voisinhan mäkin yrittää muistanko mitään yhdestäkään palstalaisesta...tod. näköisesti en muista mitään kenestäkään
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja as if:
Alkuperäinen kirjoittaja Moon Vaan Melonit::attn: :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja The lost moon of Poosh:Ja tänne myösEi mulla muutakaan tekemistä ole...
Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:Alkuperäinen kirjoittaja Moon Vaan Melonit::attn: :wave:
mä en muuten tiedä susta mitään, mutta nikkisi tuo aina mieleen jotakuinkin rintavan naishenkilön B)
Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:Alkuperäinen kirjoittaja The lost moon of Poosh:Ja tänne myösEi mulla muutakaan tekemistä ole...
sä olet Gracen kaveri... ja puolustat mielipiteitäsi joskus aika tiukkaan sävyyn...
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön::snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja BKM::wave: Juu hei :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön::snotty:
sut muistaa siitä että sulla on faneja jotka aina muistaa nimetä sut kaunein/fiksuin/ihanin palstalainen-ketjuissa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Trinsessa::wave:
Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:Alkuperäinen kirjoittaja Trinsessa::wave:
kiltti, mukava ja herttainen, aidosti toisista välittävä ihminen, pienen keijun näköinen, vaikka isäntä peikoksikin saattaa kutsuamaalla asuva?
Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:Alkuperäinen kirjoittaja BKM::wave: Juu hei :saint:
juu, sulla on paljon hyviä, asiallisia ja rakentavia mielipiteitä, ja sun mielipiteitä arvostetaan. Tytsin tuttuja olet![]()
Eronnut muistaakseni väkivaltaisesta miehestä, 2 (?) lasta...
Alkuperäinen kirjoittaja Ihamieli::wave: