mulla on kaksi miestä

• Viestiketjun aloittaja pinja
  • Ensimmäinen viesti
pinja
toinen on lasteni isä ja toinen tulevan lapseni isä. molemmat ovat mulle tärkeitä ja rakkaita, enkä haluaisi luopua kummastakaan. miehet eivät toki pidä ajatuksesta että heitä on kaksi, mutta eivät halua myöskään luopua minusta. joten saan pitää kaksi miestä. aika näyttää sitten, että karsiutuuko toinen pois matkasta.

Alkuperäinen kirjoittaja pinja:
miehet eivät toki pidä ajatuksesta että heitä on kaksi, mutta eivät halua myöskään luopua minusta. joten saan pitää kaksi miestä.
Ehkä tässä piilee syy miksi uusperheet ovat niin kovassa huudossa - naisille kelpaa kyllä se useamman miehen huomio :whistle:

ymmällään
öh, mites tuo käytännössä toimii...? asuuko kaikki saman katon alla vai asuuko kaikki erillään ja vierailee sun luona.. mitä meinaat lapsien ymmärtävän tästä tilanteesta.. että äitillä käy vuorotellen kaksi miestä yökylässä...?

pinja
Alkuperäinen kirjoittaja tripod:
miehet eivät toki pidä ajatuksesta että heitä on kaksi, mutta eivät halua myöskään luopua minusta. joten saan pitää kaksi miestä.
Ehkä tässä piilee syy miksi uusperheet ovat niin kovassa huudossa - naisille kelpaa kyllä se useamman miehen huomio :whistle:
just niin varmaan ;)

pinja
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Ei helvata jos pitäisi kahta miestä kestää, yhdessäkin on liikaa. Parempi on kun ei ole miestä ollenkaan.
se on vaan kiinni siitä valinnasta ;) ei kantsi paskoja ottaa. minä oon aina saanut valita kenet haluan, joten olen siinä mielessä onnekas.

pinja
Alkuperäinen kirjoittaja ymmällään:
öh, mites tuo käytännössä toimii...? asuuko kaikki saman katon alla vai asuuko kaikki erillään ja vierailee sun luona.. mitä meinaat lapsien ymmärtävän tästä tilanteesta.. että äitillä käy vuorotellen kaksi miestä yökylässä...?
erikseen ja vuorotellen. lapset ovat tyytyväisiä, koska pitävät molemmista ja ovat viettäneet paljon aikaa kummankin kanssa. tilanne ei siis ole mikään tuore, joten meillä tähän on jo totuttu.

pinja
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Onko niillä vuoroyöt? Miten itse jaksat moista? Miten aikasi riittää molemmille?
siis jos en jaksa niin sanon että haluan olla yksin, että älkää tulko kumpikaan. hyvin jaksan, koska aina on apu lähellä, joka asiassa.

Rukoilijasirkka
Onko niillä vuoroyöt? Miten itse jaksat moista? Miten aikasi riittää molemmille?
siis jos en jaksa niin sanon että haluan olla yksin, että älkää tulko kumpikaan. hyvin jaksan, koska aina on apu lähellä, joka asiassa.
Mites ne tule keskenään toimeen?

pinja
Mites ne tule keskenään toimeen?
ei ne oikein tule, mutta ei niiden tarvitsekaan.

Ei helvata jos pitäisi kahta miestä kestää, yhdessäkin on liikaa. Parempi on kun ei ole miestä ollenkaan.
se on vaan kiinni siitä valinnasta ;) ei kantsi paskoja ottaa. minä oon aina saanut valita kenet haluan, joten olen siinä mielessä onnekas.
No ei mua ainakaan kukaan ole pakottanut seurustelemaan, ihan itte olen miehet valinnut. En todellakaan jaksaisi kattella kahta miestä, kun jaksa yhtäkään.

äiti neljälle
Tässä tulee mieleen entisajan haaremit joita miehet pitivät.
Nyt on tullut sillekin saralle tasa-arvo. Naisten haaremi.
Toivottavasti sulla on rahaa ylläpitää kahta miestä?

pinja
No ei mua ainakaan kukaan ole pakottanut seurustelemaan, ihan itte olen miehet valinnut. En todellakaan jaksaisi kattella kahta miestä, kun jaksa yhtäkään.
voi, ootko sitten koittanu naista, jos miehet on noin kamalia?

pinja
Alkuperäinen kirjoittaja äiti neljälle:
Tässä tulee mieleen entisajan haaremit joita miehet pitivät.
Nyt on tullut sillekin saralle tasa-arvo. Naisten haaremi.
Toivottavasti sulla on rahaa ylläpitää kahta miestä?
heh, en minä niitä ylläpidä :D

pinja
Alkuperäinen kirjoittaja Ooo:
Niin että onkos noilla ukoilla useampi nainen myös? Niinä välipäivinä kun et satu huolimaan kotiisi/eivät saa tulla kotiinsa, vai miten se oli?
niillä on omat asunnot kyllä, ja epäilen etteivät muita pidä, mutta vaikka pitäisivätkin, niin ei minua haittaa :)

kyselen

Oliko toi viimenen lapsi suunniteltu, siis toinen mies halusi lapsen vai halusitko sä nimenomaan sen miehen kanssa lapsen, etkä sun jo olemassaolevien lasten isän kanssa? Miten tää tilanne on saanut alkunsa?

Kuulostaa minun korviini ihan ok tilanteelta. :)

Yhteistyössä