mulla on kyllä ihan jeesuksen huono muisti mutta...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Wicked Mary
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Snapsikäsi Edward:
Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:
Minäpä tulen tähänkin ketjuun kokeilemaan, kun edelliessä ei muistettu ollenkaan =)

sun nikki on ihana, mutta olen todella harvoin nähnyt sua palstalla...en osaa miekään mitään sanoa, vaikka aina muistankin sut silloin kun koetetaan muistaa mahdollisimman monta nikkiä...

Kiitosta =) Ja nou hätä, minoon niin harvoin nykyään palstalla, että ei kummakaan että kukaan ei muista =)
Pitäis koittaa useammin käydä täällää, kun on näköjään taas niin paljon uusia nikkejä, että puoliakaan en tunnista =)

mä muistan. Sulla on koiria. Labbikisia tai kultasia noutajia. Oletkohan entinen Nakki-Fakiiri. Ja olet työskennellyt kai jossain nuorisokahvilassa tms.

Alkuperäinen kirjoittaja jojo:
Ihanaa, mä en olekaan palstaillut liikaa :D Täällä voi näköjään olla paljon aktiivisemminkin paikalla, että oppii muistamaan noin paljon kanssapalstailijoista ;)

niinpä niin...olenkohan mä jo sillä rajalla että palstailen liikaa...tosin joistakuista en ole muistanut niin mitään

Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:
Minäpä tulen tähänkin ketjuun kokeilemaan, kun edelliessä ei muistettu ollenkaan =)

sun nikki on ihana, mutta olen todella harvoin nähnyt sua palstalla...en osaa miekään mitään sanoa, vaikka aina muistankin sut silloin kun koetetaan muistaa mahdollisimman monta nikkiä...

Kiitosta =) Ja nou hätä, minoon niin harvoin nykyään palstalla, että ei kummakaan että kukaan ei muista =)
Pitäis koittaa useammin käydä täällää, kun on näköjään taas niin paljon uusia nikkejä, että puoliakaan en tunnista =)

mä muistan. Sulla on koiria. Labbikisia tai kultasia noutajia. Oletkohan entinen Nakki-Fakiiri. Ja olet työskennellyt kai jossain nuorisokahvilassa tms.

:o Ihan nyt kyllä hämmennyin, kyllä joo näin meni, olen ent. NakkiFakiiri, ja mulla on kaks koiraa. Toinen on kultanen ja toinen whippet. Aiemmin oli labbis sekotus (R.I.P) Ja olen ollut nuoriso-ohjaajana.

Vau, hvä muisti sulla :D

Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:

hmm, tykkäät keskustella, et kinata...sua ei ole helppoa saada hermostumaan.
Sullakin taisi olla niitä koti-vaatteita :D
Miksi mulla on mielikuva että kirjat, kirjallisuus liittyy suhun jotenkin, luet paljon tai kirjoitat itse...voi olla että sekoitin sut johonkuhun toiseen...

Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:

hmm, tykkäät keskustella, et kinata...sua ei ole helppoa saada hermostumaan.
Sullakin taisi olla niitä koti-vaatteita :D
Miksi mulla on mielikuva että kirjat, kirjallisuus liittyy suhun jotenkin, luet paljon tai kirjoitat itse...voi olla että sekoitin sut johonkuhun toiseen...

Jep ja jep. :) Rakastan keskustelemista, mutta toisinaan sorrun myös kinaamiseen. Omalla tavallani. ;) Nykyisin en provosoidu kovinkaan helposti, päinvastoin. Kotivaatteissa olen aina kotona, reikäisissä ja virttyneissäkin. Luen paljon, kirjoitan vain opiskeluun liittyviä esseitä yms., mutta kirjoittaminen on kyllä aina ollut haaveeni. :)

Eli mahtava muisti sulla! :flower:

funny-pictures-you-have-a-feline-stalker.jpg

Alkuperäinen kirjoittaja Jesus Christ Superstar:
Pukkaan mukkaan. :wave:

en hirveän usein ole nähnyt, mutta jos muistan oikein olet sellainen neutraali, et yritäkään provosoida, etkä vouhota tai paasaa, toteat asiat tyyliin "vähemmän on enemmän".
Etkä mielestäni ole paljon kertonut itsestäsi palstalla ..tai sitten muistini on huonompi kuin luulin B)

Näinhän se on. :flower:

Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:

upeat hiukset, huikaisevan siniset silmät, sulla on tytär/tyttäriä, joilla on samanlaiset hiukset kuin äidillä? Tuttu ennemminkin kuva ketjuista, mutta jos en ihan väärin muista, olet huumorintajuinen, ja osaat nauraa myös itsellesi.

Kiitos sanoistasi.Tyttäriä 3 ja kaikilla on kauniit hiukset.Äidillä ei ole... :snotty:
Aikoinaan pyörin paljon täällä mutta nykyään harvakseltaan.
Viimeiset sanat kyllä käy minuun =)

Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:

Ihmisystävällinen...Omaa periaatteita joista pitää kiinni, mutta ei kuitenkaan tuomitse muita eri tavoin ajattelevia ja toimivia. Ikäisekseen henkisesti kypsä, käyttäytyy usein asiallisemmin tiukoissakin keskusteluissa kuin monet vanhemmat.
Toive-miniä kelle hyvänsä.
Ulkoinen olemus kuin suoraan Suomi-filmistä, vaaleat, tuuheat hiukset ja siniset (?) silmät, hiukan ujo hymy.

Kiitos :ashamed: :) Ujo hymy voi kyllä pettää :D Olen yleensä kaikkea muuta kuin ujo.

Yhteistyössä