Mukavia palstaäitejä ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mami
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:
Alkuperäinen kirjoittaja Minskii:
Täällä on hirmusasti kivoja tyyppejä :D! Suurimmasta osasta tykkään.
Allekirjoitan tän!

Mua melkein naurattaa kun joku väittää Åboa tai Turkilmasta aggressiiviseksi... Onhan se kauheaa, kun ne on hyviä perustelemaan mielipiteensä. :D

No tota mäkin olen miettinyt koko päivän! Mun mielestä he ( ja minä :saint: ) omaavat vain mielipiteitä, perustelevat ne ja pysyvät niiden takana. :/ Onko se sitten veemäisyyttä? No, mun mielestä mukavan oloisia ihmisiä kuitenkin!

Alkuperäinen kirjoittaja BKM:
Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:
Alkuperäinen kirjoittaja Minskii:
Täällä on hirmusasti kivoja tyyppejä :D! Suurimmasta osasta tykkään.
Allekirjoitan tän!

Mua melkein naurattaa kun joku väittää Åboa tai Turkilmasta aggressiiviseksi... Onhan se kauheaa, kun ne on hyviä perustelemaan mielipiteensä. :D

No tota mäkin olen miettinyt koko päivän! Mun mielestä he ( ja minä :saint: ) omaavat vain mielipiteitä, perustelevat ne ja pysyvät niiden takana. :/ Onko se sitten veemäisyyttä? No, mun mielestä mukavan oloisia ihmisiä kuitenkin!

Niinpä, kakkulia on tullut kummankin niskaan ja on se kumma kun puolustautuu tai antaa palaa takaisin niin sitten on aggressiivinen ?!
Mä en todellakaan ajattele että Åbo tai Turkilmas ois sellaisia. :/

Alkuperäinen kirjoittaja Muurarin Vaimo:
meah, Aurinkokunta, Turkilmas, Jonsered ect., Boogyman, Ellida ja vartooja nyt näin kärkeen tulee mieleen, moni mukava kyllä takuulla unohtuikin..

Voi kiitos omasta puolestani! :hug: :flower:

Pitäisköhän minunkin koittaa tehdä listaa, =)
No tietysti sinä Muurarin Vaimo, sit Aurinkokunta, emuliinu, Tammikuu, Aamuäree, Tallu, Turkilmas, Keittiönoita, Boogyman, Grace, IhanaValo, Meah, BKM, aamukasteen raikastama etana, alyssa (ei oo tainnu muuten aikoihin palstailla), Pinki.... ja moni muu.

Kaikki on mukavia ennen kuin niille töräyttää suorat sanat.
Jotkut on kyllä mukavia vielä sen jälkeenkin, eivät ole niin heikkohermoisia. :)
Esim åboriginaali, Grace, IhanaValo jne.. fiksuja tyyppejä.

Kiitos Ellida ja Lunatic =)
Luniksen kommentista olen tosi otettu
64704pm9yqlk3a4.gif

tietäen...edes himpun millainen hän on...tosin pistää miettimään oliko hän sittenkään tosissaan. :whistle:
Luniksesta en oikein voi sanoa että mukava
:ashamed: luulen että hän ei edes halua olla, mutta hänen palstapersoonansa kiehtoo mua jollain lailla ja olen seuraillut hänen juttujaan senkin takia :D

Boogyman, IhanaValo ja Vartooja tuli ensimmäisinä mieleen. Muitakin mukavia on, en muista nikkejä. Enkä tarkoita mukavalla sellaista, joka on ollut aina samaa mieltä kuin minä, vaan sellaista, joka jaksaa pysyä asiallisena, vaikka tulisi kakkaa niskaan. Oman kantansa puolustaminen niin, ettei lyttää toisten mielipiteitä on taitolaji.

Boogyman
Åbo
Rukoilijasirkka

tulevat ensin mieleen, koska heidän kirjoituksiaan näkeekin niin paljon. Heidän tarinoilleen on myös kasvot (kuvat). Muitakin mukavia on, on on! :flower:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras (aina sellainen):
Boogyman
Åbo
Rukoilijasirkka

tulevat ensin mieleen, koska heidän kirjoituksiaan näkeekin niin paljon. Heidän tarinoilleen on myös kasvot (kuvat). Muitakin mukavia on, on on! :flower:

Lisään.

Sitten se tumma tyttö jonka nenää aina haukutaan, en muista nikkiä. Kirjoitteleeko vielä? Harva pääni...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Boogyman
Åbo
Rukoilijasirkka

Lisään.

Sitten se tumma tyttö jonka nenää aina haukutaan, en muista nikkiä. Kirjoitteleeko vielä? Harva pääni...

Lisään.

Siksi siis jäi mieleeni, kun suhtautui aina niin hienosti haukkuihin. Mielestäni on tosi kaunis, että piruiluahan ne muiden kommentit sikäli vain ovat.

Boogyman
Åbo
Rukoilijasirkka

Lisään.

Lisään.

Siksi siis jäi mieleeni, kun suhtautui aina niin hienosti haukkuihin. Mielestäni on tosi kaunis, että piruiluahan ne muiden kommentit sikäli vain ovat.

Emilyn. Mustakin on kiva ja todella kaunis. Ihmettelen, että miksi hänen nenää on haukuttu täällä. Kateus on tosi syvältä...

Alkuperäinen kirjoittaja siiri:
Boogyman
Åbo
Rukoilijasirkka

Lisään.

Lisään.

Emilyn. Mustakin on kiva ja todella kaunis. Ihmettelen, että miksi hänen nenää on haukuttu täällä. Kateus on tosi syvältä...

Ehkä juuri siksi, koska itsekin haukkuu toisten ulkonäköä joskus :)

Alkuperäinen kirjoittaja Grace:
Kiitos Ellida ja Lunatic =)
Luniksen kommentista olen tosi otettu
64704pm9yqlk3a4.gif

tietäen...edes himpun millainen hän on...tosin pistää miettimään oliko hän sittenkään tosissaan. :whistle:
Luniksesta en oikein voi sanoa että mukava
:ashamed: luulen että hän ei edes halua olla, mutta hänen palstapersoonansa kiehtoo mua jollain lailla ja olen seuraillut hänen juttujaan senkin takia :D

Ihan tosissani olen ja tarkoitan mitä sanoin. :)

Yhteistyössä