¨MUkaan MUkaan huonepeliin!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mapsu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Makika:
Alkuperäinen kirjoittaja lapinonni:
Alkuperäinen kirjoittaja Makika:
Puuttuu yksi sininen kortti...

Mulla kans. Mitä tuolla kameralla pitäs tehdä?

Ei ainakaan vielä tietoo... Entäs toi telkkari? Saan kyllä sää tiedotuksen siihen...

Mä luulen, että siitä saa tiedon missä järjestyksessä ne kortit pitää laittaa paikoilleen.

Onko sulla norsu, ihminen ja muurahainen?

Alkuperäinen kirjoittaja Äh-apua:
mihin ne kortit pitäis sit laittaa? ja millä tv.n saa auki? puuttuu oikealta alhaalta joku ja kolmas oikealta alhaalta..Whaaat???

Onko sulla sellainen keltainen kaukosäädin? Ja ruuvimeisseli? Onko kaukosäätimessä kaksi paristoa?

Alkuperäinen kirjoittaja Jesus Christ Superstar:
Apuja jo nyt? Robotin pää puuttuu- Löytynyt yksi pallo. Päästy varastoon...

Kumpi pallo sulla on? Vihreän saa sen kuutiotaulun takaa. Pää puuttuu mullakin, mutta miten sinne varastoon pääsee?

Oletko kattonu kellon takaa? Avaimella sinne pääsi, en vaan muista mistä se avain? Miten toi koodi sinne kuutiotauluun.? Siis taulusta varmaan, mutta tyhmä pää...

Oletko kattonu kellon takaa? Avaimella sinne pääsi, en vaan muista mistä se avain? Miten toi koodi sinne kuutiotauluun.? Siis taulusta varmaan, mutta tyhmä pää...

Ei mun kellon taa pääse. :snotty:

Juu, taulusta laskee järjestyksen, missä näpytellään sitä ruutua värilliseksi. Sen mukaan paljonko niissä kuutioissa on jotain.

Alkuperäinen kirjoittaja Jesus Christ Superstar:

Ei mun kellon taa pääse. :snotty:

Juu, taulusta laskee järjestyksen, missä näpytellään sitä ruutua värilliseksi. Sen mukaan paljonko niissä kuutioissa on jotain.

Jollain työkalulla näpytin sitä ruuvia tms mikä siinä ylhäällä on... Kaadoitko jo punasen tuolin?

Yhteistyössä