Mulla ei ole kauhean monta ystävää tällä paikkakunnalla

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:
Kuten sanoin, ap ihmetteli juoruamista ja valitteli ettei ole ystäviä johon vastasin. Ja sen jälkeen jouduin ( kas kummaa ) sinun hampaisiisi johon ole vastannut. Pikaisella vilkauksella olet vängännyt täällä huomattavasti enemmän kuin minä.
Et sinä ole minun hampaissani.
Et vain tainnut lainkaan tajuta sitä kateusasiaa. Eka viestisi, johon kiinnitin huomiota, oli tämä:
"Siis totta kai mä olen kateellinen yksinhuoltajalle, jolla kolmas lapsi tulossa. Entinen mies juoppo ja väkivaltainen ja uutta vauvaa pukkaa taas. Ei koulutusta, ei töitä. Hei, miettikää oikeasti ihmiset ennen kuin nakkelette noita kateuskortteja joka paikassa. Mä en _tunne_ ketään jolla olisi tuollaiset elämäntapa."
Ja se meni ohi niin että viuhahti, siis siitä mitä minä tarkoitin kateudella tässä asiassa. Minna ylempänä muotoili asian todella hyvin.
Juu, en todellakaan tajunnut että mistä minä voisin olla kateellinen. Lähinnä surullinen ja toivon, että ap saisi vihdoin elämänsä parempaan jamaan.
Haenko jo ratakiskoa?

Alkuperäinen kirjoittaja :D:
Jokaisella on oma tyylinsä elää, ja jokaisella on oikeus elää juuri niinkuin parhaaksi näkee.
Totta.
Eikä tarvitse ymmärtää kaikkia elämäntapoja, mutta vielä vähemmän tarvitsee tietoisesti olla niitä ymmärtämättäkään.
Saatikka että pitäisi itse olla samassa elämäntilanteessa ymmärtääkseen tai hyväksyäkseen.
Kunhan ketään ei vahingoiteta eikä lakeja rikota, niin jokainen eläköön omalla tavallaan tätä elämää.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:
Miksi sä sitten jauhat tota sontaasi tässä ketjussa? :D
Jos mun elämä on pilalla sun mielestäsi, niin keskitä energiasi sulle tärkeisiin juttuihin, mä olen täysin tyytyväinen nykytilanteeseeni.
Erittäin tyytyväinen :heart:
Siksi, että sinä ja tämä toinen vänkääjä koko ajan kyselette ja teette omia analyysejanne. Samahan mulla on vastailla, vaikka toki olisi fiksumpaa lopettaa :xmas:
Minä EN sanonut että sinun elämä on pilalla, vaan sinä ja tämä toinen vänkääjähän tässä olette sanoneet, että kyllä mun elämässä on ( ja ilmeisesti myös miehen ) pakko olla jotain vialla kun en tuollaista touhua ymmärrä.

Haenko jo ratakiskoa?
Hae toki. Ei se muuksi sinun menneisyyttä muuta eikä minun mielipidettä "kaltaisistasi" ellet sitten ole paskaa jauhanut koko ajan. Parempaa loppuelämää! :)
Mutta miten parisuhteessani ollut väkivalta tekee minusta huonon ihmisen, en ymmärrä?
Ja se, että olen ikäni tehnyt paljon töitä, kouluun lähden vasta nyt, mikä siinä on pahaa?
Minkä "kaltainen" mä mielestä siis olen?
Eli jos olisin sen koulun käynyt, niin mikä mä sitten olisin?

Joku sekopää keksii juorun, mutta ketä ne valopäät on, jotka uskovat niitä sekopäiden juoruja. Kuten toi ap:n juoru on jo sitä luokkaa, ettei sellaista voi mennä uskomaan noin vain ilman todisteita :/

Alkuperäinen kirjoittaja piina:
Joku sekopää keksii juorun, mutta ketä ne valopäät on, jotka uskovat niitä sekopäiden juoruja. Kuten toi ap:n juoru on jo sitä luokkaa, ettei sellaista voi mennä uskomaan noin vain ilman todisteita :/
Silti joku narkki saa siitä hyvän syyn lyödä turpaan, vaikka asiasta on jo 15v aikaa :/

Huumekoira
Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:
:hug: Ystävättömyys on kauheaa.

Mä oon löytänyt valtaosan mun ystävistä seurakunnasta. Pidän sitä aika kätevänä juttuna. Toivon että säkin löydät niitä ystäviä.
Kyllä mulla on sellasia kamuja, keiden kanssa käydään kahvilla jne, mut siltikin pitää miettiä voiko noille nyt ihan kaikkea kertoa..
Toivotaan, et löytäsit just sellasia, keihin voit oikeasti luottaa.

Yhteistyössä