Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:|O Kehtaat vielä leuhkiakin... :'(Alkuperäinen kirjoittaja vuotaraaputin:mä olen päätynyt siihen että 2 tunnin kulutta olen syömässä pitsaa. repikää siitä![]()
![]()
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:|O Kehtaat vielä leuhkiakin... :'(Alkuperäinen kirjoittaja vuotaraaputin:mä olen päätynyt siihen että 2 tunnin kulutta olen syömässä pitsaa. repikää siitä![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Morjens! Kuis hurisoo?Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:morjens!! B):wave:
Ai sanoitko?Alkuperäinen kirjoittaja vuotaraaputin:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:|O Kehtaat vielä leuhkiakin... :'(Alkuperäinen kirjoittaja vuotaraaputin:mä olen päätynyt siihen että 2 tunnin kulutta olen syömässä pitsaa. repikää siitä![]()
![]()
mähän sanoin että sun pitäis tulla mukaan B)
Eipäs tässä ihmeitä. Ihan sitä samaa kuin ennenkin.Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Morjens! Kuis hurisoo?Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:morjens!! B):wave:
moi =) :heart:
hyvinhan taalla... uitu on ainaskin paljon...tanaan oltiin vesipuistossa ja eilen kattoos aika upeeta dragshowta.. B)
mitas sulle?
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Ai sanoitko?Alkuperäinen kirjoittaja vuotaraaputin:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:|O Kehtaat vielä leuhkiakin... :'(Alkuperäinen kirjoittaja vuotaraaputin:mä olen päätynyt siihen että 2 tunnin kulutta olen syömässä pitsaa. repikää siitä![]()
![]()
Mää oon taas missannut jotain, enkä enää ehi sinne. :'(
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Eipäs tässä ihmeitä. Ihan sitä samaa kuin ennenkin.Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Morjens! Kuis hurisoo?Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:morjens!! B):wave:
hyvinhan taalla... uitu on ainaskin paljon...tanaan oltiin vesipuistossa ja eilen kattoos aika upeeta dragshowta.. B)
mitas sulle?Nyt koitan siivota lämpörullat päässä, mullon kohta kiharapilvi.
:saint:
Ookkei, tee niin.Alkuperäinen kirjoittaja vuotaraaputin:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Ai sanoitko?Alkuperäinen kirjoittaja vuotaraaputin:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:|O Kehtaat vielä leuhkiakin... :'(Alkuperäinen kirjoittaja vuotaraaputin:mä olen päätynyt siihen että 2 tunnin kulutta olen syömässä pitsaa. repikää siitä![]()
![]()
Mää oon taas missannut jotain, enkä enää ehi sinne. :'(
laitanko tulemaan postissa?
Mukavaa viikonloppua sullekin! :wave: Ja ihanaa loppulomaa.Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Eipäs tässä ihmeitä. Ihan sitä samaa kuin ennenkin.Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Morjens! Kuis hurisoo?Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:morjens!! B):wave:
kuulostaa ihanalta... siis kikkarapilvi.ma just kattelin taalla lamporullia et ostaisko..ma vaan oon tosi huo o kayttaa mitaan tollasii hiusvasaysjuttui..
![]()
mut ma tulin vaan pikavisiitille..vaikka vois kylla pidempaankin mussuttaa (miten niin riippuvainen :saint: )... lahetaan viel kaupaan ja sit iltapuuhiin..
heipahei ja mukavaa viikonloppua! :hug: :wave:
Sanotaanko pareminkin että ihmistäydyn.Alkuperäinen kirjoittaja vuotaraaputin:hauskaa loman jatkoa pepulle :wave:
ai Rajis oikein kaunistuu perjantain kunniaksi![]()
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Eipäs tässä ihmeitä. Ihan sitä samaa kuin ennenkin.Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Morjens! Kuis hurisoo?Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:morjens!! B):wave:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Ny on mentävä, moi! :wave:
Juu, mää huomasin.Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon:Meitä muuten tänään toivottiin poistettavaksi...Samoin ketjuntappajia. Kuulemma ärsytetään jotakin.
![]()
Hei, joko ootte kuullu testaajasta? Mitä tuli?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon:Meitä muuten tänään toivottiin poistettavaksi...Samoin ketjuntappajia. Kuulemma ärsytetään jotakin.
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Sleepyhead:Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon:Meitä muuten tänään toivottiin poistettavaksi...Samoin ketjuntappajia. Kuulemma ärsytetään jotakin.
![]()
Pienestä jaksaa ihmiset ärsyyntyä!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Juu, mää huomasin.Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon:Meitä muuten tänään toivottiin poistettavaksi...Samoin ketjuntappajia. Kuulemma ärsytetään jotakin.
![]()
Ei oo eka kerto kun meidät mieluusti toivotetaan hevonkuuseen. :saint: Ei, testaajan kuulumisia ei ole vielä kuulunut.
Juu, lenkkeily täydellä vatsalla ei ole ehkä kaikista miellyttävintä puuhaa.Alkuperäinen kirjoittaja Sleepyhead:Moi ällöt!!!
Mä tässä oottelen siskoa käymään. Se oli löytänyt jonkun vanhan kamerafilmin missä on minulle valokuvia... odotan innolla. Porukoilta otin koiran kylään joten pitäis kai kohta lähtee lenkille ja sit saunaan.... Ihmettelen vain, että miksi ihmeessä piti syödä itsensä ähkyksi jos kerta aikoo lenkille lähteä...
Just pistin tämän levyn tilaukseen... Kuulostaa hyvälle...
http://www.youtube.com/watch?v=5mk5nilWz2w