oih, silti kauniisti sanottu!Alkuperäinen kirjoittaja Endless Sacrifice:Kiltistituhma vaikkutta tyypiltä jonka kanssa mulla synkkais (ystävyys ei parisuhde), mutta on kuitenkin sen verran tuoreempi tuttavuus että varma en vielä ole.
Sinä tähtäätkin TavisÄidin nuoleskeluunAlkuperäinen kirjoittaja kiltistituhma:mun on pakko myöntää, etten tähtää mukavuuteen.
mmm...Tavis...mmmmm.Alkuperäinen kirjoittaja haa:Sinä tähtäätkin TavisÄidin nuoleskeluunAlkuperäinen kirjoittaja kiltistituhma:mun on pakko myöntää, etten tähtää mukavuuteen.
Alkuperäinen kirjoittaja kiltistituhma:mmm...Tavis...mmmmm.Alkuperäinen kirjoittaja haa:Sinä tähtäätkin TavisÄidin nuoleskeluunAlkuperäinen kirjoittaja kiltistituhma:mun on pakko myöntää, etten tähtää mukavuuteen.
haa:lle vain tiedoksi, että sinun kannattaisi tähdätä edes johonkin.Alkuperäinen kirjoittaja haa:Sinä tähtäätkin TavisÄidin nuoleskeluunAlkuperäinen kirjoittaja kiltistituhma:mun on pakko myöntää, etten tähtää mukavuuteen.
ja Karl eri Raaja(tai joku tuollainen)Alkuperäinen kirjoittaja Neito:Miehiä on
Mu stana
urpo68
kiltistituhma
päätön
Prof.Kaksimieli
Timppa
Marko31
imperial
Missä huumori missä?Alkuperäinen kirjoittaja Eläh nyt:haa:lle vain tiedoksi, että sinun kannattaisi tähdätä edes johonkin.Alkuperäinen kirjoittaja haa:Sinä tähtäätkin TavisÄidin nuoleskeluunAlkuperäinen kirjoittaja kiltistituhma:mun on pakko myöntää, etten tähtää mukavuuteen.
Sori, eli tässä vielä 1 mies.Alkuperäinen kirjoittaja Mies - Hki::'( mä en oo mies?