Loppuraskaus ja maha sekasin...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "höh"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"höh"

Vieras
37. viikko menossa ja nyt tässä illalla menny maha sekaisin... Ja kauheesti tuntuis olevan ilmaakin mahassa ja sellanen olo että ei kuitenkaan uskalla päästää niitä ulos muuta kun vessassa, (hmm vähän noloa) ettei vaan käy vahinko :D
Enkä oo syöny mitään erikoista, ihan normaalisti...

Voiko kuulua loppuraskauteen vai onkohan nyt joku mahatauti tulossa? Ei kyllä muuten tunnu mahataudilta, mutta mistäs sitä tietää... Tai sitten vois ehkä olla niin päin että maha oli sekasin noitten ilmavaivojen takia...?
Ainut mikä mulle tuli ruuasta mieleen että voiko ananaksesta tulla ripulia kun sehän poistaa nestettä ja sitä söin jonkuverran päivällä? :D No joo en tiiä oliko vähän kaukaa haettu.
Mutta voiko siis johtua ihan vaan tästä raskaudesta tai jotain?

ai.. no mutta mulla ei oo ollenkaa supistuksiakaan tällä hetkellä? :D muuta ku jotain köyhiä harjotussuppareita jotka ei edes tunnu melkein miltään ja niitäkin on niin harvoin että huhhuh...

Pari päivää tosin ollu aika reilusti valkovuotoa, varsinki yöaikaan tuntuu aina herätessä siltä et on haaroväli ihan kostea... Voiko olla limatulppaa?

Mä heräsin yöllä mahakipuun ja istuin kunnon tyhjennyksellä 20 minuuttia vessassa. Siitä 4 tuntia, niin poika oli syntynyt. :D Viikkoja oli tosin tuolloin jo 40+3.

mutta onko kellää sit ollu nin että ei oo ollut supistuksia , vaan ne on alkanut vasta joskus myöhemmin ton ripulin jälkeen?

Vieläki tuntuu et on maha sekasin mutta en oo ainakaan vielä joutunu toista kertaa käymään pöntöllä :D
Niin ja osaisko joku sanoo että voiko toi runsas valkovuoto olla limatulppaa?

Yhteistyössä