Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:Allekirjoitan tän!Alkuperäinen kirjoittaja Minskii:Täällä on hirmusasti kivoja tyyppejä! Suurimmasta osasta tykkään.
Mua melkein naurattaa kun joku väittää Åboa tai Turkilmasta aggressiiviseksi... Onhan se kauheaa, kun ne on hyviä perustelemaan mielipiteensä.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:Niitä on paljon, helpompi olis tosiaan listata ketkä ei oo niin mukavia..(mut en tee sitä :xmas: )
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:Niitä on paljon, helpompi olis tosiaan listata ketkä ei oo niin mukavia..(mut en tee sitä :xmas: )
Sä oot tosi kiva kaikille.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Kröhöm.... :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Kröhöm.... :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:Täytyy sanoo, että tässäkin ketjussa on hirveän monta mukavaa, joita en muistanut erikseen mainita. =) Tosiaan helpompi olis luetella ne ass wiperit kuin mukavat =)
Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:Täytyy sanoo, että tässäkin ketjussa on hirveän monta mukavaa, joita en muistanut erikseen mainita. =) Tosiaan helpompi olis luetella ne ass wiperit kuin mukavat =)
Ass wiperit! Oih, mä melkein haluisin olla semmonen kun kutsumanimi on niin sööttis.
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:Täytyy sanoo, että tässäkin ketjussa on hirveän monta mukavaa, joita en muistanut erikseen mainita. =) Tosiaan helpompi olis luetella ne ass wiperit kuin mukavat =)
Alkuperäinen kirjoittaja Lilla-2009:Mä taidan olla mukava vain itselleni![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:Täytyy sanoo, että tässäkin ketjussa on hirveän monta mukavaa, joita en muistanut erikseen mainita. =) Tosiaan helpompi olis luetella ne ass wiperit kuin mukavat =)
Ass wiperit! Oih, mä melkein haluisin olla semmonen kun kutsumanimi on niin sööttis.
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja Lilla-2009:Mä taidan olla mukava vain itselleni![]()
Jaa, kyllä sä oot mun mielestä aina mukava.
Alkuperäinen kirjoittaja PikKuinkkuli:mie unohan aina kaikki nikit, monia mukavia on :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja Grace:Alkuperäinen kirjoittaja PikKuinkkuli:mie unohan aina kaikki nikit, monia mukavia on :snotty:
Älä muuta sano =) Minäkin unohdan silloin aina kun pitäisi mainita.
Olet mukavan lisäksi hauska :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja Lilla-2009:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja Lilla-2009:Mä taidan olla mukava vain itselleni![]()
Jaa, kyllä sä oot mun mielestä aina mukava.
Oikeesti,![]()