Mulla on oikeasti ihana mies...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "xxx"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
X

"xxx"

Vieras
Meillä on ollut tässä jo pisemmän aikaa paljon stressiä ja pitänyt olla monessa paikassa yhtä aikaa. Yms ettei siihen vapaa aikaan ja rentoutumiseen oikein ole ollut mahdollisuutta.

Eikä seuraavaan pariinviikkoon tule olemaan. Sen jälkeen pitäisi onneksi rueta vähän helpottamaan ylimääräiset jutut.

Niin ihana ukko ehdotti tänään että jos hän pitäisi viikolla ylimääräisen vapaan töistä ja olisi kotona lasten kanssa.

Niin mie voisin vähän lähteä rentoutumaa. Viettämään sen päivän ilman sen suurempaa vastuuta.

Ja täytyy sanoa että kuulostaisi ihan hemmetin ihanalta ehdotukselta.

[QUOTE="vieras";22305568]katkeran puhetta! miksi heti pitää olla pilaamassa toisen hyvä fiilis? mistä sä tiedät kuinka paljon ap.n mies rentoutuu ja milloin?[/QUOTE]

Viestistä päätellen ei ikinä vaan on töissä koko ajan.

Sinä et sitten ajatellut ollenkaan miehen etua? Lähteekö mies rentoutumaan viikonloppuna?

käykö kateeksi. Isäntä ei nyt vain omasta mielestään tartte samalla lailla vapaata. Ja hänelle se on jo vapaapäi että saa olla lasten kanssa rauhassa. katsos kun jotkut isit nauttivat lastensa kanssa olosta....
Mie taas olen suurimmanosan ajastani lasteni kanssa niiin pienie tauko tekee hyvää.

Ja ei lähde vaan vko.loppuna on muuta ohjelmaa.

t: ap joka aikoo nauttia vapaapäivästään eikä pode yhtään huonoa omatuntoa

[QUOTE="xxx";22305603]käykö kateeksi. Isäntä ei nyt vain omasta mielestään tartte samalla lailla vapaata. Ja hänelle se on jo vapaapäi että saa olla lasten kanssa rauhassa. katsos kun jotkut isit nauttivat lastensa kanssa olosta....
Mie taas olen suurimmanosan ajastani lasteni kanssa niiin pienie tauko tekee hyvää.

Ja ei lähde vaan vko.loppuna on muuta ohjelmaa.

t: ap joka aikoo nauttia vapaapäivästään eikä pode yhtään huonoa omatuntoa[/QUOTE]

Ei käy, meillä tuo on ihan normaalia, ihmettelinkin miksi tästä pitää aloitus tehdä mutta teillä se on varmaan harvinaista että toinen pääsee kulkemaan omia menojaan.

Alkuperäinen kirjoittaja koettakaa pärjätä;22305643:
Ei käy, meillä tuo on ihan normaalia, ihmettelinkin miksi tästä pitää aloitus tehdä mutta teillä se on varmaan harvinaista että toinen pääsee kulkemaan omia menojaan.

Mitä työtä sun miehesi tekee jos pystyy ottamaan jokaviikko ylimääräisä vapaita sun menojasi varten??? Tai tietty on työttömänä luuserina kotona niin siksi mamma voi humputella miten sattuu.

Katos meillä työt ja kotihoidetaan ja omat ylimääräiset menot tehdään sitten vapaa ajalle. Nyt siihe ei ole tarjoutunut tilaisuutta ja ihana mieheni ottaa ylimääräistä vapaata ihan vain sitä varten.

Ja sitäpaitsi, etkös sie ihmetellyt sitä että miksi minä pääsen eikä ukko? Koetas nyt pitää ajatuksesi kasassa.

[QUOTE="xxx";22305664]Mitä työtä sun miehesi tekee jos pystyy ottamaan jokaviikko ylimääräisä vapaita sun menojasi varten??? Tai tietty on työttömänä luuserina kotona niin siksi mamma voi humputella miten sattuu.

Katos meillä työt ja kotihoidetaan ja omat ylimääräiset menot tehdään sitten vapaa ajalle. Nyt siihe ei ole tarjoutunut tilaisuutta ja ihana mieheni ottaa ylimääräistä vapaata ihan vain sitä varten.

Ja sitäpaitsi, etkös sie ihmetellyt sitä että miksi minä pääsen eikä ukko? Koetas nyt pitää ajatuksesi kasassa.[/QUOTE]

On yksityisyrittäjä ja työllistää useamman ihmisen, itse ei tee juuri muuta kuin toimistolla käväisee tarkistamassa tilanteen, meilläkin kotityöt menee tasan eikä ole ollut mitään ongelmia missään asiassa. Teillä se varmaan on järjestely kysymys että saa vapaata töistä ja ymmärrän sen että niinhän se useimmilla on, pakko noudattaa sitä arjen rutiinia useimmilla.

Alkuperäinen kirjoittaja no koettakaa nyt pärjätä;22305694:
On yksityisyrittäjä ja työllistää useamman ihmisen, itse ei tee juuri muuta kuin toimistolla käväisee tarkistamassa tilanteen, meilläkin kotityöt menee tasan eikä ole ollut mitään ongelmia missään asiassa. Teillä se varmaan on järjestely kysymys että saa vapaata töistä ja ymmärrän sen että niinhän se useimmilla on, pakko noudattaa sitä arjen rutiinia useimmilla.

No onneksi olkoon, mutta varmasti ymmärrät että suurinosa yksityisyrittäjistäkin tekee hyvin pitkää päivää. Ja vielä suurempi osa ihmisistä on muilla töissä.

Mitähän sulle pitäisi edes sanoa. Sie et siis arvosta normaalia työtä vaan sitä että istutaan pomonpallilla tekemättä mitään, niinkuin ukkosi ilmeisesti tekee....

Onnea teille, varmasti nautitte tilanteesta.

[QUOTE="xxx";22305744]No onneksi olkoon, mutta varmasti ymmärrät että suurinosa yksityisyrittäjistäkin tekee hyvin pitkää päivää. Ja vielä suurempi osa ihmisistä on muilla töissä.

Mitähän sulle pitäisi edes sanoa. Sie et siis arvosta normaalia työtä vaan sitä että istutaan pomonpallilla tekemättä mitään, niinkuin ukkosi ilmeisesti tekee....

Onnea teille, varmasti nautitte tilanteesta.[/QUOTE]

Ymmärrän kyllä ja olikin ennen koko ajan töissä, nykyään ei tarvi olla niin paljoa oikeastaan ollenkaan jos ei halua, vapaita toki antaa työntekijöille jos tarvetta on ja arvostan totta kai työntekoa, itse minun ei tarvi olla enään töissä niin ei ole sillain kiireitä viikolla ajan kanssa. Mitä sitten halusit alunperin sanoa, sitäkö että miehesi on ihana kun pitää vp.ja päästää sinut omille asioillesi?

Jopa löytyi ketjuun katkeria variksia :laugh: KRAAK KRAAK KRRAAAKKKKK vaan teille :laugh: :laugh:

Ap: Mukavaa vapaata, mutta muista, että täällä ei saa koskaan ikinä milloinkaan KEHUA miestään :)

Yhteistyössä