Muita Turun seudulta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vilperi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vilperi

Vieras
tai lähikunnista? Olis kiva vaihtaa kuulumisia samalta maan kolkalta olevien odottajien kanssa. Olen itse 31v ja odotan toista lastamme rv8+1, esikoinen on 1v 2kk.

Me oltas siltä suunnalta. Minä olen 26 ja mies 33. Esikoista odotellaan, viikot 7+5. Normaalisti wappailen ja puhelimellani en kovin pitkästi pysty kitrjoittelemaan..
Kuinkas olet voinut? Mulla on ollut väsymysyökötystä, painokin tippunut melkein pari kiloa. Se tulee taatusti otettua kiinni, jahka olo helpottaa. Normaalisti olen aikamoinen herkkusuu. Mutta ei saa valittaa :)

Moikka sinikukka!

Mua väsyttää kanssa ihan kamalasti suurimman osan päivää ja illalla yleensä sitten nukahdankin sohvalle. Mua ällöttää kans lähes koko ajan ja kuitenkin nälättääkin ja pitäs olla syöpöttelemässä koko ajan. Mulle on varmaan tullu vähän painoa lisää jatkuvasta napostelusta johtuen, mutta mä sit taas on sellanen pikkunen, että se on kuulemma ihan hyväkin. Esikoisesta kävi alussa kanssa näin, että eka tuli kilo lisää ja sit seuraavalla neuvolakäynnillä oli taas se kilo hävinnyt, ennen ku taas alkoi sitten nousta uudelleen, et se on tällasta jojoilua.

Joo, en mäkään valita, täähän on ihan toivottu tila =) Eka neuvola on ens viikolla ja sitä jo odotan malttamattomana.

Vilperi

Ei olla kerrottu vielä kenellekään, esikoinenkaan ei varmaan vielä ymmärrä ;)
Mä oon aatellu niin, että odotetaan ainakin siihen viikkoon 12 ja silloin mulla onkin se niskapoimu-ultra, niin tiedetään, että onko kaikki kunnossa ja sitten voi alkaa kertoilla noille isovanhemmille ensin.

moikka,

Meikäläinen on kans Turun läheltä. Olen 31v, mies 33v. Ja ensimmäistä odotellaan. Mulla on nyt rv 10+4 ja eka neuvola + lääkäri on takanapäin. Kaikki vaikuttais olevan ok, ultraan päästään 2 vkon kuluttua - en malttais enää odottaa!!

Onko teillä tietoa, mistä saa Turun seudulla kivoja äippävaatteita?? ja ei mitään järkyttävän hintaisia.

Mulla on kans ollu kova väsymys tällä viikolla. Nytkin on tarkoitus mennä just nukkumaan, eli ÖITÄ!

Moikka kesämamma06 ja tervetuloa!=)

Turussa ainakin H&M myy äitiysvaatteita eikä oo pahan hintaisia, laadusta en niin tiedä, mut eipä niitä loputtomiin tarvii pitääkään. Sit myös Lindex ja Kappahl myy muistaakseni, eikä nekään tainneet olla hirveen hintaisia. Sit tietty noi lastentarvikeliikkeet, mut ne sit yleensä maksaa enemmän, ellei satu oleen alet päällä.

Mä voin eilen illalla niin pahoin, et oli pala kurkussa koko illan. Kyllä tää tästä helpottaa muutaman viikon päästä ;) Heh...

Moi vaan!

Turussa asustellaan ja raskaus on menossa viikolla 16+1. Olo on ollut suhteellisen hyvä koko alkuajan, lievä pahaolo on vaivannut. Äitiyshousuja olen etsiskellyt, kun muut kuin verkkarit ahdistavat, mutta täytyy todeta, että suurin osa sovittamistani housuista on ollut hyviä nyt, joten miten käy kun masu oikein todella alkaa kasvaa. Itse kuitenkin haluaisin käyttää istuvia vaatteita, niin, että vain mahan kohdalla on sitä kasvuvaraa. Onneksi tulee kesä ja hamekausi.

Ja tosiaan kerrottiin odotuksesta joululahjana, oli kuulemma paras lahja sitten ikinä. Hyviä vointeja kaikille Turun seutulaisille ja toki muillekin!!!

Tervetuloa minttu!

Mun tartti esikoista odottaessani käyttää varsinaisia äitiyshousuja vasta n. 1½ kuukautta ennen laskettua aikaa, mut mulla olikin tosi pieni tuo maha. Sitä ennen käytin kokoa isompia stretch-housuja, toimii nekin tietty vähän mallista riippuu, ettei sitten ala oleen löysät muualta, mut mahasta sopivia.

Täällä myös yksi turkulainen! Esikoista odotellaan viikoilla 15+3 ja paha olo on onneksi jo helpottanut. Viikonloppuna oli tosin taas välillä aika epämääräinen olo, päätäkin särki, mutta eiköhän se siitä. Itsellä on ikää ensi kuussa 26 v. ja mies on 25.

Tervetuloa -Rinkeli- !

Mulla muuten on kanssa taas välillä helpompi päivä, väsyttää tosin, mutta ei oo läheskään niin huono olo, kun muutama viikko on ollut putkeen. Josko se tästä alkais jo helpottaa... =)

Vilperi rv9+0

On tämä kirjoittelu hankalaa, kun kone tökkii minkä kerkeää... Tänään oli toinen neuvola, rv on tasan 17. Joulun aikana tuntui aika menevän hirvittävän hitaasti eteenpäin tuon raskauden kohdalla, kun oli vapaata aikaa ja laiskottelumahdollisuus. Nyt ovat taas opiskelut alkaneet ja kiirettä pitää kevääseen asti ellei pikkuinen päätä toisin. Oletteko muuten huomanneet, että todella vähän tuntuu olevan kirjoittelijoita Turun seudulta, mitä nyt jossain on asuinpaikkoja tai synnytyspaikkoja kyselty.

Moikka pitkästä aikaa!

Mulla oli eka neuvola viime viikolla ja eipä siellä mitään ihmeellistä. Sydänääniä ei vielä kuulunut, tais Vilperi uiskennella jossain häpyluun takana piilossa. Karkit, leivokset etc. vähän niinkun kiellettiin esikoista oottaessa tulleen ""sokeriaineenvaihduntahäiriön"" takia, vielä ei patistettu sokerirasitukseen, mutta kuvittelisin, että se on vielä edessä jossain vaiheessa.

Joo, mä oon kanssa ihmetellyt, että miksei täältä päin Suomea ole kirjoittelijoita vai ehkä kaikki ei vaan halua ""paljastaa"" missä päin asustellaan.

Yhteistyössä