Mul on hirvee paniikkikohtaus! Auttakaa, en kestä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Paniikki"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Joko helpotti? Ne paniikkikohtaukset on niin perseestä. Mulle tulee yleensä aina sillon jos käyn ylikierroksilla. Yllä se ohi menee, anna sen tulla ja mennä pois.

Tuntui niin hyvältä kun kysyit :'( Nyt on jo parempi.... Tai ainakin suvantovaihe meneillään. Mulla tulee aina monta aaltoa. Hirvee jano, en oo muistanut juoda tänään. Epätodellinen olo... Osaks oma moka, ku mulla on lääkityksensä cipralex, ja oon jotain sekoillu sen kanssa viime aikoina. Eilen unohdin kokonaan ottaa lääkkeen ja viikon ajan oon ottanu joka toinen päivä vaan puolikkaan... Yritin, että oisin vähentäny annosta, ja tässä nyt sit hinta minkä maksan...

Mulla kans sama lääke ja juuri samat fiilikset kun välillä unohdan koko lääkkeen oton jne..
Paniikkikohtaus on kauheimpia tietämiäni juttuja ja hallitsee koko elämää..kauheeta!!!

Satu, ihanaa kuulla susta... Ja vielä sama lääke... Oishan se kiva olla ilman tota lääkettä. Ihmiset puhuu niin kauheita juttuja noista ssri-lääkkeistä, miten ne tuhoaa aivot, mutta kun vaihtoehtoa ei oikeestaan oo, kun muuten paniikki hallitsee koko elämää niinku sanoit. Mä en esimerkiks pystynyt enää syömään mitään ahdistuksen takia, ennen ku alotin lääkityksen. Jouduin sairaalaan tiputukseen.

Yhteistyössä