[/QUOTE]

Mulla on myös tällainen ukko. :xmas:
Olisipa erikoista, jos joku muukin hänet huolisi kuin minä itse. :)

"Asiantuntija"
Siellä taas joku naistenhakkaaja esittää jollekkin enkelille parempaa ihmistä kuin onkaan. Odota vaan kohan hän tulee mustasukkaiseksi sinustakin ja saa sinut remmin toiseenpäähän kytkettyä. Voi kuinka hän tunteekaan itsensä suureksi ja mahtavaksi ihmiseksi joka voi hallita ihmisiä omalla ihanuudellaan...

"mä"
[QUOTE="mä";25480713]Taitaa olla TAAS mun ukko, "sihteerin" kanssa "lounastauoilla"... nyt kyllä jo eri työpaikassa, mutta... jatkaa silti noita "taukoja"[/QUOTE]

Niin ja lisään sulle vielä ap... VAIN kaksi kertaako olet sänkyyn asti päässyt :O
hmm... ei siis niin sonni mun mies ookaan... paitsi kotona...

Yhteistyössä