mulla on oikeasti paksu!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja takaa ja syvälle!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

takaa ja syvälle!

Vieras
moro kaikki naiset,jotkut kehuu kuinka iso heillä on....aivan sama,mulla on ainakin tarpeeksi paksu
vai mitä sanotte kaikki juuri kostuneet naiset...kertokaapa eikö paksu tavara ole myös hyvä homma,
mutta tärkeintä on antaa kunnon esileikit naiselle!

kun kerroit. Nyt varmaan sun oven takana on pitkä jono naisia hakeutumassa sulle "hoitoon". Esileiki vaan kaikessa rauhassa, kyllä ne jaksaa vuoroaan odottaa kun on paksua tiedossa...

Oon aika yksin kertainen mies ,mut on mullaki paksu . . . . vessaharja , moppi, talvitakki. ym mitä kayttää oikein tai väärin nii kostuu jopa minäkin. . . . Ne on mielestäni eroottisia välineitä isoja ja paksuja joita voi käyttää esileikeissä, mut en käytä niitä siihen tarkoitukseen.
Joten voisitko kertoa tälläiselle yksinkertaiselle ihmiselle mikä se sulla on paksu ???
Mielellään yksinkertaisesti.

jälleen kerran nähdään kuinka pieni sieluisia naisia tähänkin on vaivautunut vittuilemaan,
kun ei muuta keksi!Voitte tunkea sitä vessan harjaa ynnä muuta perseeseen,jollei täällä jutut kiinnosta niin kirjoitelkaa muualle!ja eipä oo miesyksinkertaisesti piliään löytää kun multa sellaista kysyy,taitaa olla joku kaksneuvoinen kun pystyy viellä kostumaankin.