B
"Bertta"
Vieras
Harmittaa ja kateellisena katson niitä ihmisiä, jotka ovat löytäneet sen oman tyylinsä, viihtyvät siinä ja johdonmukaisesti noudattavat sitä. Itse hapuilen vielä kolmikymppisenä enkä tiedä mitä haluan, haluanko olla pastellinen lolita, gothic chic vai hillitty esbo. Edes hiustenväriä en pysty päättämään, vaan seikkailen punaisen, mustan ja ruskean välillä. Kauhea kriisi päällä 