paniikkihäiriöinen
\
Ei tosta sun viestistä kukaan välitä, koska kaikki tajuaa, että et tiedä mistä huudat!! :attn:
"Laiskojen keksimä tauti"? Kenen keksimä sitten syöpä on? Ilkeiden ihmistenkö, kenties sinun??!
Häpeä vaan ittes puolesta, olit sitten kuka/mikä tahansa.
Ei tollaset viestit paljon hetkauta, naurattaa vaan..
Kiitos nauruista.
"Mömmöissä lasta hoitaa" olen nähnyt sellaistakin ja se mielestäni tarkoittaa, että on vetänyt huumeita!!Alkuperäinen kirjoittaja 10.06.2006 klo 09:30 jaa kirjoitti:Miten voi olla näin paljon "masentuneita" äitejä?? Miksi ihmeessä teette lapsia, jos olette niin väsyneitä ja masentuneita, ettette "jaksa mitään, ettekä kestä mitään"?? Eihän se ole lapselle kovin hyväksi, tuollainen äiti,joka sit mömmöissä lapsiaan hoitaa.. Ja mun mielestä koko masennus on laiskojen ihmisten keksimä tauti, saa helposti sairaslomaa, ei tarvi tehdä töitä! Lopettakaa leikkiminen ja eläkää, miksi tuhlata ainut elämä tollaseen pelleilyyn?? Mua ainaki hävettäis!
Ei tosta sun viestistä kukaan välitä, koska kaikki tajuaa, että et tiedä mistä huudat!! :attn:
"Laiskojen keksimä tauti"? Kenen keksimä sitten syöpä on? Ilkeiden ihmistenkö, kenties sinun??!
Häpeä vaan ittes puolesta, olit sitten kuka/mikä tahansa.
Ei tollaset viestit paljon hetkauta, naurattaa vaan..
Kiitos nauruista.