Mulla ei ole kauhean monta ystävää tällä paikkakunnalla

Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:
No et olekaan tehnyt niin.
Antaa kato näiden ämmien jauhaa paskaa rauhassa meistä ;)
Hulluilla on halvat huvit, idiooteilla ilmaiset :D

Kyllä ihminen on oikeasti SAIRAS jos keksii jonkun tuonkaltaisen juorun mitä alkaa levittämään eteenpäin, ilmoittaa viranomaisille, jne. Ihan pimeetä.

Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:
No et olekaan tehnyt niin.
Antaa kato näiden ämmien jauhaa paskaa rauhassa meistä ;)
Hulluilla on halvat huvit, idiooteilla ilmaiset :D

Kyllä ihminen on oikeasti SAIRAS jos keksii jonkun tuonkaltaisen juorun mitä alkaa levittämään eteenpäin, ilmoittaa viranomaisille, jne. Ihan pimeetä.
No se olikin vähän tai enemmänkin vinksahtanut tyyppi :$

vieras
On todellakin huomattu. Se, ettei sulla ole ystäviä vaikka muuta aina väitätkin. Täällä haet huomiota ja seuraa jatkuvasti, säälittävää. Eikä todellakaan ole tuo sun elämäntapa normaali elämäntapa :D
Tähän tulee nyt monta puolustajaa, koska palstallahan mikä vaan on normaalia.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja :
Sullahan on fb:ssä yli 400 kaveria. Ehditkö edes kaikkien kanssa yhteyttä pitää?
yksinäisillä on monesti satoja kavereita kun nolottaa et ei olisi muuten paljoa. Mutta eiköhän nuo Ap:kin kaverit suurinosa ole Farmville"kavereita" ja muita tuntemattomia.

V
Alkuperäinen kirjoittaja juoruämmä:
Alkuperäinen kirjoittaja juoruämmä:
Niin makaa kuin petaa. Olisit miettinyt.
Selitätkö vähän tarkemmin?
Ei täällä tarvitse mitään aihetta mihinkään, kun juoru alkaa jo levitä :LOL: :headwall:
Sen verran sinua tiiä että kyllä sä olet ihan omalla elämäntyylilläsi antanut aika paljonkin juoruille aihetta. Ja ihan todellisuus pohjaa. Mutta ethän sä itse näe omia virheitäsi kun olet niin täydellinen. Mokoma sossun elätti.
Mä en edelleenkään elä sossun tuilla, vaan omilla rahoillani, kiitos kysymästä jälleen kerran =)
Ja mun elämäntyyli ei ole sen erikoisempi kuin muiden, normaalia kotielämää olen elänyt, en rieku bilettämässä niinkuin monet muut ;)
Olen nyt muutaman vuoden asunut pikkukaupungissa täällä Pirkanmaalla ja tuntuu siltä, että jos et nuohoa joka viikonloppu paikallisia räkälöitä, ihmiset ajattelee, että sussa täytyy olla jotain vikaa tai pidät ittees muita parempina. Muutenkin jos poikkeat tästä muotista, jolla suuri osa täällä tuntuu elämäänsä elävän, saat kyllä tuta sen nahoissas ihmeellisinä juoruina ja perättöminä juttuina.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
On todellakin huomattu. Se, ettei sulla ole ystäviä vaikka muuta aina väitätkin. Täällä haet huomiota ja seuraa jatkuvasti, säälittävää. Eikä todellakaan ole tuo sun elämäntapa normaali elämäntapa :D
Tähän tulee nyt monta puolustajaa, koska palstallahan mikä vaan on normaalia.
Tarkoitin ystävillä sellaisia sydänystäviä, kelle voisi luottamuksella kertoa ihan mitä vain.
Onneksi mulla on niitä kuitenkin muutama, tuttuja taas on ihan riittämiin, kenen kanssa voi jutella niitä näitä

Alkuperäinen kirjoittaja :
Sullahan on fb:ssä yli 400 kaveria. Ehditkö edes kaikkien kanssa yhteyttä pitää?
yksinäisillä on monesti satoja kavereita kun nolottaa et ei olisi muuten paljoa. Mutta eiköhän nuo Ap:kin kaverit suurinosa ole Farmville"kavereita" ja muita tuntemattomia.
Puolet on pelikavereita, loput sit taas kavereita/tuttuja.

Minna
On todellakin huomattu. Se, ettei sulla ole ystäviä vaikka muuta aina väitätkin. Täällä haet huomiota ja seuraa jatkuvasti, säälittävää. .
Tarkoitin ystävillä sellaisia sydänystäviä, kelle voisi luottamuksella kertoa ihan mitä vain.
Onneksi mulla on niitä kuitenkin muutama, tuttuja taas on ihan riittämiin, kenen kanssa voi jutella niitä näitä
Mun mielestä on aika surullista, että kommentoidaan heti että on jotenkin säälittävää ja noloa, jos ei ole hyviä ystäviä :(

Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:
Millä tavalla mun elämän tyyli ei ole normaali, että mä en jäänyt väkivaltaiseen suhteeseen niinkuin monet muut jää? Tekeekö se musta luuserin?
Jos on kovasti suuna päänä ja tiukkana esiintynyt, niin ilmeisesti koskaan ei saa murtua.
Näköjään, mäkin elän kuitenkin ihan normaalia elämää, kotona viihdyn eniten =)

Minna
Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä:
Ihmisiin ei kannata luottaa. Harva on luottamisen arvoinen helmi, eikö se totuus ole sulle jo palstaillessa auennut.
Hmm, mä taas olen saanut törmätä siihen että on tosi vaikea saada ystäviä tai tutustua, kun ihmisillä on sellainen asenne, että kukaan ei kuitenkaan ole luottamuksen arvoinen. Sitten ei anneta edes mahdollisuutta :/

Alkuperäinen kirjoittaja Minna:
On todellakin huomattu. Se, ettei sulla ole ystäviä vaikka muuta aina väitätkin. Täällä haet huomiota ja seuraa jatkuvasti, säälittävää. .
Mun mielestä on aika surullista, että kommentoidaan heti että on jotenkin säälittävää ja noloa, jos ei ole hyviä ystäviä :(
Niinpä, kyllä hyvän päivän tuttuja riittää joka sormelle, muttei löydy kuin muutama parempi ystävä

Millä tavalla mun elämän tyyli ei ole normaali, että mä en jäänyt väkivaltaiseen suhteeseen niinkuin monet muut jää? Tekeekö se musta luuserin?
Jos on kovasti suuna päänä ja tiukkana esiintynyt, niin ilmeisesti koskaan ei saa murtua.
Sinä oot varmaan aika räväkkä mimmi? :D Et hiljainen ja ujo. Sellaisen kuvan oon saanut. Etkä ns. murru helposti vaan nostat pääsi pystyyn ja jatkat elämääsi. Joitakin ihmisiä se varmasti ärsyttää, voi olla että syynä on kuuluisa kateus tai mikä sitten liekään...mutta älä anna sen lannistaa sua :)

Sinä oot varmaan aika räväkkä mimmi? :D Et hiljainen ja ujo. Sellaisen kuvan oon saanut. Etkä ns. murru helposti vaan nostat pääsi pystyyn ja jatkat elämääsi. Joitakin ihmisiä se varmasti ärsyttää, voi olla että syynä on kuuluisa kateus tai mikä sitten liekään...mutta älä anna sen lannistaa sua :)
En anna lannistaa :D

vieras
Siis totta kai mä olen kateellinen yksinhuoltajalle, jolla kolmas lapsi tulossa. Entinen mies juoppo ja väkivaltainen ja uutta vauvaa pukkaa taas. Ei koulutusta, ei töitä. Hei, miettikää oikeasti ihmiset ennen kuin nakkelette noita kateuskortteja joka paikassa. Mä en _tunne_ ketään jolla olisi tuollaiset elämäntapa.

Minna
Niinpä, kyllä hyvän päivän tuttuja riittää joka sormelle, muttei löydy kuin muutama parempi ystävä
Ja harvalla oikeasti niitä todellisia sydänystäviä on mielin määrin! Ei mullakaan asu sydänystävää lähellä, kavereita ja tuttuja on, muttei se ole sama kuin läheisimmät ystävät :heart:

Siis totta kai mä olen kateellinen yksinhuoltajalle, jolla kolmas lapsi tulossa. Entinen mies juoppo ja väkivaltainen ja uutta vauvaa pukkaa taas. Ei koulutusta, ei töitä. Hei, miettikää oikeasti ihmiset ennen kuin nakkelette noita kateuskortteja joka paikassa. Mä en _tunne_ ketään jolla olisi tuollaiset elämäntapa.
Jos mulla ei ole koulutusta vielä, niin se ei tarkoita että mä olisin ikäni kotona maannut, tuu kattoo vaikka mun työkansio :wave:
Miehistä en sano sanaakaan.
Ja mistä sä tiedät miten hyvin mun asiat on nyt kun kolmas tulee ja olenko yh vai en??
Jäin juuri työttömäksi ja aikomus on mennä opiskelemaan vielä ennen vauvan syntymää, sä harmaa olet todella säälittävä ihminen :LOL: :LOL:

Joku saattaa olla kateellinen naiselle, jolla oli pokkaa lähteä ikävästä parisuhteesta pois, rohkeutta aloittaa uusi elämä lastensa kanssa. Kaikki eivät ole yhtä rohkeita, vaan moni kituu surkeassa suhteessa loppuikänsä.

Joku toinen kadehtii sitä, että toisella on jo kaksi lasta ja kolmas tulossa. Itselle ei ehkä lapsen saaminen ole ollut helppoa, tai rohkeus ei riitä tekemään enempää kuin standardin eli kaksi lasta.

Joku kolmas kadehtii positiivista elämänasennetta ja sitä että jotkut tuntuvat tipahtavan aina jaloilleen: viis vastoinkäymisistä, niistä selvitään kyllä!

Kyllä syytä kateuteen ja sitä kautta toisen vihaamiseen & haukkumiseen löytyy aina, jos on sellaisia ikäviä piirteitä omaava ihminen.

Ap vaikuttaa elämäänsä tyytyväiseltä ja onnelliselta. Sinun kirjoituksestasi ei huokunut onni.

Yhteistyössä