Mulla ei ole sinänsä yhtään mitään rahan pyytämistä vastaan ( häistä )

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
mutta sukulaisen häät meni minusta hieman liian pitkälle. Häät oli päivällä, oli ruoka mutta ihan peruslihakastike ja lisäkkeet. Kaikki alkoholit piti itsellä ostaa. Ymmärrän, että ravintolahinnat on kalliit mutta mielestäni edes jotain pitäisi tarjota kun eivät absolutistejakaan ole. Oli ainoastaan vettä. Ei ollut bändiä, ilta oli pitkä kun häät oli ravintolassa ja iltamyöhällä piti itsellä ostaa grilliromua kun tuli nälkä. Häät oli ravintolassa ja sinne pääsi kaikki sisään. Kutsussa luki aika, paikka ja rahapyyntö. Tässä oli jo "vähän" rahastuksen makua. Vaikka meilläkin on suht tiukka budjetti niin ruokaviinit yms. tarjotaan ja ehdottomasti pientä purtavaa illalla ja aamuksi jotain pientä yövieraille..

häissä jossa ruoka oli loppunut kun mentiin n. tunti alkamisen jälkeen.(oli morsiamen kotona) lapsille ei edes mehu tai maito tippaa ollut .piti grillille lähteä.(miehen sisaren ,tytön häät) viinaa oli nurkantakana ukoille ja akoille kahvia ja jotain pullaa. 120km oltiin tultu, muuton olisi kyllä pitänyt lähteä takas heti.

Alkuperäinen kirjoittaja saarenkylässä:
häissä jossa ruoka oli loppunut kun mentiin n. tunti alkamisen jälkeen.(oli morsiamen kotona) lapsille ei edes mehu tai maito tippaa ollut .piti grillille lähteä.(miehen sisaren ,tytön häät) viinaa oli nurkantakana ukoille ja akoille kahvia ja jotain pullaa. 120km oltiin tultu, muuton olisi kyllä pitänyt lähteä takas heti.

Moukkamaista kyllä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja saarenkylässä:

Moukkamaista kyllä.

Me taas jouduttiin lähtemään kotiin ajamaan JO tossa 8 pintaan, niin jäätiin sitten ilman ruokaa... Ja kakkua tietty.

Mutta diabeetikkolapsi ei kyl jaksa ootella (eikä normaalit ihmisetkään) ruokaa tunteja. Kotoa lähdettiin 10, vihkiminen 3. (Käytiin huoltsikalla mennessä ja lapselle oli varaeväät)

Eli kun 4 loppui kirkko, pari meni kuvauksiin. Tunti.

Sitten hääpaikalle ja jaaritteluja jaaritteluja.

Mäkkärin kautta kotiin... :xmas:

Mun mielestä on ihan ok, että alkoholijuomat jokainen ostaa itse, mutta ruokajuomana voisi olla veden lisäki, maitoa, vissyä ja kotikaljaa tai ainakin jotain näistä. Yleensä häissä missä itse olen ollut, on myöhemmin ollut tarjolla myös iltapalaa, hääruuan tähteitä ja jotain lisäksi. Kurjaa olisi, jos kesken juhlien pitäisi grillille mennä.

Yhteistyössä