E
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja eeeeeeeeh:voijeesuskristus näitä aloituksia
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja eeeeeeeeh:voijeesuskristus näitä aloituksia
Mikä vika?
En oo koskaan paistanut noin isoa fileetä, niin en tiiä miten käyyyäytyy. Samat asteet varmaankin kuin pienemmälläkin, mutta tuo aika?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja eeeeeeeeh:voijeesuskristus näitä aloituksia
Mikä vika?
En oo koskaan paistanut noin isoa fileetä, niin en tiiä miten käyyyäytyy. Samat asteet varmaankin kuin pienemmälläkin, mutta tuo aika?
Alkuperäinen kirjoittaja kvg:googlesta löydät reseptit kuin reseptit kaikkiin ruokiin ja leipomuksiin. Myös paistoajat sun muut ohjeet.
Alkuperäinen kirjoittaja kvg:googlesta löydät reseptit kuin reseptit kaikkiin ruokiin ja leipomuksiin. Myös paistoajat sun muut ohjeet.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Olettepa taas ystävällisiä, pipo kireällä kaikilla. Sanoisin, että 1,5 h ja 175 astetta.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Olettepa taas ystävällisiä, pipo kireällä kaikilla. Sanoisin, että 1,5 h ja 175 astetta.
Alkuperäinen kirjoittaja pa:Alkuperäinen kirjoittaja kvg:googlesta löydät reseptit kuin reseptit kaikkiin ruokiin ja leipomuksiin. Myös paistoajat sun muut ohjeet.
No enpä löytänyt noin isolle kalalle paisto-ohjetta kun etsin.
Alkuperäinen kirjoittaja plääh:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Olettepa taas ystävällisiä, pipo kireällä kaikilla. Sanoisin, että 1,5 h ja 175 astetta.
mä taas lähtisin aluks 45 min jonka jälkeen tarkistaisin, tuo 1,5h kuullostaa kuivalta kalalta
Alkuperäinen kirjoittaja plääh:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Olettepa taas ystävällisiä, pipo kireällä kaikilla. Sanoisin, että 1,5 h ja 175 astetta.
mä taas lähtisin aluks 45 min jonka jälkeen tarkistaisin, tuo 1,5h kuullostaa kuivalta kalalta
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja plääh:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Olettepa taas ystävällisiä, pipo kireällä kaikilla. Sanoisin, että 1,5 h ja 175 astetta.
45 min on liian vähän aikaa, kun fileen paino 2 kiloa. Minun mielestäni.
Alkuperäinen kirjoittaja harmaa:Alkuperäinen kirjoittaja plääh:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Olettepa taas ystävällisiä, pipo kireällä kaikilla. Sanoisin, että 1,5 h ja 175 astetta.
Ja aiotko jättää sen kalan sinne uuniin ja tulla takas tietyn ajan päästä vai onko tarkoitus, et se on juuri tiettyyn aikaan valmis. Mä kans ehdottaisin tuota 45 min alkuun ja sit voi katsella et onks kypsää
Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu:ei missään tapauksessa 1,5 tuntia
lohi paistuu tosi nopeaan, alle puolentunnin kävisin jo kurkkaamassa onko ok![]()