Mulla hajoaa pää. Mies se vain lomailee ja kalastelee. Ja mä olen jumissa lasten kanssa kotona.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";26657997]Kaverit perheineen ovat lomareissuillaan ja muutama sinkkuystävä puurtaa töitä :( Eli ei asiaa mihinkään.[/QUOTE]

Älä viitti olla noin uusavuton.

Kunhan miehesi palaa reissultaan istutte alas ja sovitte tasapuolisesta lomakäytännöistä, mutta tietysti JOS sinä et saa suutasi auki, niin turha on vinkua sitten myöhemmin.

Mä inhoan tuollaisia teltassa saaressa reissuja, en nauttisi pätkääkään. Eikä mulla ole yhtään ystävääkään joka kanssani haluaisi tuollaiselle reissulle. Lainaa maksan 1000euroa kuussa pois, mikä kait on aika keskiverto summa? Lainan maksun jälkeen mulle jää muutama satku, joka menee johonkin yksittäiseen laskuun ja ruokakauppaan. Teen 30 tuntista työviikkoa koska se mahdollistaa paremmin miehen työnteon. Eli toisen rahoilla en kotona luumuile kylläkään. Mua vaan niiiiiiiiin harmittaa. OIKEASTI mulla ei ole rahaa lähteä yhtään mihinkään reissuun täältä että saisin hetken hengähtää. Ahdistaa koko kesä ja loma. Toivon vaan että loma loppuisi ja pääsisin töihin, saisi edes kahvinsa juotua rauhassa eikä joku koko ajan olisi vieressä vaatimassa jotain. Pikkuisen ehkä helpottaa kun saa tilittää täälä :)

Eli teet 30 tuntista työviikkoa koska se mahdollistaa miehen duunissa käynnin. Ja mies ei sitten suostu antamaan rahaa sun menoihin? Oikeesti ota se pää pois sieltä puskasta ja pidä puolesi!!!!

[QUOTE="KääKKä";26658073]Älä viitti olla noin uusavuton.

Kunhan miehesi palaa reissultaan istutte alas ja sovitte tasapuolisesta lomakäytännöistä, mutta tietysti JOS sinä et saa suutasi auki, niin turha on vinkua sitten myöhemmin.[/QUOTE]

Asiasta on keskusteltu varmaan sata kertaa hyvinkin äänekkäästi. Miehen mielestä se ei ole hänen ongelmansa jos minulla ei ole rahaa mennä mihinkään. Eli mun pitäisi tehdä täsmälleen sama kun miehen. Painua telttaan uistimien ja vapojen kanssa.

Alkuperäinen kirjoittaja viisikymppinen isoäiti;26657752:
ei se tilanne tuolla asenteella korjaannu. ilman rahaakin voi tehdä vaikka mitä. menkää sen ukon kanssa kalaan, tiedä miten kovasti hän tykkäis kun sais teidät mukaan. tehkää retkiä luontoon. pyöräilkää mahdollisuuksiahan on vaikka mitä

Yleensä perhe onkin tosi tervetullut kavereiden kanssa tehtäville kalareissuille...

[QUOTE="vieras";26658132]Asiasta on keskusteltu varmaan sata kertaa hyvinkin äänekkäästi. Miehen mielestä se ei ole hänen ongelmansa jos minulla ei ole rahaa mennä mihinkään. Eli mun pitäisi tehdä täsmälleen sama kun miehen. Painua telttaan uistimien ja vapojen kanssa.[/QUOTE]

Sitten tyytynet osaasi, jos et puoliasi osaa pitää.

Eli teet 30 tuntista työviikkoa koska se mahdollistaa miehen duunissa käynnin. Ja mies ei sitten suostu antamaan rahaa sun menoihin? Oikeesti ota se pää pois sieltä puskasta ja pidä puolesi!!!!

No näinpä. Mä ilmoittaisin tuossa kohtaa miehelle, että koska rahani eivät riitä normaaliin elämiseen, alan tehdä kokoaikatyötä. Ja jos siitä koituu miehelle jotain ongelmia, niin se on voi voi.

• Tykkää
Reactions: IhanaaMahtavaa
[QUOTE="KääKKä";26658193]Sitten tyytynet osaasi, jos et puoliasi osaa pitää.[/QUOTE]

Jos mieskään ei tee kalliita lomareissuja, niin miksi hänen pitäisi niitä puolisolle maksaa? Suuri asuntolaina ja lyhennetty työaika on omia valintoja ja silloin pitää ymmärtää, että rahat ei kaikkeen riitä.

Jos mieskään ei tee kalliita lomareissuja, niin miksi hänen pitäisi niitä puolisolle maksaa? Suuri asuntolaina ja lyhennetty työaika on omia valintoja ja silloin pitää ymmärtää, että rahat ei kaikkeen riitä.

Onhan se toisaalta niinkin, että kyllä mies on lomansa ansainnut, käyhän hän kuitenkin töissä ja välillä on hyvä rentoutua. Ap taas tekee vain vajaata työviikkoa, se ei ole ollenkaan niin raskasta.

[QUOTE="vieras";26658248]Onhan se toisaalta niinkin, että kyllä mies on lomansa ansainnut, käyhän hän kuitenkin töissä ja välillä on hyvä rentoutua. Ap taas tekee vain vajaata työviikkoa, se ei ole ollenkaan niin raskasta.[/QUOTE]

No näinhän minä juuri sanoin :headwall:
Tottakai ap on lomansa ansainnut siinä kuin mieskin. Mutta se loma pitää tehdä niillä varoilla mitä on käytettävissä. Varmaankaan tuo miehen telttareissu ei ihan maltaita maksa. Ja ap sanoi saavansa vielä lomarahan, voihan hän käyttää niitä lomaansa.

Sitä minä en ymmärrä, että lasten saamisen kaikki pitäisi tehdä yhdessä, eikä omia reissuja enää saisi olla.

Yhteistyössä