Mulla kans kysyttävää harkkari suppareista..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
mulla eilen oli kolmisen tuntia aaltomaisesti (tuli ja meni) menkkamaisia kipuja alavatsalla ja selässä myös tuntui.. kesti siis kolme tuntia noin ja tuli säännöllisesti, en hoksannu kellosta kattoa aikaa mutta ei se väli aina kauhean pitkä ollu ja kesti sen pari minsaa aina? oon viikolla 37 ja tuon jälkeen ei oo ollu ku ehkä vähän välillä, tänään ehkä pari kertaa vähä menkkakipua.. onko nuo harkkareita ja saattaa pysyä pois päiviäki?

ne on varmaan niitä kohdunsuuta avaavia. Sinuna kävisin kumminkin tarkistuttaan tilanteen.Valehtele vaikka et on tullu tosi paljon kipeitä. et sano ettet oo kattonu kelloo mut sano että sattuu sattuu ja vaikee olla. ja kerrot heti alkuuna viikot,niin kyl ne sut sisään ottaa.vaix ihan oman mielenrauhan takii.

Alkuperäinen kirjoittaja soita soita !:
ne on varmaan niitä kohdunsuuta avaavia. Sinuna kävisin kumminkin tarkistuttaan tilanteen.Valehtele vaikka et on tullu tosi paljon kipeitä. et sano ettet oo kattonu kelloo mut sano että sattuu sattuu ja vaikee olla. ja kerrot heti alkuuna viikot,niin kyl ne sut sisään ottaa.vaix ihan oman mielenrauhan takii.

mutta mulla ei siis oo ollu niitä tänään.. vaivas vaan eilen.

Miksi ihmeessä? Normaalia ennen synnytystä ja hyvät viikot.

Ap: tuo on täysin normaalia ja voivat siis olla poissa päiviäkin. Hyvä, että niitä on, pehmentelevät kohdunsuuta hiljalleen ja kohtu valmistautuu koitokseen:)

Valehteluhan se järkevää on.
Saadaan ihan väärä kuva tilanteesta.

Ap:llä kun ei ole yhtään mitään hätää,niin miksi väittää tollasta sontaa.

Kummallisia tapoja teillä joillakin.

Alkuperäinen kirjoittaja siis:

Miksi ihmeessä? Normaalia ennen synnytystä ja hyvät viikot.

Ap: tuo on täysin normaalia ja voivat siis olla poissa päiviäkin. Hyvä, että niitä on, pehmentelevät kohdunsuuta hiljalleen ja kohtu valmistautuu koitokseen:)

ok, eli saa rauhallisin mielin olla :) Kiitosta vastauksista =)

joo,ei todellakaan tarvi näytille mennä,sun vauva saa jo syntyä,ja on normaalia että supistelee tuossa vaiheessa,mullaa joka kerta edellisenä tai muutamana edetävänä päivänä ollut kivuttomia supistuksia,ihan jopa koko päivän ja 5min väleinkin,siitä olen vain arvannut et lähiaikoina tapahtuu.

Alkuperäinen kirjoittaja joo:
joo,ei todellakaan tarvi näytille mennä,sun vauva saa jo syntyä,ja on normaalia että supistelee tuossa vaiheessa,mullaa joka kerta edellisenä tai muutamana edetävänä päivänä ollut kivuttomia supistuksia,ihan jopa koko päivän ja 5min väleinkin,siitä olen vain arvannut et lähiaikoina tapahtuu.

mulla nuo siis oli sillon kivuliaita.. kivuttomiakin on ollut mutta nuo oli kipeet.

täällä menossa rv34 ja supistukset vaivaa toden totta. kipeitä ja pitkiä mutta ei säännöllisiä. nyt alkoi kauhea menkkajomotus,onneksi on kohta ultra niin saa samalla tietää mitä tuolla oikein tapahtuu :|

Yhteistyössä