Alkuperäinen kirjoittaja veetoheto:potkikaa mut heti pois siivoomaan, muuten persus ei nouse tästä ollenkaan...![]()
Potkis potkis poo...
Jos ny ihan pakko kerta on monottaa.. :saint:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja veetoheto:potkikaa mut heti pois siivoomaan, muuten persus ei nouse tästä ollenkaan...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Moi Fedari! :wave: Joko ootte päättänyt mihkä meette?Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Mä olen täällä :wave: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:![]()
![]()
Jooooo. Tuolla Säkylän suunnalla on semmonen kiva ulkoilumaasto, latureitistö, kangasmetsää ja silleen. Sen läheltä, jostain ryteiköstä, vois ottaa mökin.
Niin ja se reitistö on tommonen ku Harjureitti... Joskus täälläkin kyselin seuraa sinne (varmaan vuos sitten)
Kuulostaa kivalta, taidan olla vähän kade.Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Moi Fedari! :wave: Joko ootte päättänyt mihkä meette?Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Mä olen täällä :wave: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:![]()
![]()
Jooooo. Tuolla Säkylän suunnalla on semmonen kiva ulkoilumaasto, latureitistö, kangasmetsää ja silleen. Sen läheltä, jostain ryteiköstä, vois ottaa mökin.
Niin ja se reitistö on tommonen ku Harjureitti... Joskus täälläkin kyselin seuraa sinne (varmaan vuos sitten)
Alkuperäinen kirjoittaja Melukylän Mutsi:Alkuperäinen kirjoittaja veetoheto:potkikaa mut heti pois siivoomaan, muuten persus ei nouse tästä ollenkaan...![]()
Potkis potkis poo...![]()
Jos ny ihan pakko kerta on monottaa.. :saint:
En mää viitti potkia, oo tässä meidän seurana.Alkuperäinen kirjoittaja veetoheto:potkikaa mut heti pois siivoomaan, muuten persus ei nouse tästä ollenkaan...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kotihengetär:Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Moi Fedari! :wave: Joko ootte päättänyt mihkä meette?Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Mä olen täällä :wave: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:![]()
![]()
Hyvät patikointimaastot =)
Otan osaa. :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Melukylän Mutsi:Ei sit kauheen kauaa viittiny toi hippiäinen ryömiskellä. Tää nousee jo kontilleenkin.. |O
Alkuperäinen kirjoittaja Kotihengetär:Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Moi Fedari! :wave: Joko ootte päättänyt mihkä meette?Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Mä olen täällä :wave: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Moikka! :wave: Mulla ois tekemistä, muttei huvita. :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja Kotihengetär:Kivakiva...määkin ehdin välilläMoi :heart: :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Kuulostaa kivalta, taidan olla vähän kade.Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Moi Fedari! :wave: Joko ootte päättänyt mihkä meette?Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Mä olen täällä :wave: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:![]()
![]()
:saint:
Et yhtään huonompi kuin minäkään.Alkuperäinen kirjoittaja Kotihengetär:Kunpa isännän loppuis jo loma:ashamed: taidan olla huono vaimo, ku moisia aattelen
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kotihengetär:Kunpa isännän loppuis jo loma:ashamed: taidan olla huono vaimo, ku moisia aattelen
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Melukylän Mutsi:Alkuperäinen kirjoittaja Kotihengetär:Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Moi Fedari! :wave: Joko ootte päättänyt mihkä meette?Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Mä olen täällä :wave: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:![]()
![]()
Ja silmän ruokaakin siinä voi vastaan kävellä jos tykkää..![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Melukylän Mutsi:Alkuperäinen kirjoittaja Kotihengetär:Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Moi Fedari! :wave: Joko ootte päättänyt mihkä meette?Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Mä olen täällä :wave: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:![]()
![]()
Ja silmän ruokaakin siinä voi vastaan kävellä jos tykkää..![]()
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Otan osaa. :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Melukylän Mutsi:Ei sit kauheen kauaa viittiny toi hippiäinen ryömiskellä. Tää nousee jo kontilleenkin.. |O
Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Alkuperäinen kirjoittaja Kotihengetär:Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Moi Fedari! :wave: Joko ootte päättänyt mihkä meette?Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Mä olen täällä :wave: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:![]()
![]()
On! En oo koskaan vielä käynyt siellä, vaikka aikeita on monesti ollut. Ei taho löytyä seuraa noista urbaaneista hölmöistä
:'(
Mulla on vielä ensi viikko lomaa, stten jääkin mukulat lomalle. :snotty: Onneksi mies on töissä...Alkuperäinen kirjoittaja Kotihengetär:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Moikka! :wave: Mulla ois tekemistä, muttei huvita. :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja Kotihengetär:Kivakiva...määkin ehdin välilläMoi :heart: :wave:
Mulla on vähän liiankin kiire :/ muuta ens viikolla oneksi palutuu taas normaali arki, saadaan olla pikku-ukon kans päivät kaksin :heart:
Ookkei, määpä lähen het.Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Kuulostaa kivalta, taidan olla vähän kade.Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Moi Fedari! :wave: Joko ootte päättänyt mihkä meette?Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Mä olen täällä :wave: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:![]()
![]()
No saat säkin tulla!
Alkuperäinen kirjoittaja Melukylän Mutsi:Alkuperäinen kirjoittaja Kotihengetär:Kunpa isännän loppuis jo loma:ashamed: taidan olla huono vaimo, ku moisia aattelen
![]()
Ai, toivooko joku muukin tommosia. Etten vaan minä.. :ashamed: :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja Kotihengetär:Alkuperäinen kirjoittaja Melukylän Mutsi:Alkuperäinen kirjoittaja Kotihengetär:Kunpa isännän loppuis jo loma:ashamed: taidan olla huono vaimo, ku moisia aattelen
![]()
Mä oon niin tottunu tuohon isännän ainaiseen poissaoloon, että tää alkaa jo rasittaa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Melukylän Mutsi:Alkuperäinen kirjoittaja Kotihengetär:Alkuperäinen kirjoittaja Melukylän Mutsi:Alkuperäinen kirjoittaja Kotihengetär:Kunpa isännän loppuis jo loma:ashamed: taidan olla huono vaimo, ku moisia aattelen
![]()
Mä oon niin tottunu tuohon isännän ainaiseen poissaoloon, että tää alkaa jo rasittaa![]()
Niin minäkin. Kun viikonloputkin on joskus ihan liikaa...![]()