Mulla on niin kamala iho kasvoissa, ettei kellään! En kestä enää tätä!!

• Viestiketjun aloittaja RumaNainen
  • Ensimmäinen viesti
RumaNainen
Tässä listaa mun naamasta:

-finnejä usein
-kun ne puristaa, jää jälki ja on KAUAN
-ihonväri on punainen, läikikäs
-silmänaluset on tietysti tummat
-mustapäitä tulee paljon
-niistä jää kolo, kun puristaa!
-kaiken lisäksi minulla kasvaa tummaa karvaa sekä huulten yllä että leuassa

Olen jo kolmekymppinen, eikä helposta ole ikääntyessä tullut. Kaveri on sanonu että mulla on ollu jopa parempi iho nuorena??

Olen tosi kateellinen ihmisille, joilla on kaunis iho. Eikä tarvi olla virheetön, mutta parempi kun tämä minun!

sama täällä
mulla muuten sama, mutta noita karvoja ei (vielä) kasva. tiedän tunteesi.. olisi niin ihanaa olla joskus ilman meikkiä, mutta kun ihon takia ei vaan pysty jos on asiaa ihmisten ilmoille.

Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja RumaNainen:

-finnejä usein
-mustapäitä tulee paljon

Olen jo kolmekymppinen, eikä helposta ole ikääntyessä tullut. Kaveri on sanonu että mulla on ollu jopa parempi iho nuorena??
sori nyt vaan mutta 30-vuotiaan pitäisi tietää ettei finnejä ja mustapäitä saa puristella itse. niistä jää helposti arpia.

Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:

-finnejä usein
-mustapäitä tulee paljon

sori nyt vaan mutta 30-vuotiaan pitäisi tietää ettei finnejä ja mustapäitä saa puristella itse. niistä jää helposti arpia.
Helppohan se on sanoa, jos ei itsellä ole finnejä naama täynnä.

vieras
Googleta öljypuhdistus tai oil cleansing method. Tuo tehos loistavasti (entiseen ) ongelmaihooni, johon ei tehonnut edes Diane Novat, antibiootit tai Roaccutan. Suosittelen, halpa ja helppo menetelmä! :)

Riikka
Mene kosmetologille ja pyydä täydellinen kasvohoito. Puhdista meikit huolellisesti käytön jälkeen ja pyyhi kasvovedellä aamuin illoin. Osta apteekista vaikka A-vitamiini voidetta (Leiras) ja käytä sitä kasvoille ja kaulalle. Kuori kasvot ja kaula aina suihkussa. Muista käyttää kasvovoidetta. Lumenen 24h voide on oikein hyvää hintalaatusuhteeltaan.

En tiedä kaipaistko neuvoja, mutta tässä kuitenkin jotain.

Alkuperäinen kirjoittaja piitu pipari:
Mikset hae Roaccutan-kuuria? Sulla on selvästi jotain miessukupuolihormonin liikatuotantoa (karvat), joten siihen auttais kun alotat Diane Nova-kuurin. Se parantaa myös ihosi.
justiin näin ja sit naamarasvat ja puhistusaineet käyttöön :) .elä vaivu masikseen,apua kyllä löytyy,rohkeesti vaan hakemaan sitä.

Roaccutania ei ihan kaikille suostuta antamaan. Ite en saanu sitä kun olemassaoleva lääkitys rasitti jo yksinään maksaa. :/ Eikä Diane Novakaan ihmeitä vaikuttanut. Antibioottikuuri sen sijaan näky ihossa, mä söin niitä vuoden verran...
Mulla on auttanu tarpeeks juominen ja huolellinen puhdistus aamuin illoin (mutta ei liian tujuilla aineilla ) ja se että muistaa ihon kosteutuksen/rasvaamisen.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Ievaliina:
Mikset hae Roaccutan-kuuria? Sulla on selvästi jotain miessukupuolihormonin liikatuotantoa (karvat), joten siihen auttais kun alotat Diane Nova-kuurin. Se parantaa myös ihosi.
justiin näin ja sit naamarasvat ja puhistusaineet käyttöön :) .elä vaivu masikseen,apua kyllä löytyy,rohkeesti vaan hakemaan sitä.
Valitettavasti tämäkään ei toiminut ainakaan minun kohdallani, iho kuivui vain järjettömästi ja meni entistä pahempaan suuntaan. Niin hullulta kuin se kuullostaakin, minulle avun toi laadukkaalla extra virgine oliiviöljyllä pesu, kun samalla heitin kaikki muut (laadukkaat ) puhdistustuotteet ja voiteet pois. Iho on nyt tosi hyvässä kunnossa, tasaisen värinen, ei kiillä ja jopa arvet hävisivät tosi nopeasti, joten meikata ei enää tarvi ainakaan ihon virheiden peittämiseksi :)

Ei helpottanut mulla tuo kuuri ( Diane-Nova ), kiloja vaan tuli lisää joten en suosittele.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vuh vuh:
Kosmetologilla käynti auttaa kummasti, maksaa mutta on ehdottomasti sen väärti, osaa neuvoamyös oikeiden hoitotuotteiden niksit!
Kaikilla ei tämäkään auta. Mulla ainakin vain pahenee ja menee moneksi kuukaudeksi iho ihan kamalaan kuntoon. Mulla kai sitte on niin herkkä iho että ei tykkää sellasesta hoidosta...

Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:

-finnejä usein
-mustapäitä tulee paljon

Helppohan se on sanoa, jos ei itsellä ole finnejä naama täynnä.
Kyllä sattuu olemaan. Juuri siksi tiedän ettei finnejä ja mustapäitä kannata puristella. Käy kosmetologilla, siellä voidaan miettiä sinulle sopiva hoitomuoto. Ja aikuinen ihminen tajuaa myös mennä ihotautilääkärille jos iho oikeasti paha ja esimerkiksi tulehtunut.

siloposki
Alkuperäinen kirjoittaja auryn:
Roaccutania ei ihan kaikille suostuta antamaan. Ite en saanu sitä kun olemassaoleva lääkitys rasitti jo yksinään maksaa. :/ Eikä Diane Novakaan ihmeitä vaikuttanut. Antibioottikuuri sen sijaan näky ihossa, mä söin niitä vuoden verran...
Mulla on auttanu tarpeeks juominen ja huolellinen puhdistus aamuin illoin (mutta ei liian tujuilla aineilla ) ja se että muistaa ihon kosteutuksen/rasvaamisen.
Kyllä sen saa ainakin yksityiseltä ihotautilääkäriltä, jos sille ei mitään terveydellistä estettä ole! Itselläni oli lievä akne selässä ja pyysin suoraan Roaccutania, koska en jaksanut alkaa tököttien ja antibioottien kanssa pelailemaan. Kosmetologillekaan en halunnut mennä, kalleuden takia. Roaccutan tulee pitkällä tähtäimellä halvimmaksi hoitomuodoksi, kun kalliit voiteet ym. ja hoidot voi jättää väliin.

ap
Tiedän ettei saisi puristella, mutta joskus on pakko, kun naama niin kukkii!

Kiitos teille kaikille neuvoista! Diane Novaa olen syönyt joskus, eipä paljon auttanut. Tuota Roacuttania en ole kokeillut. Niin ja kosmetologilla käyntikään ei ole mielestäni vaikuttanut mitenkään.
Laitanpa tämän ketjun talteen ja alan kokeilemaan tästä kaikenlaista. Jospa mä joskus saisin tätä ihoa kuntoon.

yks vieras
Ap, älä välitä kiukkusista kommenteista. Tää ois voinut olla mun alotus. Finnien puristelu on jäänyt teinivuosista saakka päälle ja aina mulla ollut kohtuuhuono iho. Öljykuuri kuulostaa todella hurjalta, mutta ehkä sitä uskaltais kokeilla. Kosmetologillekaan ei ole helppo mennä, kun mulla on kosketusallergia kaikkia hajusteita yms. kohtaan. Perusvoiteita voin käyttää. Luulisi, että kosmetologit osaisivat asiansa, mutta ei kaikki näköjään.

Niinjuu, ja näitä mä suosiottelen taas...
http://products2.nivea.com/products.php?page_id=250&lan=fi

Mulla alkaa iho kukkimaan jos oon käyttämättä noita monta viikkoa. Sen verta hyvin nyhtää mulla mustapäät :)

Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja yks vieras:
Ap, älä välitä kiukkusista kommenteista. Tää ois voinut olla mun alotus. Finnien puristelu on jäänyt teinivuosista saakka päälle ja aina mulla ollut kohtuuhuono iho. Öljykuuri kuulostaa todella hurjalta, mutta ehkä sitä uskaltais kokeilla. Kosmetologillekaan ei ole helppo mennä, kun mulla on kosketusallergia kaikkia hajusteita yms. kohtaan. Perusvoiteita voin käyttää. Luulisi, että kosmetologit osaisivat asiansa, mutta ei kaikki näköjään.
Suosittelen tosiaan lämpimästi tuota öljykuuria, vaikka en itsekään meinennut ensin uskaltaa kokeilla sitä :) Jostain nettipalstalta luin muiden samassa tilanteessa olevien suosituksia ja päätin lopulta kokeilla, kun mikään muu ei tehonnut. Osoittautui, että mun akneihon taustalla oli pintakuivuus, jonka tuo öljy korjasi todella tehokkaasti ja nopeasti, näpyt hävisivät noin reilussa viikossa. Silloin tällöin tulee pieni näpyn alku, mutta se häviää vuorokaudessa, kun jaksaa puhdistaa öljyllä joka ilta.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja siloposki:
Roaccutan on tällä hetkellä ylivoimaisesti tehokkain aknen hoitomuoto, joten sitä kannattaa todellakin kokeilla.
näin kun kaksplussan sivuilla kirjoitellaan, niin kannattaa kuitenkin muistaa, etä tuo Roaccutan on melkoista myrkkyä, jota ei voi harkitaan, jos on raskaana, suunnittelee raskautta tai imettää...

Yhteistyössä