Ei sinussa mitään varsinaista vikaa ole. Yrität vain olla hienompi ja fiksumpi kuin oletkaan.
Heti kun laskisit kommunikoinnin tasoa sille tasolle jolla olet tottunut kommunikoimaan (eli et yritä olla fiksumpi ja tuoda sitä teksteissäsi esiin) niin muuttuisit ymmärrettäväksi.
Sama vika kun m1es:llä. Kun yrittää olla niin fiini ettei oikeasti ymmärrä itsekään mitä puhuu niin muuttuu sekavaksi eikä tajua itsekään jos puhuu asian vierestä.
No mut sehän on hienoa, jos en ole teitä fiksumpi..sittenhän te kaikki oivallatte mitä tarkoitan.. eli voidaan jatkaa keskustelua, puuttumatta henkilökohtaisuuksiin.. kai tiedät mitä heistä sanotaan?