vieras
Paino kamala 97,5 , pituutta löytyy 172cm. Nutrileteilla mennää jonkin aikaa ainakin.
*läskiä lotinaa*
*läskiä lotinaa*
Tuuleeko siellä ylhäällä ??Alkuperäinen kirjoittaja Looris:Täällä pituutta 189cm ja painoa 86kg. Haaveissa ois saada n.5-6 kg pois, mutta ne tuntuu olevan työn ja tuskan takana :kieh: . Ja sitten haaveena ois saada tota löysää nahkaa kiinteämmäksi.
Mutta toihan oli jo hyvä aloitus!!Alkuperäinen kirjoittaja Venefica::wave: Mukana. Pituutta 163cm ja paino oli aamulla 82kg (tullu 3kg lisää kuukauden aikana :snotty: ) Aluksi olis tarkotus poistaa 10kg.
Alotin jo reippaana 30min lenkki koiruuden kanssa ja crostrainerilla 10 min. Kunto teki ja loppu kesken. Olisin halunnu kyetä edes 15 min :snotty:
Sä olet aivan oikeassa. Ottaa vaan itsetunnon päälle, ku edellisen kerran ku paino tän verta oli kunto paljo parempi, ja se johtu siit et tuli joka päivä aamulla kiiruhdettua lasten kanssa jyrkkä mäki tarhalle. Ja liikuntaa tuli huomattavasti enemmän sillon. Nyt on auto, ja liikunta jäänny niin paljo vähäsemmäksi.Alkuperäinen kirjoittaja W-E-E:Mutta toihan oli jo hyvä aloitus!!Alkuperäinen kirjoittaja Venefica::wave: Mukana. Pituutta 163cm ja paino oli aamulla 82kg (tullu 3kg lisää kuukauden aikana :snotty: ) Aluksi olis tarkotus poistaa 10kg.
Alotin jo reippaana 30min lenkki koiruuden kanssa ja crostrainerilla 10 min. Kunto teki ja loppu kesken. Olisin halunnu kyetä edes 15 min :snotty:
Älä aluksi yritä liian paljon. Kunto itseasiassa kyllä nousee aika nopeastikin, kun maltat aloittaa rauhallisesti
mutta jos riuhdot, niin tapat liikuntainnon.
Jatka noin tämä viikko tai vielä toinenkin, niin huomaat, että seuraavalla viikolla jaksaa jo sen 15min. Muista säännöllisyys!
Mäkin oon miettinyt tuota karppaamista, mutta en oikeasti tiedä mistä aloittaa. Siks aloittelen noin miten suunnittelin. Tilasin just karppaamisesta kertovan kirjan ja jos se tuntuu hyvälle niin sitten sen luettuani (ja sisäistettyäni) alan myös karppaamaan.Alkuperäinen kirjoittaja nti hulina::wave: mukana ollaan pituutta lytyy hurjat 162cm painoa noin 80kg en ole ihan varma käyn myöhemmin punnaamassa jos uskallan
noi 15kg on tavoite saada pois.
huh,mikä urakka tiedossa.
kertokaapas mikä laihdutustapa on mielessä?
mä alan karppaan...........sitten joka päivä tunnin lenkki tarkoitus tehdä ja jos löytäis jonkun kivan jumpparyhmän viälä kehtais liittya mukaan.
Samis täällä. Haluaisin kyllä alakroppaakin kiinteyttää. Lisää liikuntaa mulle, herkut jää pois.Alkuperäinen kirjoittaja ennen sattui ja tapahtui:minun on lähdettävä mukaan, paino noussut joulunaikaan 1,5 kg. muutaman kilon voisin luovuttaa, mutta lähinnä tahtois kiinteyttää vatsaa ja yläkroppaa. 163,5/56
suositelen! mulla on myös karppauskirja,kannattaa myös käydä karppi sivuilla siältä löytyy hyviä neuvoja myös ruokaohjeita.Alkuperäinen kirjoittaja tilda:Mäkin oon miettinyt tuota karppaamista, mutta en oikeasti tiedä mistä aloittaa. Siks aloittelen noin miten suunnittelin. Tilasin just karppaamisesta kertovan kirjan ja jos se tuntuu hyvälle niin sitten sen luettuani (ja sisäistettyäni) alan myös karppaamaan.Alkuperäinen kirjoittaja nti hulina::wave: mukana ollaan pituutta lytyy hurjat 162cm painoa noin 80kg en ole ihan varma käyn myöhemmin punnaamassa jos uskallan
noi 15kg on tavoite saada pois.
huh,mikä urakka tiedossa.
kertokaapas mikä laihdutustapa on mielessä?
mä alan karppaan...........sitten joka päivä tunnin lenkki tarkoitus tehdä ja jos löytäis jonkun kivan jumpparyhmän viälä kehtais liittya mukaan.