Mulla meni maha ekaisin raxin ruuasta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rantakoivu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Rantakoivu

Aktiivinen jäsen
26.04.2007
4 901
0
36
Muile ei tullut mitään, mutta mulla ensin alkoi mahassa möyryämään, sen jälkeen tuli rpuli ja ilmavaivat.

voiko se olla että kun on ollut ruualla joka on ollut vähärasaisempaa tulis näitä oireita.en syönyt siellä muuta kuin pari pizzanpalla ja Paljon Kanansiipiä ja pari sipulirengasta. ja tietty reilusti salaattia

mulla on kans menny mut oon epäilly sen johtuvan liiasta valkosipulista :D sitä tulee aina reilulla kädellä heitettyy pizzan päälle :whistle: lopputuloksena pakki sekaisin ja suu tulessa,ei kestä edes juomista :/

Alkuperäinen kirjoittaja HERNETÄTI:
Muile ei tullut mitään, mutta mulla ensin alkoi mahassa möyryämään, sen jälkeen tuli rpuli ja ilmavaivat.

voiko se olla että kun on ollut ruualla joka on ollut vähärasaisempaa tulis näitä oireita.en syönyt siellä muuta kuin pari pizzanpalla ja Paljon Kanansiipiä ja pari sipulirengasta. ja tietty reilusti salaattia

Mulla menee aina, kun syön jotain rasvasempaa. Syön muuten niin vähärasvasta ruokaa, inhoan just jotain pizzoja mistä rasva oikein tippuu ja valuu suupielistä. :x :|

Alkuperäinen kirjoittaja Mellu:
mulla tulee kans yleensä...
ja se johtuu siitä ku vetää naamansa enemmän kuin yleensä, rasvaisempaa kuin yleensä tai mausteisempaa kuin yleensä

mä vedän naamaan samaa ruokaa joka päivä, vain eri raflassa. joten ei voi olla siitä kiinni :|

Alkuperäinen kirjoittaja VanHelsing:
Alkuperäinen kirjoittaja tiinu:
Alkuperäinen kirjoittaja VanHelsing:
eikö kaikilla mene :o en ees tajua keitä siellä käy

?? Kai siellä nyt ihmisiä käy, kerta menestyvä ketju on.

nii sitä mie tässä ihmettelinki ;)

Se on niin ruma ja epäviihtyisä paikka, että en kyllä ikinä viitsisi sinne rahojani laittaa. Mutta kyllä siellä joku tosiaan käy, kun kerran ketju pysyy pystyssä. Hämmästyttävää!

Söin raxissa viimesen kerran noin neljä vuotta sitten, sain helvetillisen mahataudin just siellä käynnin jälkeen. Sama sattui, sattumalta(ko?) n. vuos ennen sitä. En ole viittinyt käydä enää.

no eiköhän se pakki mee sekaisin isosta ruokamäärästä. ja sitä ennen ihminen menee sekaisin kun saa syödä päättömästi. kun kaikki ei tunne niitä rajojaan.

Se rasva juoksee kirjaimellisesti elimistön läpi. Minulle käy samoin lasagnesta, mäkkiruoasta tai muiden hamppariketjujen ruoista, jos syön paljon uppopaistettuja ruokia (sen lisäksi, että tulen todella pahoinvoivaksi)... Noh, missä vain sitä rasvaa on paljon, sen huomaa elimistö viimeistään :x Ei vain pötsi kestä.

Rasvaan liukenee hyvin kaikki myrkyt ja siksi niissä olevat "mausteet" toimii paremmin. Myös elimistöön rasvattomana aikana kertyneet myrkyt pääsevät liikeelle.

Ammoniumglutamaatti

Arominvahvenne

Aromisuolat, liemijauheet, -kuutiot, - valmiiksi marinoidut tuotteet

Dikaliumguanylaatti E628

Dikaliuminosinaatti E632

Dinatrium-5`-ribonukleotidit E635

Glutamaatti

Glutamiinihappo E620

Glysiini ja natriumsuola E640

Guanyylihappo E626

Hiiva-autolysaatti

Hiiva-uute eli Faex