Mulla on jotenki mutu että iso osa siellä teholla olijoista on ulk_kiksia.

"Luontoäiti
teki
jatkuvia
kokeiluja"

Kuulostaa jo yliluonnolliselta
Onks sillä äidillä ryppyjä, vaihdevuodet jo, onks se Pirjo vai Teresa nimeltään?
Se nyt on vähän vaan vertauskuvallista geenimutaatioihin liittyen, kun ihmispoloiset kaipaavat aina silmille näkymättömien asioiden konkretisoimista. Ovat luoneet kaikenmaailman isähmoja tuhansittain itselleen palvottaviksi ;)

Pipsa äippä on tehnyt ”duuniaan” jo satoja miljoonia vuosia, ja hommalle ei näy loppua. Rypytön ikinuori siis ❤
 
vierailija
Tää Iltisten uutisointi on kusetusta.

Mikä on tässä jutussa taas ekoissa lauseissa, pääaiheena? Rokottamattomuus.

VIIMEINEN kappale kertoo, että mamuja on Tyksissä ollut jopa 70 % tehohoidossa, ja Husissa kolmannes.

Nyt alkoi tää median harhaanjohtavuus pänniä todella!!!

Sillä on erittäin paljon merkitystä mitä lauseita painotetaan
-lööpeissä
-pääotsikossa
-ekassa kappaleessa
Ei ollu viimeinen kappale. Lue juttu ihmeessä loppuun asti. :D :D Sulle on ehkä merkitystä, että otsikossa lukee, että Virolaiset telakkamiehet on yliedustettuna teholla, mutta ihan kaikille muille ei ole.

Huomasitko, kuinka merkittävä osuus oli ylipainoisilla? 86%
 
vierailija
Ei ollu viimeinen kappale. Lue juttu ihmeessä loppuun asti. Sulle on ehkä merkitystä, että otsikossa lukee, että Virolaiset telakkamiehet on yliedustettuna teholla, mutta ihan kaikille muille ei ole.

Huomasitko, kuinka merkittävä osuus oli ylipainoisilla? 86%
Jotkut lukee tän niin, että joinain viikkoina ollu vieraskielisten osuus suuri, niin se on sitä kokoajan. Ja jotkut vielä tajuaa laittaa ihonvärin siihen, "koska media valehtelee, se salailee tätä asiaa" tms. Jessus. Tämän takia tilastoja ei saisi julkaista ollenkaan vaan pimittää arkistoihin. Ihmiset lukee niistä mitä haluaa lukea.
 
Ei ollu viimeinen kappale. Lue juttu ihmeessä loppuun asti. Sulle on ehkä merkitystä, että otsikossa lukee, että Virolaiset telakkamiehet on yliedustettuna teholla, mutta ihan kaikille muille ei ole.

Huomasitko, kuinka merkittävä osuus oli ylipainoisilla? 86%
Mä just ajattelin, että korona voi olla hyvä herätys laihduttamaan.

Mun tuttu on 51-vuotias tupakoiva, voimakkaasti keskivartalolihava (siis kottikärryt olisi jees) ja kiireistä elämää elävä mies, ei maskeja, ja hän luottaa tuplarokotteen voimaan. Saa olla laihduttamatta.
No, hyvä kun rokote suojaa häntä jotenkin.

Mutta mä en ole loppuviimein varma, kummanko meidän kaikenkattava kuolinriski (johon on koronakin sisällytetty) on suurempi.
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Mä just ajattelin, että korona voi olla hyvä herätys laihduttamaan.

Mun tuttu on 51-vuotias tupakoiva, voimakkaasti keskivartalolihava (siis kottikärryt olisi jees) ja kiireistä elämää elävä mies, ei maskeja, ja hän luottaa tuplarokotteen voimaan. Saa olla laihduttamatta.
No, hyvä kun rokote suojaa häntä jotenkin.

Mutta mä en ole loppuviimein varma, kummanko meidän kaikenkattava kuolinriski (johon on koronakin sisällytetty) on.
Ehkä pointti ei ole verrata, kellä kavereista tai kenestäkään, on suurin riski kuolla ja mihin. Jos keskittyis siihen, ettei vahingoita toisia.
 
vierailija
[Vierailija, post: 33906906"]
[/QUOTE]
Luuletko ne nyt et työt loppuu😂
 
vierailija
Tää Iltisten uutisointi on kusetusta.

Mikä on tässä jutussa taas ekoissa lauseissa, pääaiheena? Rokottamattomuus.

VIIMEINEN kappale kertoo, että mamuja on Tyksissä ollut jopa 70 % tehohoidossa, ja Husissa kolmannes. :cautious:

Nyt alkoi tää median harhaanjohtavuus pänniä todella!!!

Sillä on erittäin paljon merkitystä mitä lauseita painotetaan
-lööpeissä
-pääotsikossa
-ekassa kappaleessa :cautious:
oooohttps://www.federalregister.gov/documents/2010/03/17/2010-5748/determination-that-cernevit-12-multivitamins-for-infusion-was-withdrawn-from-sale-for-reasons-of
 

Yhteistyössä