Mukavia palstaäitejä ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mami
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:
Alkuperäinen kirjoittaja Minskii:
Täällä on hirmusasti kivoja tyyppejä :D! Suurimmasta osasta tykkään.
Allekirjoitan tän!

Mua melkein naurattaa kun joku väittää Åboa tai Turkilmasta aggressiiviseksi... Onhan se kauheaa, kun ne on hyviä perustelemaan mielipiteensä. :D

Joo, mä en kans muista mitään aggressiivista heidän taholta. Enkä ole edes aina samaa mieltä.

Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:
Täytyy sanoo, että tässäkin ketjussa on hirveän monta mukavaa, joita en muistanut erikseen mainita. =) Tosiaan helpompi olis luetella ne ass wiperit kuin mukavat =)

:laugh: Ass wiperit! Oih, mä melkein haluisin olla semmonen kun kutsumanimi on niin sööttis. :D

Täytyy sanoo, että tässäkin ketjussa on hirveän monta mukavaa, joita en muistanut erikseen mainita. =) Tosiaan helpompi olis luetella ne ass wiperit kuin mukavat =)

Aivan ihana nimitys. pItäs olla semmonen leima, jolla vois leimaa tälläset henkilöt. kuvittele nyt, otsassa lukis... :D

Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:

:laugh: Ass wiperit! Oih, mä melkein haluisin olla semmonen kun kutsumanimi on niin sööttis. :D

Niillä pyyhkii täälläkin aina paremmin :D

Yhteistyössä