täällä on paljon uusia nikkejä joista en tedä mitään, mutta "vanhoista" mukavia on ainakin Keittis, Kevätaurinko, Tammikuu ja Ultramariini...oikeastaan kaikki on ihan ok, kahta poikkeusta lukuunottamatta
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:Allekirjoitan tän!Alkuperäinen kirjoittaja Minskii:Täällä on hirmusasti kivoja tyyppejä! Suurimmasta osasta tykkään.
Mua melkein naurattaa kun joku väittää Åboa tai Turkilmasta aggressiiviseksi... Onhan se kauheaa, kun ne on hyviä perustelemaan mielipiteensä.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:Allekirjoitan tän!Alkuperäinen kirjoittaja Minskii:Täällä on hirmusasti kivoja tyyppejä! Suurimmasta osasta tykkään.
Mua melkein naurattaa kun joku väittää Åboa tai Turkilmasta aggressiiviseksi... Onhan se kauheaa, kun ne on hyviä perustelemaan mielipiteensä.![]()
No tota mäkin olen miettinyt koko päivän! Mun mielestä he ( ja minä :saint: ) omaavat vain mielipiteitä, perustelevat ne ja pysyvät niiden takana. :/ Onko se sitten veemäisyyttä? No, mun mielestä mukavan oloisia ihmisiä kuitenkin!
Alkuperäinen kirjoittaja Muurarin Vaimo:meah, Aurinkokunta, Turkilmas, Jonsered ect., Boogyman, Ellida ja vartooja nyt näin kärkeen tulee mieleen, moni mukava kyllä takuulla unohtuikin..
Alkuperäinen kirjoittaja vieras (aina sellainen):Boogyman
Åbo
Rukoilijasirkka
tulevat ensin mieleen, koska heidän kirjoituksiaan näkeekin niin paljon. Heidän tarinoilleen on myös kasvot (kuvat). Muitakin mukavia on, on on! :flower:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras (aina sellainen):Boogyman
Åbo
Rukoilijasirkka
tulevat ensin mieleen, koska heidän kirjoituksiaan näkeekin niin paljon. Heidän tarinoilleen on myös kasvot (kuvat). Muitakin mukavia on, on on! :flower:
Lisään.
Sitten se tumma tyttö jonka nenää aina haukutaan, en muista nikkiä. Kirjoitteleeko vielä? Harva pääni...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras (aina sellainen):Boogyman
Åbo
Rukoilijasirkka
Lisään.
Sitten se tumma tyttö jonka nenää aina haukutaan, en muista nikkiä. Kirjoitteleeko vielä? Harva pääni...
Lisään.
Siksi siis jäi mieleeni, kun suhtautui aina niin hienosti haukkuihin. Mielestäni on tosi kaunis, että piruiluahan ne muiden kommentit sikäli vain ovat.
Alkuperäinen kirjoittaja siiri:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras (aina sellainen):Boogyman
Åbo
Rukoilijasirkka
Lisään.
Lisään.
Siksi siis jäi mieleeni, kun suhtautui aina niin hienosti haukkuihin. Mielestäni on tosi kaunis, että piruiluahan ne muiden kommentit sikäli vain ovat.
Emilyn. Mustakin on kiva ja todella kaunis. Ihmettelen, että miksi hänen nenää on haukuttu täällä. Kateus on tosi syvältä...
Alkuperäinen kirjoittaja Grace:Kiitos Ellida ja Lunatic =)
Luniksen kommentista olen tosi otettu
![]()
tietäen...edes himpun millainen hän on...tosin pistää miettimään oliko hän sittenkään tosissaan.![]()
Luniksesta en oikein voi sanoa että mukava
:ashamed: luulen että hän ei edes halua olla, mutta hänen palstapersoonansa kiehtoo mua jollain lailla ja olen seuraillut hänen juttujaan senkin takia![]()
Alkuperäinen kirjoittaja fani:Ihquuuuuu
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Aurinkokunta, HelloShitty, Cothis, Hyytinen,Dolly...
Noi nyt ekana tupsahti mieleen