Muksau kitissy nyt kolme tuntia kohta..

  • Viestiketjun aloittaja hjelp
  • Ensimmäinen viesti
hjelp
eikä vieläkään nuku,mies istunu sen huonees..minä istunu,mies istunu tunnin..ylikin jo.
kävin sanoamas et tule jo pois mut ei suostu.
muksu on 1v6kk ja ei caan nuku.
ei ole kakkaa..ei nälkä..suppo annettiin mut ei auta,yleensä nukahtaa itse mut alkaa itkee jonkun tunnin tai kahden päästä..

ja tää itku kestää jonkun 2-5 tuntia. :( joskus kauemmin.

en jaksa enää.antakaa neuvoja,vinkkejä?

just kun oppi nukkuu..nukkui 1 vuoden ikää niin huonosti,heräili,kärsi koliikista..itki...yms :(

en ymmärrä kun miehen kanssa ollaan aina nukuttu hyvin pienestä pitäen.

jätän omaan huoneeseen illalla,seitsämän maissa Tai kaheksan kun väsynyt on ja nukahtaa itsekeenmmut sitten huutaa myöhemmin tai joskus kolmen-viiden maissa :(
ja joskus koko illan sen 3-4 tuntia..

kun ei jaksa enää.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja winhis:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja hymni:
Nukkuisiko paremmin teidän vieressä?
ei ole koskaan nukkunu meidän vieressä,täytyykin kokeilla.

äsken kyllä tuli hiljasta muksun huoneeseen.
täytyy kohta käydä katsomassa joko väsähti vai mitä.
Et oo tosissas? No, ehkä tosiaan on aika kokeilla.
no eipä olla opetettu sitä meidän sänkyyn nukkumaan,kun ei ole tarpeelliista.nukkunu suht hyvin omassa sängyssä..paitsi nyt ja en haluaisi nyt opettaas sitä meidän sänkyyn nukkuu..
kohta jo siirtyy jatkettavaan kuiteskin..
 
äippä
ja minkähän ihmeen takia pitäis nyt tuossa iässä alkaa viereen nukuttamaan? Haloo! Eikä siellä vieressä tarvii istuu ja vahtia! Pidä lapselle unikoulu - ohjeet saat neuvolasta,Toimi ainakin meillä ,auttoi vähän yli viikossa ja nyt kaikki nukkuu hyvin JA OMISSA SÄNGYISSÄÄN!
 
vieras
Uudet taidot aiheuttaa tota. Samoin ihan vaan se, että unirytmi on katkonainen. Toisaalta esim. korvat kannattas tutkituttaa: korvatulehdus voi olla pitkään oireetonkin mut yöllä paine herättää.
 
laku
Alkuperäinen kirjoittaja hjelp:
eikä vieläkään nuku,mies istunu sen huonees..minä istunu,mies istunu tunnin..ylikin jo.
kävin sanoamas et tule jo pois mut ei suostu.
muksu on 1v6kk ja ei caan nuku.
ei ole kakkaa..ei nälkä..suppo annettiin mut ei auta,yleensä nukahtaa itse mut alkaa itkee jonkun tunnin tai kahden päästä..

ja tää itku kestää jonkun 2-5 tuntia. :( joskus kauemmin.

en jaksa enää.antakaa neuvoja,vinkkejä?

just kun oppi nukkuu..nukkui 1 vuoden ikää niin huonosti,heräili,kärsi koliikista..itki...yms :(

en ymmärrä kun miehen kanssa ollaan aina nukuttu hyvin pienestä pitäen.

jätän omaan huoneeseen illalla,seitsämän maissa Tai kaheksan kun väsynyt on ja nukahtaa itsekeenmmut sitten huutaa myöhemmin tai joskus kolmen-viiden maissa :(
ja joskus koko illan sen 3-4 tuntia..

kun ei jaksa enää.
Ja miten tuo sun ja miehes pienestä pitäen hyvin nukkuminen liittyy tähän?
Joku hätä sillä pienellä on, ei se kiusallaan kitise.
 
hmmmm
Sulla on aika sekavat jutut. Siis lääkkeilläkö te yritätte lapsen uinuttaa, vai miksi sitä suppoa annette?
Ja ekaksi ei ollut ekaan vuoteen nukkunut hyvin, mutta sitten ei olekaan ollut tarvetta nukuttaa vieressä, kun on nukkunut niin hyvin
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja laku:
Alkuperäinen kirjoittaja hjelp:
eikä vieläkään nuku,mies istunu sen huonees..minä istunu,mies istunu tunnin..ylikin jo.
kävin sanoamas et tule jo pois mut ei suostu.
muksu on 1v6kk ja ei caan nuku.
ei ole kakkaa..ei nälkä..suppo annettiin mut ei auta,yleensä nukahtaa itse mut alkaa itkee jonkun tunnin tai kahden päästä..

ja tää itku kestää jonkun 2-5 tuntia. :( joskus kauemmin.

en jaksa enää.antakaa neuvoja,vinkkejä?

just kun oppi nukkuu..nukkui 1 vuoden ikää niin huonosti,heräili,kärsi koliikista..itki...yms :(

en ymmärrä kun miehen kanssa ollaan aina nukuttu hyvin pienestä pitäen.

jätän omaan huoneeseen illalla,seitsämän maissa Tai kaheksan kun väsynyt on ja nukahtaa itsekeenmmut sitten huutaa myöhemmin tai joskus kolmen-viiden maissa :(
ja joskus koko illan sen 3-4 tuntia..

kun ei jaksa enää.
Ja miten tuo sun ja miehes pienestä pitäen hyvin nukkuminen liittyy tähän?
Joku hätä sillä pienellä on, ei se kiusallaan kitise.
Juu ei nää nukkumiset oo perinnöllisiä... Esikko meillä nukkui vasta 3veenä kokonaisia öitä ja ihan terve on, eli jotkut vaan heräilee. Toi usean tunnin huuto taas ei kuulosta hyvältä.Onko päivärytmit, ulkoilut, syömiset ym kunnossa? Onko lapsi terve (korvat yms)?
 
Aha
Sinulla on pieni lapsi alle 2v.

Jätät hänet nukahtamaan itsekseen.
Sitten pieni herää yöllä ja huutaa monta tuntia. Toivottavasti enette katsomaan häntä kun hän herää yöllä.
Meidän lapsi heräili yöllä alle 2vuotiaana ja tekee sitä vieläkin joskus. Näki varmaan pahaa unta?
Kun alkaa itkemään yöllä, menen hänen luokseen ja silitän jotta rauhoittuu. Jos itkee kovin niin tulee syliin ja nukahtaa sitten rauhoituttuaan omaan sänkyyn.
Joskus on niin sylikipeä, että otan meidän viereen nukkumaan.

Ei se lapsi huvikseen huuda. Hän viestittää, että on hätä ja silloin vanhempien pitää auttaa.

 
Alkuperäinen kirjoittaja hmmmm:
Sulla on aika sekavat jutut. Siis lääkkeilläkö te yritätte lapsen uinuttaa, vai miksi sitä suppoa annette?
Ja ekaksi ei ollut ekaan vuoteen nukkunut hyvin, mutta sitten ei olekaan ollut tarvetta nukuttaa vieressä, kun on nukkunut niin hyvin
Samaa mietin minäkin..
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja winhis:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja hymni:
Nukkuisiko paremmin teidän vieressä?
ei ole koskaan nukkunu meidän vieressä,täytyykin kokeilla.

äsken kyllä tuli hiljasta muksun huoneeseen.
täytyy kohta käydä katsomassa joko väsähti vai mitä.
Et oo tosissas? No, ehkä tosiaan on aika kokeilla.
no eipä olla opetettu sitä meidän sänkyyn nukkumaan,kun ei ole tarpeelliista.nukkunu suht hyvin omassa sängyssä..paitsi nyt ja en haluaisi nyt opettaas sitä meidän sänkyyn nukkuu..
kohta jo siirtyy jatkettavaan kuiteskin..
Jaa, mä olin lukevinani että ekan vuoden nukkui tosi huonosti. Mun tyttö nukkui aluksi toi huonosti, mutta paremmin omassa sängyssään kuin vieressä. Vajaa parivuotiaana alkoi kaivata viereen ja sai tulla aina kun halusi. Nyt taas 2,5 vuotiaana nukkuu suurimmaksi osaksi yöt omassa sängyssään. Ei kannatakkaan opettaa viereen nukkumaan jos lapsi ei sitä kaipaa, mutta jos se takaa yöunet lapselle ja estää vanhempien hermoromahduksen niin kannattaa kokeilla.
 

Yhteistyössä