Tsianna
On niitä muitakin ongelmia ihmisillä kuin masennus. Toiset on itsekkäitä, tunteettomia paskiaisia, jotka käyvät vielä nettisivuilla paheksumassa muita ihmisiä. Se vasta on sairasta, sanon minä.
VOI #&%?$!*,sanon minä!!!!!!!!Alkuperäinen kirjoittaja 10.06.2006 klo 09:30 jaa kirjoitti:Miten voi olla näin paljon "masentuneita" äitejä?? Miksi ihmeessä teette lapsia, jos olette niin väsyneitä ja masentuneita, ettette "jaksa mitään, ettekä kestä mitään"?? Eihän se ole lapselle kovin hyväksi, tuollainen äiti,joka sit mömmöissä lapsiaan hoitaa.. Ja mun mielestä koko masennus on laiskojen ihmisten keksimä tauti, saa helposti sairaslomaa, ei tarvi tehdä töitä! Lopettakaa leikkiminen ja eläkää, miksi tuhlata ainut elämä tollaseen pelleilyyn?? Mua ainaki hävettäis!
Minkä takia sitä pitää hävetä? Häpeävätkö ihmiset kun aloittavat kipulääkkeen tai kolestterolilääkkeen? Miksi masennuslääkkeitä syövä ihminen o huonompi ja ala-arvoisempi?Alkuperäinen kirjoittaja 26.07.2006 klo 14:16 tintta kirjoitti:Joo, välillä tuntuu, että ihmiset ylpeilee oikein, kun on masentunut. Kun tos katselin aloituksia, tuli vastaan "aloitinpas masennuslääkkeet!!!" (en lukenut juttua, otsikon vaan) Niin onko ylpeyden aihetta??? Jos mä olisin masentunut, olisin varmasti aivan hissukseen, enkä kailottas ympäri maailmaa, kyllä se sen verran hävettävä asia on!
Alkuperäinen kirjoittaja 29.07.2006 klo 21:24 alkuperäiselle kirjoitti:jos mustana olisit kirjoittanut, niin mustunut olisin itsekin. jos ei ole otsaa seisoa väitteensä takana, niin silloin ei kovin syvällisiä viitsi naputella. sulle ymmärrystä ja tietoa jos vakavissas olet :hug: .