Mulla on jännä kysymys teille

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Skitsothan on vainoharhaisia. Olen tuntenut erään, jonka toimitin oman etunsa, ja muidenkin asianosaisten etujen nimissä lekurin paikalle kutsumisella taksilla siltä istumalta lataamoon.

Siitä on jo +10 v aikaa, mutta hlö on nyt omillaan ja pärjää yhteiskunnan tuella.

Uskiksia en lokeroi skitsoiksi. Mutta jotenkin sellaisiksi lapsenuskoisiksi, harmittomiksi hörhöiksi. He heittäytyvät vastuuta paeten herransa haltuun, ja nielevät kaiken tuuban, mitä omista joukoistaan ikinä syötetäänkään

Tuskin olet välttynyt huomaamasta, keitä tarkoitan?
Uskikset ovat kuin USA;n republikaanit, uskovat mitä niille syötetään.
Kai se on sama jokaisen puolueen kannattajan, uskovat mitä puoluejohtajat sanoo.
 
Uskikset ovat kuin USA;n republikaanit, uskovat mitä niille syötetään.
Kai se on sama jokaisen puolueen kannattajan, uskovat mitä puoluejohtajat sanoo.
Mutta eikö Bideninkin porukat ole aivopestyjä uskiksia enimmäkseen?
Latte ei ikinä jätä aivojaan narikkaan, siksi hän on säilynyt, ja tulee säilymään uskonnottomana realistina maailmantappiin asti :cool:(y)
 
Mutta eikö Bideninkin porukat ole aivopestyjä uskiksia enimmäkseen?
Latte ei ikinä jätä aivojaan narikkaan, siksi hän on säilynyt, ja tulee säilymään uskonnottomana realistina maailmantappiin asti
Luulisin, että Trumpin kannattajat sanovat enemmänkin olevansa uskovia.

Mitä luulet uskisten häviävän, jos he huomaavat olleensa väärässä, eikä mitää Jumalaa ollutkaan?
 
Luulisin, että Trumpin kannattajat sanovat enemmänkin olevansa uskovia.

Mitä luulet uskisten häviävän, jos he huomaavat olleensa väärässä, eikä mitää Jumalaa ollutkaan?
So what! Hörhöä uskisporukkaa siellä riittää molemmissa uskisleireissä :(:(

Ja mitäs muuta kuin hylkäävät harhaoppinsa. Joku saattaa päätyä kiikkuun jopa tuon kusetuksen takia, sääli heille!
 
Pitäisikö naisen hakumatkalle lähteä Japaniin?
Ja tämä ei ole v***tuilua. Olen vaan lukenut, perinteiden kunnioittamisesta jne. Mutta totuus voi olla jotain muuta.
Minulla on ystävä, jolla on japanilainen vaimo. Ensimmäiset vierailukerrat hämmensivät, kun hän japanilaiseeen tapaan hoiti tarjoilun isännälle ja vieraalle olohuoneeseen, mutta poistui itse kumarrellen keittiöön...

 
Minulla on ystävä, jolla on japanilainen vaimo. Ensimmäiset vierailukerrat hämmensivät, kun hän japanilaiseeen tapaan hoiti tarjoilun isännälle ja vieraalle olohuoneeseen, mutta poistui itse kumarrellen keittiöön...
Latte pettyi oikeasti Nipponissa 10 v sitten, kun ei se kaduntallaajaväki ole ollenkaan sillai kohteliasta, kuin oletin. Ne ovat, jotka saavat rahaa palkkaansa turisteilta. Siis hotellissa, näytösten lipunmyynnissä ja ravintoloissa esim. Konduktöörit kumartaa kaikille tasapuolisesti tullessaan/poistuessaan vaunusta, ihan kivaa sinänsä.

Tokiossa mäkkäri (joo, sekin koettiin lapsen takia) oli täynnä bisnesihmisiä, kaikki ilmeettömiä robotteja, ja ihan omissa oloissaan. Junassa kun istahti pakosti jonkun äijän viereen, niin olin "näkymätön" hänelle.

Englanninkielen taito on surkeassa jamassa, yksikään lukuisista taksikuskeista ei osannut. Siellä ei taida olla kummoisetkaan eläkkeet, kun kuskit olivat järjestään 7kymppisen näköisiä.

Paikallinen taskuvaraskin yritti yllättäen pölliä Laten taskuista "jotain". Olin varautunut, rintaskussa vetoketjun takana luottokortti ja vähän käteistä.
 
vierailija
Kyllä paluu miehen ja naisen perusrooleihin olisi yhteiskunnalle parempi. Suurempi osa ihmisistä vois paremmin. Toki silti aina olisi erilaisia ihmisiä, hyvä niin, mutta se tulisi luonnollisesti. Nykyään niin iso osa naisista on olevinaan miesmäisiä ja se taas vie miehiltä halut. Tosin aika moni mieskin on naismainen.

Tähän päälle se, että tuodaan maahan porukkaa jossa roolit ovat negatiivisella tavalla vanhanaikaiset, niin ei hyvä.
 
Kyllä paluu miehen ja naisen perusrooleihin olisi yhteiskunnalle parempi. Suurempi osa ihmisistä vois paremmin. Toki silti aina olisi erilaisia ihmisiä, hyvä niin, mutta se tulisi luonnollisesti. Nykyään niin iso osa naisista on olevinaan miesmäisiä ja se taas vie miehiltä halut. Tosin aika moni mieskin on naismainen.

Tähän päälle se, että tuodaan maahan porukkaa jossa roolit ovat negatiivisella tavalla vanhanaikaiset, niin ei hyvä.

Mitkä ovat ne perusroolit? Nää mitkä ovat länsimaissa viimeisen parin tuhannen vuoden aikana yleistyneet vai palataanko aiempiin aikoihin tai kentis toisella mantereelle? Ehkä egyptiin missä osa miehistä kuohittiin?
 

Yhteistyössä