Niin on mullakin. Treffit perheellisen miehen kanssa lounastauolla. Sänkyynkin ollaan aina väillä päädytty. Ja miksipä ei, kun kyseessä on mun oma mies.
Joo samoin, samoin huvittaa se kuinka mammat ottaa heti itteensä ja alkaa sättiä naista..Mua aina niin huvitaa ihmiset,ketkä LEUHKII että on saanut iskettyä ukkomiehen.SIIS kertokaa mitä hemmetin hienoa on siinä,että on saanut iskettyä ällöttävän mätämuna pettäjän??
Kenetköhän se mies yrittää niin kovasti unohtaa kun haluaa sua tapailla? Kysy siltä!Lounastreffit meni hyvin, saatiin vähän naurettuakin syönnin lomassa.
Huomenna ois tarkotus nähdä taas, jos onnistuu.
Pettäjät myös aina hakkaa.Mistä päättelet että juuri tämä mies on naistenhakkaaja? Koska kiinnostuu muistakin naisista kuin omasta vaimosta vai ovatko kaikki miehet hakkaaja-narsisteja?
Vaimo on varmaan ymmärtäväinen, koska on ihan kynnysmatto valmiiksi. Ehkä se on niinkuin ammattivalittaja, ei pärjäisi yksin.Niinpä tietenkin. Entäs jos ap:n tapailema mies ei ole pettäjä vaan sillä on vain astetta ymmärtäväisempi vaimo?
Onhan niitä. On kaksi vaihtoehta eli joki nainen on kynnysmatto ta sitten hänellä ei ole miestään kohtaan mitään tunteita. Miksi sinulla on niin suuri tarve nyt puolustella pettäjää? Oletko sellainen itse?Ok, eli ymmärtäväisiä vaimoja ei ole olemassa ja kaikki pettäjät hakkaa. Palstatodellisuutta puhtaimmillaan
Kyllä se mies todella arvostaa sua, kun sä havittelet kakkosvaimon paikkaa. Jee!Ei sen vaimo tiedä musta mitään.
Voihan sekin olla mahdollista. Mutta ei itsetunto ja vähätunteisuus ole toisiaan poissulkevia asioita. Tiedän omasta kokemuksesta, koska pikkuhiljaa vuosien mittaan välinpitämättömyyteni miehen mahdollisista (en tiedä että mitään olisi ollut) kasvoi. Sitä ajattelee olevansa kiltti ja avomielinen, kunnes löytää itsensä pakasteesta, kohdasta "kalapakasteet."Kolmas vaihtoehto voisi olla hyvä itsetunto. Mutta en puolustele, näytti vain hauskalta että miehestä saatiin jopa hakkaajan.
Onko sinulla siis kokemus avoimesta suhteesta vai mitä tarkoitat? Kuinka lopulta kävi, erositteko?Voihan sekin olla mahdollista. Mutta ei itsetunto ja vähätunteisuus ole toisiaan poissulkevia asioita. Tiedän omasta kokemuksesta, koska pikkuhiljaa vuosien mittaan välinpitämättömyyteni miehen mahdollisista (en tiedä että mitään olisi ollut) kasvoi. Sitä ajattelee olevansa kiltti ja avomielinen, kunnes löytää itsensä pakasteesta, kohdasta "kalapakasteet."
Kiva, että oli kivaa Se tuli tänne mun luo teijän tapaamisen jälkeen. Hyvä, että on kylläinen niin jaksaa hyvin n*ssia Ju nou Vähän tässä pidetään taukoa, kohta taas jatketaan On kyllä kova panomies, jos tiedät! Hyvä, niin siitä riittää meille kaikilleLounastreffit meni hyvin, saatiin vähän naurettuakin syönnin lomassa.
Huomenna ois tarkotus nähdä taas, jos onnistuu.