Mulla ei ole kauhean monta ystävää tällä paikkakunnalla

mun on pakko puolustaa pieniä paikkoja,vaikka meneekin vähän OT. parhaimmillaan sellaset on kun porukka tuntee toisensa ja on oikeesti yhteisöllisyyttä jonkin verran.mii laik !

tietty tuollaiset juoruamiset on tyhmää ja ikävää,mutta joskus on niin että ei savua ilman tulta ( vaikkei se tietenkään oikeuta selän takana suoranaiseen paskanjauhantaan,mut sellasiihan me ihmiset ollaan että joskus sitä tulee ystävien kans jauhettuu jostakusta muusta ei-niin-kivaa-juttua ).
enkä nyt tod tarkota et tää ap:n kertoma isä juoru olis totta tms,missään nimessä tms.

Omasta kokemuksesta voin sanoa, että ei tarvitse olla mitään aihetta juoruihin. Jotkut ihmiset ovat niin pahansuopia, että täysin viattomistakin ihmisistä puhutaan aivan mitä sattuu. Nuori neitsyt teinityttö on juorujen mukaan h*ora, syynä se ettei ole antanut jollekin katkeralle jätkälle. Joku nainen kuulemma jakaa kaikille vaikka hänellä ei olisi oikeasti ollut seksiä pitkään aikaan, syy se että hän on antanut pakit jollekin ja sehän ei ole miehelle sopinut. Katkerat ja miehistään mustasukkaiset naiset levittävät juoruja naisista jotka kokevat uhkaksi vaikka he eivät olisi minkäänlainen uhka kenellekään. Syynä todennäköisesti se, että nainen on kaunis.

Alkuperäinen kirjoittaja Yksinäinen Yvonne:
Omasta kokemuksesta voin sanoa, että ei tarvitse olla mitään aihetta juoruihin. Jotkut ihmiset ovat niin pahansuopia, että täysin viattomistakin ihmisistä puhutaan aivan mitä sattuu. Nuori neitsyt teinityttö on juorujen mukaan h*ora, syynä se ettei ole antanut jollekin katkeralle jätkälle. Joku nainen kuulemma jakaa kaikille vaikka hänellä ei olisi oikeasti ollut seksiä pitkään aikaan, syy se että hän on antanut pakit jollekin ja sehän ei ole miehelle sopinut. Katkerat ja miehistään mustasukkaiset naiset levittävät juoruja naisista jotka kokevat uhkaksi vaikka he eivät olisi minkäänlainen uhka kenellekään. Syynä todennäköisesti se, että nainen on kaunis.
Totta ja todella moukkamaista.

Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:
Kunnon kaupungissa on kiva asua :)
Saa olla rauhassa, muttei tarvitse olla yksin.
Mä oon meinannut monta kertaa lähteä täältä, joku asia on kuitenkin vielä saanut jäämään tänne.
Ehkä se olematon tukiverkko tai jotain.
Niin, ihan tyhjän päälle ei uuteenkaan paikkaan kannata lähteä. Pitäisi olla tuttuja tai työtä tms. odottamassa.

Mä oon meinannut monta kertaa lähteä täältä, joku asia on kuitenkin vielä saanut jäämään tänne.
Ehkä se olematon tukiverkko tai jotain.
Niin, ihan tyhjän päälle ei uuteenkaan paikkaan kannata lähteä. Pitäisi olla tuttuja tai työtä tms. odottamassa.
Hesa olisi yksi mahdollisuus, sieltä olen syntyisin ja sukuakin asuu vähäsen siellä =)

Turkilmas
Me asutaan aivan korvessa, mutta silti saan olla halutessani rauhassa ja seuraa on kivenheiton päässä jos ja kun niin haluan :). Sitten voi tietty aina lähteä ystävien luokse kyläilemään tai kutsua väkeä meille.

Vieras
Eli pikkuhiljaa sortuu niin Aloittajan kaikki meille rakentamansa pilvilinnat .

Hän ei olekaan kaunis, hoikka, rikas , menevä ja suosittu nainen, vaan lihava,kouluja käymätön,työtön, taviksennäköinen yksinhuoltaja.
Suuret puheet ei suuta halo vai miten se oli.

q
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:

Hän ei olekaan kaunis, hoikka, rikas , menevä ja suosittu nainen, vaan lihava,kouluja käymätön,työtön, taviksennäköinen yksinhuoltaja.

:LOL::LOL:
;)

r
No näitä vastauksia lukiessa en yhtään ihmettele, että näinkin sairaita juoruja lähtee liikkeelle. Toivon mukaan näin pimeillä ihmisillä ei ainakaan ole lapsia huollettavanaan.
Mistä tää ihmisten ilkeys oikeen johtuu? Mä en käsitä!

Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:
Peesi.

Pikkupaikkakuntien ns. idyllisyys ei kiehdo...ei siellä saa olla rauhassa oma itsensä.

BV, kävikö sun faijalle pahasti? :/
Onneksi se pääsi menemään siitä tilanteesta nopeasti, eikä jälkiä jäänyt.

vieras 2
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja juoruämmä:
Niin makaa kuin petaa. Olisit miettinyt.
Selitätkö vähän tarkemmin?
Ei täällä tarvitse mitään aihetta mihinkään, kun juoru alkaa jo levitä :LOL: :headwall:
asutaankohan samassa paikassa.kauppaan menet ja silmät sattuu olemaan väärässä asennossa tai housut väärät niin jo juorut leviää
Mä asun haminassa, entäs sä :D
pohjoisessa :)

:D Me siis varmaankin asutaan samalla paikkakunnalla. Tuntemukset on samanlaiset. Tämän paikkakunnan mielenlaatu on minulle aukenematon. Toivottavasti joskus pääsen vielä muualle ja hengittämään raikasta ilmaa!

varo ettei kehä putoo
Alkuperäinen kirjoittaja eikös:
NE TOISET vaan keksii niitä juoruja ihan tyhjästä
Kyllä niitä keksitään aivan tyhjästä.
Todellakin.
Itsehän et TIETENKÄÄN ole koskaan täällä tai tosi elämässä levitellyt paskajuoruja KENESTÄKÄÄN tai antanut ymmrtää jostakusta jotain paskaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:

Miten tää tähän juoruun liittyy?
Mulla on kyllä ystäviä, muttei kovin paljoa täällä paikkakunnalla, jokunen kuitenkin.
Pitää muuttaa takas hesaan :D

Alkuperäinen kirjoittaja varo ettei kehä putoo:
Todellakin.
Itsehän et TIETENKÄÄN ole koskaan täällä tai tosi elämässä levitellyt paskajuoruja KENESTÄKÄÄN tai antanut ymmrtää jostakusta jotain paskaa.
Ei nyt ainakaan tuu mieleen mitään sellaista tilannetta, missä olisin keksinyt omasta päästäni jonkun "kivan" juorun ja alkanut levittämään sitä totuutena.

r
Todellakin.

Tuskin kuitenkaan mitään näin sairasta! Ja jos tämmöset juorut on sun mielestä ok, niin se kertoo todella paljon susta!

Todellakin.
Ei nyt ainakaan tuu mieleen mitään sellaista tilannetta, missä olisin keksinyt omasta päästäni jonkun "kivan" juorun ja alkanut levittämään sitä totuutena.
No et olekaan tehnyt niin.
Antaa kato näiden ämmien jauhaa paskaa rauhassa meistä ;)

Yhteistyössä