Laita se pumppu sinne seinustalle, missä on ne pyyhkeet..Alkuperäinen kirjoittaja römppä:Apuja tuon delfiinin kanssa?
Mihinkähän tuo tuolinjalka menee? Voi hiirisormi parka
Laita se pumppu sinne seinustalle, missä on ne pyyhkeet..Alkuperäinen kirjoittaja römppä:Apuja tuon delfiinin kanssa?
Delfiinin antamalla kolikollaAlkuperäinen kirjoittaja ap:miten sait tuolinjalan irti
ok, eli se pitää ensin työstää..Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Delfiinin antamalla kolikollaAlkuperäinen kirjoittaja ap:miten sait tuolinjalan irti
Se viimeinen koodi oli oikein, muistaakseni x:n kohdat piti painaaAlkuperäinen kirjoittaja öö:Miten tuo ristinollalappu näpytellään delfiiniin?
kiitti!Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Se viimeinen koodi oli oikein, muistaakseni x:n kohdat piti painaaAlkuperäinen kirjoittaja öö:Miten tuo ristinollalappu näpytellään delfiiniin?
Kiitokset vinkistä, läpi meniAlkuperäinen kirjoittaja vieras:kakkonenkin läpi, nää on kyllä keskivertoa helpompia. menkäähän uimaan...
Altaan pohjassa on sellainen laatta (ihan erinäköinen kuin muut), siihen käyAlkuperäinen kirjoittaja pöhkö:SIIS MITÄ SILLÄ TUOLINJALALLA TEHDÄÄN?
Ei tajua, ei ollenkaan. Siis missä siellä?Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Altaan pohjassa on sellainen laatta (ihan erinäköinen kuin muut), siihen käyAlkuperäinen kirjoittaja pöhkö:SIIS MITÄ SILLÄ TUOLINJALALLA TEHDÄÄN?
Pohjassa, mä klikkailin ja osuin vahingossa, taisi olla aika keskellä pohjaa, portaiden puolella allastaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Ei tajua, ei ollenkaan. Siis missä siellä?Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Altaan pohjassa on sellainen laatta (ihan erinäköinen kuin muut), siihen käyAlkuperäinen kirjoittaja pöhkö:SIIS MITÄ SILLÄ TUOLINJALALLA TEHDÄÄN?
En mäkään löydä. Varmaan puuttuu jotain, koska ei mulla ainakaan ole mitään erilaista laattaa.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ei tajua, ei ollenkaan. Siis missä siellä?Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Altaan pohjassa on sellainen laatta (ihan erinäköinen kuin muut), siihen käyAlkuperäinen kirjoittaja pöhkö:SIIS MITÄ SILLÄ TUOLINJALALLA TEHDÄÄN?
vaikeempi vaiko samaa tasoa??Alkuperäinen kirjoittaja öö:Voisi kai sitä yhen vielä ottaa
eka näkymä, oikealla, aika takana, vähän tummempi laattaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:En mäkään löydä. Varmaan puuttuu jotain, koska ei mulla ainakaan ole mitään erilaista laattaa.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ei tajua, ei ollenkaan. Siis missä siellä?Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Altaan pohjassa on sellainen laatta (ihan erinäköinen kuin muut), siihen käyAlkuperäinen kirjoittaja pöhkö:SIIS MITÄ SILLÄ TUOLINJALALLA TEHDÄÄN?
Ei löydy mullakaan. Siihen jäi taas. Oli jo lähellä mennä läpi varmaan elämän eka huonepeli.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:En mäkään löydä. Varmaan puuttuu jotain, koska ei mulla ainakaan ole mitään erilaista laattaa.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ei tajua, ei ollenkaan. Siis missä siellä?Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Altaan pohjassa on sellainen laatta (ihan erinäköinen kuin muut), siihen käyAlkuperäinen kirjoittaja pöhkö:SIIS MITÄ SILLÄ TUOLINJALALLA TEHDÄÄN?