Mulla menee hermot tuon miehen jokaöiseen jauhantaan

Spencer Hastings
Alkuperäinen kirjoittaja Rempseät roiskeläpät;29790668:
Kyllä minä sitä joskus jalalla tökkäisen. Narskutus ja jauhanta loppuu pariksikymmeneksi sekunniksi ja sitten alkaa taas. :D Tulin eilen vain alas suoraan istumaan tähän koneelle. Minun paras toivoni on, että nukahdan ennen kuin mies tulee sänkyyn. Yritetään siis jatkaa sillä linjalla.
Mä nappasen sitä aina leuoista kiinni, auttaa pariksi minuutiksi. Mut heti ku narskutus loppuu, niin se alkaa vispaamaan jalkoja.
Mikähän moniunivammainen mies mulla on.

Linkkasin noi kiskot äsken miehelle, ja se huusi jo tuolta makkarista, että kysy palstalta kannattaako ne ostaa omin päin vain käydä hakemassa joltain hammaslääkäriltä paremmat/itselleen varmasti sopivat :D Eli miten on?
 
Mä nappasen sitä aina leuoista kiinni, auttaa pariksi minuutiksi. Mut heti ku narskutus loppuu, niin se alkaa vispaamaan jalkoja.
Mikähän moniunivammainen mies mulla on.

Linkkasin noi kiskot äsken miehelle, ja se huusi jo tuolta makkarista, että kysy palstalta kannattaako ne ostaa omin päin vain käydä hakemassa joltain hammaslääkäriltä paremmat/itselleen varmasti sopivat :D Eli miten on?
Ne tehdään miehen hampaiden muottien mukaan. Eli hammaslääkäriin on mentävä. Se maksaa kyllä jonkin verran ja siihen vielä hammaslääkärikäynnit päälle, mutta on se hintansa arvoinen jos pystyy niitä pitämään. Koska tosiaan nuo kiskot suojaa hampaita vaurioilta ja avioliittoa vakavammilta seurauksilta.
 
  • Tykkää
Reactions: Spencer Hastings
Mun mies tekee samaa. Sillä oli purentakisko mut arvatkaa käyttikö se sitä paria viikkoa kauempaa. Oli kuulemma aamulla paska maku suussa eikä siksi halunnut sitä pitää. Onneksi nukun normaalisti melko hyvin enkä heräile kuuntelemaan sitä narskutusta, mutta nyt raskaanaollessa uni on kevyempää ja heräilen useammin enkä sitten saa unta kun toinen rouskuttaa vieressä. Kylkeen tökkiminen auttaa tosin aina hetkeksi. :saint:
 
Oma valinta
Jos mies ei suostu hommaamaan apua, niin pistä se muualle nukkumaan. Ihan älytöntä että aikuinen ihminen ei viitsi mennä lääkäriin ja sitten SINÄ kärsit. Ja ihan älytöntä että siedät moista.
 
virvatuli
Meillä menee niin, että minä puren hampaita öisin yhteen niin paljon, että on ollut sen takia kovia kasvokipuja ja päänsärkyjä. Ääntäkään tuosta puremisesta ei kuitenkaan tule, mutta hampaissa on kulumia. Nyt on purentakisko käytössä ja avun olen siitä saanut. Mieheni taas pitää hampaidensa kanssa öisin ihan järkyttävää ääntä. Ei voi puhua mistään narskuttelusta, vaan todella kovaäänisestä hampaiden kirskuttelusta. Miehellä ei kuitenkaan kipeydy hampaat eikä leuat, eikä liioin tule päänsärkyjäkään, niin eipä tuota ihan hevillä saa mitään kiskoa itselleen hankkimaan. Välillä kyllä meinaa yöllä mennä hermot, kun jos ei mies kuorsaa, niin sitten kirskuttelee, ja kun siihen tulee tauko niin sitten kuorsaa jne.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rempseät roiskeläpät;29790335:
Kannattaisi. Sen voi pistää siihen terveydenhuoltolistaan, missä on kaikki muut asiat joita sen pitäisi hoitaa ja joiden vuoksi sen pitäisi mennä lääkäriin. Ja se lista ei ole pieni. Kehtaan väittää että ennen kuin se pääsee oikeasti MIHINKÄÄN lääkäriin, niin jokin paikka kosahtaa lopullisesti. :headwall: Tuo mies ärsyttää minua!
Ihan normaali terve mies. Miehet eivät mene lääkäriin. Paitsi ambulanssilla. Hammaslääkäriin harvemmin pääsee ambulanssilla, joten sinne ei sit mennä.
Miehet eivät myöskään syö pillereitä. Eivätkä rehuja. Miehet syövät lihaa.

Mitään purentakiskoja ei muuten taatusti hankita. Ei länkkäreissäkään semmoista käytetä kun cowboyn nahasta kaivetaan luotia. Se on puoli pulloa halpaa viskiä puudutteeksi ja pätkä nahkavyötä hampaiden väliin.

Niih.
 

Yhteistyössä