Muita ylipainoisia kuumeilijoita???

Heippa onnenjyvä ja tervetuloa mukaan! =) mä ainakin lasken siitä kun alkaa es jtn tavaraa valumaan.
Mä en selvästikään oo ihan sujut tän vauvakuumeen kanssa, mulle nimittäin soitti lehdenmyyjä ja kauppas vauvalehteä kun olin joskus tilannut näytenron. niin pakkohan se oli tilata puoleks vuodeks kun sai mukaan vauvan pussilakanasetin... :LOL: :LOL: joo en oo yhtään sekasin..
niin ei vielä oo ainakaan menkat alkanut toivottavasti nyt malttaisivat olla tulematta, niin tulis tuo lehtikin tarpeeseen. :D
 
Annnas valtavasti ONNEA!!! :hug: Pienelle tarraisia sukkasia!!!! Kyllä oli sinulla outo lääkäri! :headwall:

Onnenjyvä tervetuloa mukaan kuumeilevaan! :wave:
Marza 1970 pidetäänpä peukut pystys!!!! Jännitystä ilmassa... :hug:
Laku ja muut tädin riivaamat :hug: :hug: :hug:

http://pesu.come.to/ eli Perhesuunnittelun kotisivut löytyy tietoa oviksesta, testeistä ym. Hyvät suuntaa antavat laskurit jne.

Aurinkoisia kesäpäiviä kaikille!!! B) :wave: =)
 
Meinaan vaan jotta tänään kolahti postilaatikkoon kirje, joka sisälsi hyviä uutisia. :D
Joo siis minut on hyväksytty opiskelijaksi yhteen hakemistani koulutuksista. Mut nyt on kuitenkin viel pieni mahdollisuus et ei kyseinen koulutuslinja alakaan syksyllä. :headwall: Siis jos ei ole sittenkään tarpeeksi halukkaita koulutuksen aloittajia niin sitten peruuntuu.
No, vaan jos ei tuo koulutus ala niin on minulla viel muitakin haussa, tänään just olin yhdes haastattelus. Joo ja onhan tuossa sekin hyvä puoli nyt tiedossa jotta hakemalleni alalle olen sovelias opiskelemaan/työskentelemään-sitten joskus. ;)

Mut vaan oliskohan tässä nyt sitten se "uuden" alku. Elikkä jokohan tuo luonto-äitikin meille jotain iloa soisi tältä kierrolta???? :headwall: :headwall: Tosin jos hän meille ilon suo niin sitten tuleekin mietintä eteen-miten sovittaa opiskelu, raskaus ja pienokainen yhteen. Äh, siit en nyt murheita viel ota kun ei ole meille luonto-äiti viel vihreetä lammpua sytyttänyt vaik kuin yritetty. :(
Hih, mites luulette jokohan onnistuisin painoanikin säätelemään niin et suhdanne olis alamäkeen, jos/kun muiden asioiden suhdanne näyttää kääntyneen ylämäkeen. :headwall: :headwall: :headwall:

Ottakaahan koppeja nyt lentää plussia........ :wave: :wave: :wave:
 
Torstai 14.6.2007
Ensimmäistä enteilevät
********************
Hempukka87.............kp30/30..............................yk8
Vio-la.........................kp51/28-31........................yk3
mammax76................kp15/28-32........................yk2
heminä.......................kp14/28.............................yk9
karatin.......................kp9/~30.............................yk8
MammaWannabe.........kp19/??..............................yk5
onnenjyvä..................kp4/?...............km:n jälkeen yk 1


Toista toivovat
************
mantana.....................kp10/28-38...........................yk12
Äitipeikko....................kp10/32-36.........................yk6
MARZA 1970...............kp38/30............................~1,5v
tii-tikkä......................kp16/28-35...km:n jälkeen yk2
Pullukka.....................kp31/28..............................yk?


Neljättä toivovat
**************
Heidi74.......................kp71/36-42...........................yk?


Viidettä tehtailevat
****************
kriisi...........................kp11/26..................................yk 4


Kuudetta kuumeilee
****************
touhu tenava..............kp7/28-32.....km:n jälkeen yk16


MUKANA OVAT MYÖS
******************
kiharapää
Tirppaliinu
MaalisXXLmamma76
Laku
toivo79


PLUSSANNEET
************
Elwi
Inkku80
BONTSO
Ellu-g (la 25.10)
tahtoo äidiksi (la 5.1 -08)
Afu-82 (la 21.1.08)
Kuumeilija-79
Äippä70
annas


Täällä on nyt sitten ovis bongattu eli viikonloppuna pitäisi olla "ahkerana", saas nähdä miten onnistuu kun ollaan reissussa ja esikoinen nukkuu meidän sängyn vieressä...
Ja laku kyselit niistä ovistestien käytöstä, yksi asia jonka olen monen huomannut ymmärtäneen väärin on tuo oikea "ajoitus". Eli ovistikkuun plussan saatua otollinen hetki lakanoiden pöllyttelyyn ei ole heti vaan keskimäärin noin kahden vuorokauden kuluttua lh-huipusta, koska tuo huippuhan on ennen varsinaista ovulaatiota =)
 
Täällä ovista odotellaan ja omaa oloa kummastellaan, kun on outoja jomotuksia-nippailuja jajluilintoja ollut koko ajan sitten tädin viime vierailun tuon alamasul. :headwall: :eek: Meinaan kun täti oudon lyhyesti viimeiks vierailul käväs, mut kuitenkin normaalil runsaudel ryöpsäytteli.... :headwall: :headwall:
Joo ja ajoittaista äkölö-öklöäkin on ollut, joten ihmeissäni mietin mikä on kehollani. :/
No, testiä en ole kyl tehnyt, niin et pitäsköhän, mut kummal testata raskaus- vai ovis-testillä? :whistle:

Joo, vaan kilokammpailus on hiukan edestystä tapahtunut -> n. 1kg viikos poistunut. Liekkö syynä tuo ajoittainen äklö-öklö, vai itsekuriko se on löytynyt vihdoinkin. Tiijä hän miten on.
 
Ensimmäistä enteilevät
********************
Hempukka87...............kp3/30.............................yk9
Vio-la.........................kp55/28-31........................yk3
mammax76................kp19/28-32........................yk2
heminä.......................kp18/28.............................yk9
karatin.......................kp13/~30...........................yk8
MammaWannabe........kp23/??..............................yk5
onnenjyvä..................kp8/?.............km:n jälkeen yk 1


Toista toivovat
************
mantana.....................kp14/28-38.........................yk12
Äitipeikko...................kp14/32-36.........................yk6
MARZA 1970...............kp42/30............................~1,5v
tii-tikkä......................kp20/28-35.....km:n jälkeen yk2
Pullukka.....................kp35/28..............................yk?


Neljättä toivovat
**************
Heidi74.......................kp75/36-42..........................yk?


Viidettä tehtailevat
****************
kriisi...........................kp15/26...............................yk4


Kuudetta kuumeilee
****************
touhu tenava..............kp11/28-32.......km:n jälkeen yk16


MUKANA OVAT MYÖS
******************
kiharapää
Tirppaliinu
MaalisXXLmamma76
Laku
toivo79


PLUSSANNEET
************
Elwi
Inkku80
BONTSO
Ellu-g (la 25.10)
tahtoo äidiksi (la 5.1 -08)
Afu-82 (la 21.1.08)
Kuumeilija-79
Äippä70
annas
 
tuohu tenava, kokeile raskaustestiä ja tuu kertomaan miten kävi =) yhdellä kaverilla tuli kolmet "normaalit" menkat jotka vaan oli lyhyemmät kuin aiemmin ja sitten vasta huomasi olevansa raskaana. toisella tuli järjetöntä vuotoa joka jatkui tiputteluna rv12 asti... ja silti kaikki hyvin.
 

Olisin tässä vähän kysellyt teiltä, että ootteko käyttäny/käytättekö GREIPPIMEHUA? Jos olette, niin minkä verran päivässä? Mä luin siitä Pesun sivuilta ja nyt mietin, että pitäskö sitä käydä juomaan. Onko teillä kokemuksia ja minkälaisia? Jos siit ois hyötyy, niin kaikki keinot vois käyttöön ottaa...
Oisko muita "apuja", joista vois oikeesti olla hyötyy?

Onnenjyvä kp8
 
joo täällä on 3/30 kp, ja nyt sit alkaa yk9 :/ nyt ajattelin tosissaan kokeileen noita ovistikkuja kun serkun kanssa juteltiin, he oli vuoden yrittäneet lasta, aika oli jo hedelmöityshoitoja varten, kunnes serkku alko tikuttamaan ja tuli raskaaksi. tuo innosti niin et tilailen niitä valmiiksi...jos ois jtn hyötyä. tilasin niitä jo ed. kiertoon mut tulivat ilmeisesti liian myöhään kun ei enää mtn viivoja tullut.

muoks. onnenjyvä oon kuullut vinkkiä et kannattais alottaa syömään multivita (vai oliko multitabs??) plussaa, sen pitäis vissiin edesauttaa raskaaksi tulemista kun siitä saa just ne vitskut jotka on raskauden kannalta kaikkein tärkeimmät. itsekin alotan ne, kun eihän yrittänyttä laiteta :D
 
Suosittelen tosiaan noita ovistikkuja, kaikille ei vaan tule lapsia "tulee jos on tullakseen"-periaatteella vaan ajankohdan täytyy olla juuri oikea ja siihen tikutus voi auttaa. Olen itse aikaisemminkin tänne kirjoitellut, että meillä nuo tikut ilmeisesti auttoivat. Olimme aikoinaan ehkäisyttä yli vuoden kunnes rupesin tikuttamaan ja toisesta tikutuskerrasta tärppäsi =) Tosin osaltaan saattoi vaikuttaa myös se, että raskaaksi tuloa edeltävän puolen vuoden aikana ehdin laihduttaa 9 kiloa, en tiedä kummasta asiasta johtui vai oliko yhteisvaikutus =)

Ja noita "raskaus"-monivitamiineja on usemapaakin sorttia. Itse olen käyttänyt Multitabsia ja se nimi on nyt vaihtunut tuosta plussasta ja on nykyään "Multitabs raskaus" ja siis tarkoitettu raskautta suunnitteleville, odottaville ja imettäville. Ja muistelen lukeneeni jonkun artikkelin, ettei nuo vitamiinit itsessään auta raskautumista mutta edesauttavat raskauden jatkumista jos hedelmöityminen tapahtuu (eli tavallaan ennemminkin vähentää varhaisen keskenmenon riskiä), kun elimistössä on sitten eri asioihin tarvittavia vitamiineja yms.

Plussatuulia kaikille juhannukseen =)
 
Kiertopäivä 10 on nyt menossa. Keskenmenon takia en osaa sanoa mikä mun kierron pituus on, joten en osaa sanoa millon mun mahdollinen ovis olis. Ja sit kun en sitä tosiaan tunnista. Pitäskö se ajankohta nyt sit vaan jotenkii yrittää arvioida, että pääsis "pöllyttelemään" peittoja?

Ovistikkuja en tosiaan oo ottanu käyttöön. Mä jotenkii ajatellu, että kokeilla ilman niitä. Mut se on aivan totta, mitä Tii-tikkä sano, että on niin tarkaa se oikea ajankohta raskautumisen suhteen. Mutta mä jotenkii saanu sellasen kuvan, että niiden "tulosten tulkitseminen" on niin hankalaa. Sit sitä kävis stressamaan ja stressaamaan. Onko se tosiaan niin hankalaa? Se on syy miks mä en oo ees harkinnu tikuttelua nyt. Onko niissä ovistesteissä jotai eroja keskenään, siis jotka esim helpommin tulkittavia ku toiset? Kuvittelenkohan tän liian vaikeeks? Oon vaan lukenu, että monet näitä asioita tuskailee!
 
Hauskaa ja aurinkoista juhannusta!! Vipinää vällyihin ja plussataikoja tekemään!!! :p :p :p

Onnenjyvä, kannattaa kokeilla ovistikkuja! Ainakin itse olen löytänyt omasta kierrostani sen oviksen ajankohdan, vaikka vielä en ole plussannut, niin sekin tuntuu jo hyvältä asialta! Tyttö nappasi reilun kahden vuoden jälkeen, ilman ovistikkuja. Nyt painon pudotus menossa, jos auttaisi, tikutus, Multitabs raskaus tabletit apuna. Greippimehua juonut myös, mutta nostaa sokerit minulla huippuunsa ja siitä omat vaivansa mm.hiivatulehdus. Mielestäni ovistikut toimivat, paksut vahvat viivat, ja jos se toinen haaleampi, niin seuraavana päivänä yleensä vahvistuu! Kannattaa kokeilla, hyvät ohjeet niissä on ja esim apteekin Aconilla sain itse parhaat tulokset! Yksinkertainen ja selkeä puikkomallinen. =)

Semmosta! Paljon terkkuja kaikille! Paljon kasviksia grilliin!!!!!! Saunomaan!!!!!! Plussaisia juhannustuulia + + + + + + + + :whistle: puhaltelen! B) :wave:
 
juu testi tuli sitten eilen tehdyksi ja selvää negaahan se tuuppas. :( Kaikista masun väänteistä jo oudoista-olotiloista huolimatta. Joten nyt sitten olen yrittänyt ovista metsästellä tuon ihme-tastin DONNA avustuksella kp:llä 13:stä nyt taidetaan mennä. Vaan ei ole viel tuohon uuteen sylki-testiin tullut sellaista kuviota et olis ovis tuloillaan, joten tässä sitä edelleen metsästelen.
No, ehkäpä tuo ovis sitten joskus löytyy, niin et ei taidakaan mul tuo ovulointi tapahtua ihan silloin kun nuo laskurit antaa ymmärtää. Niiden mukaan kun pitäs huipun olla ohi viimeistään maanantaina.

Hmmmmmmmmmm........... joo "hurja" kamppailu kiloja vastaan käynnissä edelleen. Sillä tänään olis tarkoitus tekaista sellanen 20-30 kilometrin pyörälenkki tuonne naapuri kaupungin puolelle, leikkimökkiä katsastamaan. :snotty: :D Josko sais kuopus ihan oman talon tuonne pihalle. ;)

MUKAVAA JUHANNUSTA KAIKILLE!!!!!!!!!!!!

t: -touhis-
 
Ensimmäistä enteilevät
********************
Hempukka87..............kp6/30..............................yk9
Vio-la.........................kp58/28-31........................yk3
mammax76................kp22/28-32........................yk2
heminä.......................kp21/28.............................yk9
karatin.......................kp16/~30...........................yk8
MammaWannabe........kp26/??..............................yk5
onnenjyvä..................kp11/?..........km:n jälkeen yk 1


Toista toivovat
************
mantana.....................kp17/28-38.........................yk12
Äitipeikko....................kp17/32-36.........................yk6
MARZA 1970...............kp45/30............................~1,5v
tii-tikkä.......................kp23/28-35.....km:n jälkeen yk2
Pullukka.....................kp38/28..............................yk?


Neljättä toivovat
**************
Heidi74.......................kp78/36-42..........................yk?


Viidettä tehtailevat
****************
kriisi...........................kp18/26...............................yk4


Kuudetta kuumeilee
****************
touhu tenava..............kp14/28-32.......km:n jälkeen yk16


MUKANA OVAT MYÖS
******************
kiharapää
Tirppaliinu
MaalisXXLmamma76
Laku
toivo79


PLUSSANNEET
************
Elwi
Inkku80
BONTSO
Ellu-g (la 25.10)
tahtoo äidiksi (la 5.1 -08)
Afu-82 (la 21.1.08)
Kuumeilija-79
Äippä70
annas


Aiwan mahtavaa Juhannusta kaikille :heart: Tämä neiti lähtee herran ja kahden katin kanssa viettämään mökkijuhannusta! Palallaan jälleen Sunnuntaina asiaan :kieh: Juhannusplussatuulia kaikille :wave:
 
Hihii..Halusin vaan ilmottaa,että meillä on "kunnon" yritys käynnistynyt jo jokin aika sitten. Mies leppyi kun ei jaksanut katsella kärttyistä vaimoaan erityisesti menkkojen aikaan! Tosin puolivuottahan meillä on tjottailtu,mutta siitä varsinaista yritystä kuitenkin ollut jo kuukauden päivät nyt vain odotellaan Tuleeko se täti vai ei.. :| Toivottavasti ei.
 
Torstai 21.6.2007
Ensimmäistä enteilevät
********************
Hempukka87..............kp9/30..............................yk9
Vio-la.........................kp61/28-31........................yk3
mammax76................kp25/28-32........................yk2
heminä.......................kp24/28.............................yk9
karatin.......................kp19/~30...........................yk8
MammaWannabe........kp29/??..............................yk5
onnenjyvä..................kp14/?..........km:n jälkeen yk 1
sorsa.........................kp20/?...............................yk1


Toista toivovat
************
mantana.....................kp20/28-38.........................yk12
Äitipeikko....................kp20/32-36.........................yk6
MARZA 1970...............kp48/30............................~1,5v
tii-tikkä.......................kp26/28-35.....km:n jälkeen yk2
Pullukka.....................kp41/28..............................yk?


Neljättä toivovat
**************
Heidi74.......................kp81/36-42..........................yk?


Viidettä tehtailevat
****************
kriisi...........................kp21/26...............................yk4


Kuudetta kuumeilee
****************
touhu tenava..............kp17/28-32.......km:n jälkeen yk16


MUKANA OVAT MYÖS
******************
kiharapää
Tirppaliinu
MaalisXXLmamma76
Laku
toivo79


PLUSSANNEET
************
Elwi
Inkku80
BONTSO
Ellu-g (la 25.10)
tahtoo äidiksi (la 5.1 -08)
Afu-82 (la 21.1.08)
Kuumeilija-79
Äippä70
annas


Mitäs kuuluu Vio-lalle, Heidi74:lle yms. joilla kiertopäivät jo aika pitkällä?
 
Teretulemasta sorsa :wave: Lisäsin sinut tuohon eiliseen listaan..

Täällä ei muuten mitään uutta! Ei tainnu kierto tasoittua laastareiden voimasta joten kai se pitäis lääkäriin päin soittaa! Eihän tästä muuten mitään tule :/ Plussatuulia kaikille puhallellen... :whistle:
 
TIISTAI 26.6.

Ensimmäistä enteilevät
********************
Hempukka87...............kp11/30..............................yk9
onnenjyvä..................kp16/?.............km:n jälkeen yk 1
karatin.......................kp21/~30...........................yk8
sorsa.........................kp22/?...............................yk1
heminä.......................kp26/28.............................yk9
mammax76..................kp27/28-32........................yk2
MammaWannabe..........kp31/??..............................yk5
Vio-la.........................kp63/28-31........................yk3

Toista toivovat
************
mantana.....................kp22/28-38.........................yk12
Äitipeikko....................kp22/32-36.........................yk6
tii-tikkä.......................kp28/28-35.....km:n jälkeen yk2
Pullukka.....................kp43/28..............................yk?
MARZA 1970...............kp50/30............................~1,5v

Neljättä toivovat
**************
Heidi74.......................kp83/36-42..........................yk?


Viidettä tehtailevat
****************
kriisi...........................kp23/26...............................yk4


Kuudetta kuumeilee
****************
touhu tenava..............kp19/28-32.......km:n jälkeen yk16


MUKANA OVAT MYÖS
******************
kiharapää
Tirppaliinu
MaalisXXLmamma76
Laku
toivo79


PLUSSANNEET
************
Elwi
Inkku80
BONTSO
Ellu-g (la 25.10)
tahtoo äidiksi (la 5.1 -08)
Afu-82 (la 21.1.08)
Kuumeilija-79
Äippä70
annas


Päivittelin ja muokkasin nuo vähän päivämäärän mukaan (kun on taas toosi paljon tekemistä... :| ) mieskin vaan nukkuun ja itte palloilen hereillä. Keskiviikkona lähden yöksi porukoille, toivottavasti ei vaan oo ovispäivä. Luulen kyl et ovis on viikonloppuna, ainakin oon jokapaikasta sen niin laskenu.
toivo79 mitä pillerilaattoja tarkoitat?
 
Huomenta kaikille! |O Mamma täällä heräs melkein kukonlaulun aikaan, kun isäntä lähti töihin! Eilen alkanut päänsärky senkus jatkuu! :headwall:
Kp 22 menos eli päänsärky sopii meikäläisellä kuvioon, pakko ottaa pian tabletti! Jeps, jussit meni ja olikin upeat ilmat, hyttysiä vaan oli aikaslailla! Niin ja mökkisaunassa taas muurahaisia! Sellasia oikein isoja ja purevat kovaa! Tytteli ei tykännyt, kauhia huuto, kun muurahainen meinas mennä hänen kylpyynsä! Pitää jotain myrkkyä laittaa, jos eivät tajua häipyä, niinkuin yleensä!

Semmosta, mutta TIRPPALIINU tsemppiä yritykseen :hug: ja Tervetuloa joukkoon SORSA! Onnea yritykseen! :hug: :wave:

TOUHIKSELLE myös terkkuja! Meilläkin leikkimökki hakusessa tai oikeastaan vain kaupantekoa vailla.. oikein odotan, jotta pääsee sisustamaan sitä! =) :wave:

Aurinkoisia kesäpäiviä; toivottavasti vielä edessä meillä kaikilla ja paljon plussaisia tuulia lomilta toivotaan!!! ;)
 
Se oli taas siinä tänään alkoi kunnon vuoto heti aamusella joten kp 1 sitten olis :'( kyllä masentaa ei voi mitään.Kaikille muille tsemppituulia puhaltelen.Ja arvatkaa kuka kerkes jo ostaa testinkin ja sopivasti just eilen niin eikö tuo piru vie sitteb heti alkanu vuotokin :headwall:
 

Yhteistyössä