Mulla on kumma olo... :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja röppö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

röppö

Aktiivinen jäsen
23.04.2008
8 706
2
36
Mua itkettää ja hymyilyttää yht aikaa ja olo on kuin pilvissä leijailisi.

Musta tuntuu,että mä olen taas uudelleen rakastunut mun ihanaan kumppaniin!:heart:
Miten voikaan jotakuta rakastaa vaan päivä päivältä enemmän?
Miten voikin vaikeudet ja esteet vain vahvistaa ja lujittaa suhdetta ja saada tahtomaan sen jatkumista ja onnistumista aina vain enemmän? :)

Musta tuntuu,että mä olen pitkästä aikaa enemmän,kuin onnellinen!

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: aamuntorkku
Jännää että mä olen todennut tuntevani samoin omaa kumppaniani kohtaan viime aikoina. Ja jännää miten tulee niitä hetkiä kun häntä katsoo ja on ihan että :p ja se on vielä hassumpaa että mua alkaa ujostuttamaan kun tuijotan häntä :D

Mä oon viimeksi joskus pikkutyttönä ujostellut komeita poikia/miehiä tai niiden tuijottelemista :laugh:

Olisko tää nyt "kevättä rinnassa"?

• Tykkää
Reactions: röppö
Jännää että mä olen todennut tuntevani samoin omaa kumppaniani kohtaan viime aikoina. Ja jännää miten tulee niitä hetkiä kun häntä katsoo ja on ihan että :p ja se on vielä hassumpaa että mua alkaa ujostuttamaan kun tuijotan häntä :D

Mä oon viimeksi joskus pikkutyttönä ujostellut komeita poikia/miehiä tai niiden tuijottelemista :laugh:

Olisko tää nyt "kevättä rinnassa"?

On välillä itellä vähän dorka olo,kun huomaa tuijottavansa toista ja tutkivansa toista katseellaan ja samaan aikaan sydän hakkaa ja hymyilyttää ja huokailuttaa .. :D

Jos tää todella on kevättä rinnassa. :D

Alkuperäinen kirjoittaja röppö;25741874:
On välillä itellä vähän dorka olo,kun huomaa tuijottavansa toista ja tutkivansa toista katseellaan ja samaan aikaan sydän hakkaa ja hymyilyttää ja huokailuttaa .. :D

Jos tää todella on kevättä rinnassa. :D

:laugh: No niin just... Kaikista kivointa on että sitä saa vielä lääppiä niin paljon ku sielu sietää :D

:laugh: No niin just... Kaikista kivointa on että sitä saa vielä lääppiä niin paljon ku sielu sietää :D

Nii sekin vielä! :)

Mut ehkä se on parempi,että tää kevättä rinnassa ilmiö tulee näin esiin,eikä niin,että alkais vieraita ukkoja tiirailemaan.
Ja miksipä alkaisi,kun on aikanaan saanut sellaisen jota voipi kattella kuolaten vielä vuosienkin päästä.

• Tykkää
Reactions: Kerpele

Yhteistyössä